Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreä! Miksi äänestät vihreitä? Vol. 2

Vierailija
31.03.2024 |

Tuossa aiemmin kyselin miksi äänestät vihreitä. Monenlaisia vastauksia luonnonsuojelusta ja taloudesta. Nää oli pääasiassa aiheena. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että moni äänestää myös liberaalien arvojen takia. Ja muutama tästä mainitsikin.Mitä nämä liberaalit arvot on? Miten liberaali olet?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persusaasta miksi äänestät persusaastoja, haluat siis kuulua saastaan, kaikki persut on weeteeporukkaa, alinta sellaista. Persutonroskasakkia 

Vierailija
42/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihana ajatus, että sukupuolia on kymmeniä mutta rotuja vain yksi. Uskon myös litteään maapalloon ja yksisarvisiin. Siksi vihreät.

Minusta maapallo on litteä, koska mies nimeltä Jordan sanoi niin Youtubessa ja Yle ja Hesari, sekä opettajat koulussa valehtelee. 

t. persu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos muita liberaaleja, jotka haluaisivat kertoa liberaaliudestaan?

Kerro eka sun konservatiivisesta maailmastas

Koti, uskonto ja isänmaa eli

Ydinperhe jossa mies, nainen ja 2 - 3 lasta. Mies perheen pää ja johtaja, vaimo on palvelija.

Uskonto on kristinusko, muut uskonnot tulisi kieltää. Ateismi on rikos josta kuuluisi rangaista häpwäpuulla ja raipaniskuilla.

Isänmaa on Suomi ja kaikkien tulisi tehdä kuten valtio sanoo. Jos valtio määrää omaisuuden luovutettavaksi ja perhe siirretäväksi kerrostaloon sekä orjatyöhön on toteltava.

Vierailija
44/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa on muutama persuääliö, kukaa ei halua olla niitten kanssa, ne haisee pahalle, ovat rumia ja tyhmiä. Hyi! 

Vierailija
45/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti ahdistukseni maailman monimutkaisuudesta katosi samalla sekunnilla kun löysin vihreät. Nyt tilanteessa kuin tilanteessa hoen vain "persu on paha" ja taas maailma hymyilee hetken. T. Vihreä Kalliosta  😇😇

Persu, joku öyhöttää päivät pitkät vihervassareista tässä projisoi. 

Vierailija
46/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä vihreitä äänestänyt? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi syyllistyneesi maanpetokseen? "Hän, joka tuottaa omilla teoillaan haittaa Suomen valtiolle, tuomittakoon maanpetoksesta..."

Vierailija
47/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persusaasta miksi äänestät persusaastoja, haluat siis kuulua saastaan, kaikki persut on weeteeporukkaa, alinta sellaista. Persutonroskasakkia 

Minun pildeni on auki vaikka tulijoita olisi miljoona kunhan ovat geelitukkia t. Vihreä Kalliosta 

Vierailija
48/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä vihreitä äänestänyt? Oletko koskaan tullut ajatelleeksi syyllistyneesi maanpetokseen? "Hän, joka tuottaa omilla teoillaan haittaa Suomen valtiolle, tuomittakoon maanpetoksesta..."

Oletko koskaan ajatellut, että vihapuhe oman maan kansalaisia kohtaan on maanpetos?

Vierailija
49/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa nähdä Suomen muuttuvan p a s k a s t a n iksi, siksi vihreät. Tykkään myös siitä, että teinityttäreni tuli joukkoraiskatuksi. Siksi vihreät. T. Vihreä Kalliosta 

Vierailija
50/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on tyhmä. Vihreät äänestää vihreitä, persut persuja ja kokoomuslaiset kokoomusta.

Voi tulla järkiinsäkin.

Äänestin aikoinaan tolkun vihreitä Soininvaaraa, Könkkölää, Paloheimoa.

Sitten tuli V "minä tiedän paremmin" Niinistö ja puolue vaihtui. 

Vierailija
51/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se siulle kuuluu?? Piä sie vaan kuule huoli omista asioistas

Vierailija
52/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin uuden sanan, n a t s I, ja se sopii kaikkeen mistä en pidä. Siksi vihreät. T. Maria O. 

Vierailija
53/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihanaa nähdä Suomen muuttuvan p a s k a s t a n iksi, siksi vihreät. Tykkään myös siitä, että teinityttäreni tuli joukkoraiskatuksi. Siksi vihreät. T. Vihreä Kalliosta 

Minä kiihotun kanssa, kun teinityttöjä raiskataan.

Vierailija
54/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kiihotun kanssa, kun teinityttöjä raiskataan.

Taidat olla äärikeskustalainen

Vierailija
55/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka liberaali olen? No, mun mielestä kaikki saa vapaasti toteuttaa omaa seksuaallsuuttaan. Ei kuulu Päivi Räsäselle. 

Onko sun mielestä ok toteuttaa seksuaalisuuttaan lapsen eli alle 18 vuotiaan kanssa jos itse on yli 18 vuotta?

Vierailija
56/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos muita liberaaleja, jotka haluaisivat kertoa liberaaliudestaan?

Kerro eka sun konservatiivisesta maailmastas

Ei oo pakko vastata

Vierailija
57/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen eläinrakas.

Vierailija
58/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äänestänyt vihreitä, koska ajattelen liberaalisti ja ympäristönsuojelu on minulle tärkeä teema. En kuitenkaan ole mikään maailmanhalaaja ja olen itse asiassa melkolailla persujen linjoilla siitä, mitä mmuut00n tulee. En kuitenkaan äänestäisi persuja siitä syystä, että minun ääneni voisi edesauttaa jonkun transfobisen änkyrän pääsyä eduskuntaan (puolueen sisällä on liian laaja arvokirjo). Vihreitä äänestämällä olen voinut olla varma siitä, että kaikki edustajat edustavat jotakuinkin arvojani.

Vierailija
59/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAINAUS EI TOIMI

vastaus viestille 39

Suomessa ei ole mitään lakia homojen puuhastelua koskien. Saati monikkosuhteesta. Aikuiset voivat puuhata keskenään mitä haluavat kunhan eivät vahingoita muita. Ja eikös se ole ihan hyvä näin? Vai tarkoitatko jotain erikoisoikeuksia? 

Vierailija
60/64 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko liberaali? Suvaitsevainen?