Vihreä! Miksi äänestät vihreitä? Vol. 2
Tuossa aiemmin kyselin miksi äänestät vihreitä. Monenlaisia vastauksia luonnonsuojelusta ja taloudesta. Nää oli pääasiassa aiheena. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että moni äänestää myös liberaalien arvojen takia. Ja muutama tästä mainitsikin.Mitä nämä liberaalit arvot on? Miten liberaali olet?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihana ajatus, että sukupuolia on kymmeniä mutta rotuja vain yksi. Uskon myös litteään maapalloon ja yksisarvisiin. Siksi vihreät.
Minusta maapallo on litteä, koska mies nimeltä Jordan sanoi niin Youtubessa ja Yle ja Hesari, sekä opettajat koulussa valehtelee.
t. persu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos muita liberaaleja, jotka haluaisivat kertoa liberaaliudestaan?
Kerro eka sun konservatiivisesta maailmastas
Koti, uskonto ja isänmaa eli
Ydinperhe jossa mies, nainen ja 2 - 3 lasta. Mies perheen pää ja johtaja, vaimo on palvelija.
Uskonto on kristinusko, muut uskonnot tulisi kieltää. Ateismi on rikos josta kuuluisi rangaista häpwäpuulla ja raipaniskuilla.
Isänmaa on Suomi ja kaikkien tulisi tehdä kuten valtio sanoo. Jos valtio määrää omaisuuden luovutettavaksi ja perhe siirretäväksi kerrostaloon sekä orjatyöhön on toteltava.
Meidän koulussa on muutama persuääliö, kukaa ei halua olla niitten kanssa, ne haisee pahalle, ovat rumia ja tyhmiä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti ahdistukseni maailman monimutkaisuudesta katosi samalla sekunnilla kun löysin vihreät. Nyt tilanteessa kuin tilanteessa hoen vain "persu on paha" ja taas maailma hymyilee hetken. T. Vihreä Kalliosta 😇😇
Persu, joku öyhöttää päivät pitkät vihervassareista tässä projisoi.
Hei sinä vihreitä äänestänyt? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi syyllistyneesi maanpetokseen? "Hän, joka tuottaa omilla teoillaan haittaa Suomen valtiolle, tuomittakoon maanpetoksesta..."
Vierailija kirjoitti:
Persusaasta miksi äänestät persusaastoja, haluat siis kuulua saastaan, kaikki persut on weeteeporukkaa, alinta sellaista. Persutonroskasakkia
Minun pildeni on auki vaikka tulijoita olisi miljoona kunhan ovat geelitukkia t. Vihreä Kalliosta
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä vihreitä äänestänyt? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi syyllistyneesi maanpetokseen? "Hän, joka tuottaa omilla teoillaan haittaa Suomen valtiolle, tuomittakoon maanpetoksesta..."
Oletko koskaan ajatellut, että vihapuhe oman maan kansalaisia kohtaan on maanpetos?
Minusta on ihanaa nähdä Suomen muuttuvan p a s k a s t a n iksi, siksi vihreät. Tykkään myös siitä, että teinityttäreni tuli joukkoraiskatuksi. Siksi vihreät. T. Vihreä Kalliosta
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on tyhmä. Vihreät äänestää vihreitä, persut persuja ja kokoomuslaiset kokoomusta.
Voi tulla järkiinsäkin.
Äänestin aikoinaan tolkun vihreitä Soininvaaraa, Könkkölää, Paloheimoa.
Sitten tuli V "minä tiedän paremmin" Niinistö ja puolue vaihtui.
mitä se siulle kuuluu?? Piä sie vaan kuule huoli omista asioistas
Opin uuden sanan, n a t s I, ja se sopii kaikkeen mistä en pidä. Siksi vihreät. T. Maria O.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihanaa nähdä Suomen muuttuvan p a s k a s t a n iksi, siksi vihreät. Tykkään myös siitä, että teinityttäreni tuli joukkoraiskatuksi. Siksi vihreät. T. Vihreä Kalliosta
Minä kiihotun kanssa, kun teinityttöjä raiskataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kiihotun kanssa, kun teinityttöjä raiskataan.
Taidat olla äärikeskustalainen
Vierailija kirjoitti:
Kuinka liberaali olen? No, mun mielestä kaikki saa vapaasti toteuttaa omaa seksuaallsuuttaan. Ei kuulu Päivi Räsäselle.
Onko sun mielestä ok toteuttaa seksuaalisuuttaan lapsen eli alle 18 vuotiaan kanssa jos itse on yli 18 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos muita liberaaleja, jotka haluaisivat kertoa liberaaliudestaan?
Kerro eka sun konservatiivisesta maailmastas
Ei oo pakko vastata
Olen äänestänyt vihreitä, koska ajattelen liberaalisti ja ympäristönsuojelu on minulle tärkeä teema. En kuitenkaan ole mikään maailmanhalaaja ja olen itse asiassa melkolailla persujen linjoilla siitä, mitä mmuut00n tulee. En kuitenkaan äänestäisi persuja siitä syystä, että minun ääneni voisi edesauttaa jonkun transfobisen änkyrän pääsyä eduskuntaan (puolueen sisällä on liian laaja arvokirjo). Vihreitä äänestämällä olen voinut olla varma siitä, että kaikki edustajat edustavat jotakuinkin arvojani.
LAINAUS EI TOIMI
vastaus viestille 39
Suomessa ei ole mitään lakia homojen puuhastelua koskien. Saati monikkosuhteesta. Aikuiset voivat puuhata keskenään mitä haluavat kunhan eivät vahingoita muita. Ja eikös se ole ihan hyvä näin? Vai tarkoitatko jotain erikoisoikeuksia?
Vierailija kirjoitti:
Persusaasta miksi äänestät persusaastoja, haluat siis kuulua saastaan, kaikki persut on weeteeporukkaa, alinta sellaista. Persutonroskasakkia
Oletko liberaali? Suvaitsevainen?