Mistä löytää hyväsydämisen miehen?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvä sydämminen semmoinen joka on riittävän pitkä ja riittävän varakas ja semmoinen mitä kaikki muutkin naiset hakevat?
Ymmärrät varmasti itsekin että hyvä sydän ei viittaa pituuteen tai rahaan vaan hyvään sydämeen. Se ei silti tarkoita sitä etteikö pitkällä ja varakkaalla miehellä voisi olla hyvä sydän.
Tinderistä löysin omani. Hän on tavallisen näköinen, hiukan ylipainoinen mies, ja oli tavatessamme konkurssin tehnyt ja työttömäksi jäänyt yrittäjä, jolla oli silloin myös melkoisesti velkoja ulosotossa. Se ei haitannut minua lainkaan. Hänellä on hyvä sydän, hän on ihmissuhteissaan luotettava ja avulias, kohtelee muita ihmisiä ystävällisesti, ja rakastaa eläimiä ja luontoa. Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselemalla ympärilleen. Jos mies availee naisille ovia, auttaa kaatunutta mummoa, hoitaa naapurin lapsia tai laittelee vaikka linnunpönttöjä, niin kaikki tämmöinen kertoo jotain.
Tämä on paras vinkki! Sellainen mies ei ole hyvä mies, joka on hyvä vain sinulle. Tutustuin mieheeni ystävien kautta. Oli kohtelias ja ystävällinen kaikille, ystävilleen, perheelleen ja tuntemattomille, esimerkiksi kaupan kassoille ja ravintolahenkilökunnalle. Hyväsydäminen ihminen on kohtelias kaikille, eikä vain naiselle jota yrittää mielistellä!
Tätä minä haenkin:)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mistä, mutta ainakin pitää lopettaa liika ulkoisiin tekijöihin tuijottaminen. Eräskin nainen valitteli miten vaikeaa on löytää aidosti kilttiä miestä, ja samaan aikaan luetteli asioita joita miehessä pitää olla: menestynyt, urakeskeinen, rahakas työ, huoliteltu ulkonäkö ja kuntoiluharrastus, hyvästä perheestä, ei mikään vässykkä vaan miehinen mies jne.
Mun mies on kaikkia näitä, mutta myös maailman kiltein ja ystävällisin mies. Outo ajatus, että kiltti ja hyväsydäminen ihminen ei voisi menestyä. Oma mieheni on menestynyt opiskelemalla hyvän tutkinnon, ahkeruudella, olemalla sosiaalinen ja tekemällä vaikutuksen työhaastatteluissa. Menestyä voi muutenkin kuin narsistisella kyynärpäätaktiikalla.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löysin omani. Hän on tavallisen näköinen, hiukan ylipainoinen mies, ja oli tavatessamme konkurssin tehnyt ja työttömäksi jäänyt yrittäjä, jolla oli silloin myös melkoisesti velkoja ulosotossa. Se ei haitannut minua lainkaan. Hänellä on hyvä sydän, hän on ihmissuhteissaan luotettava ja avulias, kohtelee muita ihmisiä ystävällisesti, ja rakastaa eläimiä ja luontoa. Olemme olleet yhdessä kahdeksan vuotta.
Ihanaa kuulla onnellisia tarinoita! Saa kertoa muutkin, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mistä, mutta ainakin pitää lopettaa liika ulkoisiin tekijöihin tuijottaminen. Eräskin nainen valitteli miten vaikeaa on löytää aidosti kilttiä miestä, ja samaan aikaan luetteli asioita joita miehessä pitää olla: menestynyt, urakeskeinen, rahakas työ, huoliteltu ulkonäkö ja kuntoiluharrastus, hyvästä perheestä, ei mikään vässykkä vaan miehinen mies jne.
Mun mies on kaikkia näitä, mutta myös maailman kiltein ja ystävällisin mies. Outo ajatus, että kiltti ja hyväsydäminen ihminen ei voisi menestyä. Oma mieheni on menestynyt opiskelemalla hyvän tutkinnon, ahkeruudella, olemalla sosiaalinen ja tekemällä vaikutuksen työhaastatteluissa. Menestyä voi muutenkin kuin narsistisella kyynärpäätaktiikalla.
Yleensä menestys ja kiltteys eivät kulje käsi kädessä. Mutta törmää näihin silloin tällöin. Itse tunnen yhden todella lempeän miehen, jolla on menestynyt keskisuuri yritys. Mutta tottakai - hän on naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menestys ja kiltteys eivät kulje käsi kädessä. Mutta törmää näih
Kiltteyttä ei näe miehistä päällepäin. Yksi pahimmistä henkisesti väkivaltaisista miehistä jonka tiedän, on päällepäin sellaisen ujon kiltin nörtin oloinen. Kiltein tuntemani mies sen sijaan vaikutti ensisilmäyksellä ylimieliseltä ja koppavalta. Vain kunnolla tutustumalla selviää mitä on ulkokuoren ja ensivaikutelman alla.
