Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian vähän

Vierailija
31.03.2024 |

Meillä mies kärsii haluttomuudesta. On kyllä käyty lääkärissä yms, hoitoa ei ole. En saa häntä koskaan innostumaan. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta, suhteen alkuaikoina kun tapasimme vklp oli seksiä aina kun nähtiin. Haluttomuusongelma oli tällöin jo tiedossa, seksiä kyllä silti oli edes sen kerran viikossa. Kun muuimme yhteen, seksi alkoi vähitellen vähentyä. Nykyään seksiä tosiaan on tuo 1 kuukaudessa, itse haluaisin vähintään sen kerran viikossa. Meillä on läheisyyttä muuten todella hyvin, mutta ei seksiä. Se vaivaa minua niin paljon nykyään, mielessäni on jatkuvasti se, että tälläistä se tulee olemaan ikuisesti. Meillä ei ole lapsia. 

Haluaisin kyllä tietää, miltä haluttomalta osapuolelta tuntuu olla haluton, eikö hän koe kaipaavan seksin tuomaa läheisyyttä? Eikö haluton koe tarvetta tulla halutuksi? Eikö haluton halua saada kumppania tuntemaan itsensä halutuksi ja viehettäväksi? Eikö haluton tunne syvää kiintymystä kumppaniinsa/kehenkään koskaan? 

Oletko haluton?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, onko hän oikeasti homo. Kanttaisi kysyä tässä vaiheessa, ettei mene elämä pilalle. Heteromiehet eivät pysy erossa pillusta. Miehesi ei vaikuta heterolta.  Häntä ei edes kiinnosta sinut tyydyttäminen, mikä on vielä pahempaa kuin hänen oma haluttomuus.  Ei kannnata sitoutua mieheen, jota ei sinun halusi ja tyydyttäminen kiinnosta. Jos olisi oikea  mies, niin sinun tyydytäminen ja sinulle nautinnontuottaminen olisi hänelle elämäntehtävä.  Mieti sitä. 

Vierailija
2/2 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ole kuitenkaan homo. Ja kiinnostaa kyllä minun tyydyttäminen, sillon kun sitä seksiä on. Ongelma on seksin vähyys, ja sen jatkuva väheneminen. Olemme kuitenkin nuoria. Ehkä enemmän haluan jopa tietää että eikö haluttomalla ole läheisyyden, halutuksi tulemisen yms mitä edelle mainitsin, tarpeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän