Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreä! Miksi äänestät vihreitä? Vol. 2

Vierailija
31.03.2024 |

Tuossa aiemmin kyselin miksi äänestät vihreitä. Monenlaisia vastauksia luonnonsuojelusta ja taloudesta. Nää oli pääasiassa aiheena. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että moni äänestää myös liberaalien arvojen takia. Ja muutama tästä mainitsikin.Mitä nämä liberaalit arvot on? Miten liberaali olet?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koulussa on muutama persuääliö, kukaa ei halua olla niitten kanssa, ne haisee pahalle, ovat rumia ja tyhmiä. Hyi! 

Oletko liberaali? Olethan suvaitsevainen?

Vierailija
62/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä se siulle kuuluu?? Piä sie vaan kuule huoli omista asioistas

Kyllä pidän. Enkö saa olla kiinnostunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisin muuttaa Vihreissä jotain, niin kannattaisivat kaksikielisyyden lopettamista :)

Vierailija
64/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen äänestänyt vihreitä, koska ajattelen liberaalisti ja ympäristönsuojelu on minulle tärkeä teema. En kuitenkaan ole mikään maailmanhalaaja ja olen itse asiassa melkolailla persujen linjoilla siitä, mitä mmuut00n tulee. En kuitenkaan äänestäisi persuja siitä syystä, että minun ääneni voisi edesauttaa jonkun transfobisen änkyrän pääsyä eduskuntaan (puolueen sisällä on liian laaja arvokirjo). Vihreitä äänestämällä olen voinut olla varma siitä, että kaikki edustajat edustavat jotakuinkin arvojani.

Etkö siis nykyään saa olla trans jos haluat? Vai mitä ajat takaa? Erioikeuksia?