Vierailija kirjoitti:
Kiltteyttä ei näe miehistä päällepäin. Yksi pahimmistä henkisesti väkivaltaisista miehistä jonka tiedän, on päällepäin sellaisen ujon kiltin nörtin oloinen. Kiltein tuntemani mies sen sijaan vaikutti ensisilmäyksellä ylimieliseltä ja koppavalta. Vain kunnolla tutustumalla selviää mitä on ulkokuoren ja ensivaikutelman alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa naisille hyväsydäminen herkkä mies. Pittää olla lääkärileukajännä ja iisssooo pippeli joka pitää vielä toimiakin . Joten kunnolliset miehet mahdollisuus sitten seuraavassa elämässä .
On ihan normaalia odottaa, että vehkeet on terveet ja toimivat.
Onko normaalia odottaa, ettei naisilla olisi pillu kipeä ja päänsärkyä?
Vierailija kirjoitti:
Hah, minua on sanottu hyväsydämiseksi, koska käyn mielelläni katsomassa sekä auttamassa sairaita ja vanhuksia. Ymmärrän että elämään kuuluu sairaudet sekä kuolema. En koe tätä hyväsydämisyydeksi, koen sen velvollisuudeksi enkä missään mielessä koe tätä velvoitetta toisista huolehtimiseen rasittavana. Toiselta puolelta olen erittäin jyrkkä, hankala, itseriittoinen ja usein käyttäytymiseni tulkitaan epäkohteliaaksi. Tosin ikä on noita jyrkkyyksiä onneksi hionut.
Näin on T. Onnistuit huijaamaan minuakin. Luulin, että olet herkkä ja lämminhenkinen mies. Tosiasiassa olet ylimielinen mulkku, ainakin minua kohtaan. Mutta tällaista se on. Erehtymistä erehtymisen perään kun kuvittelee ihmisissä olevan ominaisuuksia, joita heissä ei todellisuudessa ole lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy aina noin, että kuvittelen sellaisen kiltin ja ujon oloisen miehen olevan jotenkin hyvä persoona. Yleensä ovat olleet kaikkea muuta kun on tutustunut. Ja mulla on myös negatiivinen stereotypia tietynlaisista avoimemmista ja puheliaammista miehistä, enkä yleensä halua tutustua tällaisiin.
Se lämminhenkinenkin mies pettää sinut jossain vaiheessa pahimmalla mahdollisella tavalla. Ajan kysymys vain. Jotkut jaksavat näytellä pidempään, että saavat luotua itselleen suotuisat olosuhteet loisimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Se lämminhenkinenkin mies pettää sinut jossain vaiheessa pahimmalla mahdollisella tavalla. Ajan kysymys vain. Jotkut jaksavat näytellä pidempään, että saavat luotua itselleen suotuisat olosuhteet loisimiseen.
Tätä minä pelkään. Minua on käytetty henkisesti hyväksi tai poljettu maahan liian monta kertaa. Nykyään minulla on parempi intuitio/tutka ihmisten suhteen, mutta tutkaani ei ole osunut ketään aidolta ja hyväsydämiseltä vaikuttavaa. Missä ne piileskelevät?
Niitä ei ole kovin paljoa. Minä olen löytänyt vain pari elämäni aikana. Yleensä lämminsydämiset ja oikeasti hyvät miehet eivät sitten muuten taas ole kovasti naisten makuun. Moni nainen kaipaa enemmän särmää ja vastaanlaittamista, jopa ilkeyttä ja kontrollinhalua mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin tinderistä. Onnekseni hän arvostaa myös hyvää sydäntä naisessa. Muuten mulla ei varmaan olisi ollut mahkuja.
Sama! Hyväsydäminen löysi toisen hyväsydämisen tinderistä!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti näin. Ensivaikuelma ja esitys voi viedä pahasti metsään. Vasta noin parin vuoden tuntemisen jälkeen alkaa oikea kuva hahmottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat hyväsydämisellä?
Sellainen aidosti hyvä ihminen. Puhdas sydämeltään. Ei kateellinen, ahne, katkera, vihamielinen, passiivis-aggressiivinen. Haluaa muille hyvää.
Älä ainakaan sekaannu suomalaisiin miehiin maaseudulta, heillä ei ole elämässä muuta sisältöä kuin viattomien eläinten ammuskelu ja kaljan juonti.
Melko hyväsydämiseltä tädiltä vaikutat,kun leimaat kaikki maalla asuvat suomalaiset miehet juopoiksi eläinten ammuskelijoiksi. Leimaatko muitakin ihmisjoukkoja tuolla tavalla?
En ole törmännyt kovin moneen lähihoitajamieheen. Muutamaan vanhempaan naimisissa olevaan, mutta niihin en tietenkään koske.