Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan ottanut hoitoja ihon ryppyihin?

Vierailija
31.03.2024 |

Botox tmv hoitoja, onko olleet hintansa väärtejä?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tähän vastaavat ihmiset, joilla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin säälittävä yritys päteä rypyillään? Jos sinua ei aihe kiinnosta tai kosketa, miksi edes avaat koko keskustelun? En minäkään mene esimerkiksi lentopalloaiheiseen keskusteluun kertomaan, että en pelaa lentopalloa. Pellet.

Lue hieman tarkemmin, osa ei päde ryppyillään, vaan kertoo Botoxin ja pistoshoitojen vaaroista. 

No kysyttiinkö niistä? Ei, kysyttiin omia kokemuksia pistoshoidoista, ei mitään kuvauksia omasta ihostasi tai yleistä musta tuntuu -pelottelua.

Esimerkiksi botox on erittäin turvallista. Sitä laitetaan joka päivä satoihin naamoihin ilman mitään katastrofeja. Jos tulos ei miellytä, se on joka tapauksessa väliaikainen. 

Vierailija
22/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä liittyy aloitukseen?

MÄ VASTASIN TÄHÄN KYSYMYKSEEN:

Miksi ihmeessä tähän vastaavat ihmiset, joilla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin säälittävä yritys päteä rypyillään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut botoxia otsaan, jossa mulla on aika voimakkaat vaakarypyt. Vaikutus ei minusta ollut niin hyvä kun olisin odottanut, ainetta olisi varmaan pitänyt laittaa enemmän mutta en sitten mennyt uudestaan. Sinänsä kokemus oli kuitenkin ihan ok. Kallista toki oli. Seuraavaksi laitan poskiin täyteainetta. 

Vierailija
24/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tähän vastaavat ihmiset, joilla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin säälittävä yritys päteä rypyillään? 

Vierailija
25/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei ole mitään hooelv etin hoitoja!!!! Sairauteen saa hoitoja, rypyt on merkki siitä että olet terve ja hengissä. Pitäisi kriminalisoida tuo hoito-sana tässä yhteydessä. Mitä hoitoa se on kun ihmiseen piikitetään jotain epämääräistä myrkkyä??!!

Botox ei ole epämääräistä myrkkyä vaan sitä käytetään myös sairauksien hoitoon. On käytetty kohta jo 40 vuotta..

No se onkin eri asia. Rypyt eivät ole sairautta. 

Miten se botox tietää mihin syyhyn sitä käytetään?

Vierailija
26/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
27/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
28/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttu ottaa selvästikin täyteainetta poskiin, ja vaikka itse kai kuvittelee että tulos on luonnollinen eikä kukaan huomaa, niin totuus on toinen. Vuosi vuodelta oudommalta näyttää pulleat posket keski-ikäistyvässä naamassa, ja nykyään vielä toinen poski isompi kuin toinen. Sitä on niin sokea omalle peilikuvalleen. 

Vierailija
29/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noin epätoivoinen ulkonäköni suhteen.

Vierailija
30/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo noitten turhakkeitten, aitolehemäkuljusieppi ja mitänäitänytonkaan, naamaa niin kauhistuttaa, kiljun naamalla ole enää ilmeitä lainkaa, otsa on pistetty sileäksi, huulet täytetty kummalliseksi tönköiksi, puhe on sössötystä. Mahtaa olla viisikymppisenä koominen näky. 

Vierailija
31/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo noitten turhakkeitten, aitolehemäkuljusieppi ja mitänäitänytonkaan, naamaa niin kauhistuttaa, kiljun naamalla ole enää ilmeitä lainkaa, otsa on pistetty sileäksi, huulet täytetty kummalliseksi tönköiksi, puhe on sössötystä. Mahtaa olla viisikymppisenä koominen näky. 

Vai niin. Tuolla kaduilla kulkee valtava määrä naisia, jotka ovat ottaneet pistoksia eivätkä he näytä mitenkään irvokkailta. Et edes huomaa.

Vierailija
32/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luultavasti huomaa kenestäkään vento vieraasta muuten kuin jos on reippaasti täytetyt huulet.  Sen kyllä huomaa, jo siitä että ylähuuli on ikään kuin kääntynyt ylöspäin törölleen.  Sivuprofiili viimeistään paljastaa.

Voi olla luonnostaan paksut huulet, mutta niissä ei ole tuota ylöspäin käännettyä efektiä.  Sen erottaa heti, onko aidot vai täytetyt.

Ja pidennetyt hiukset erottaa joskus tosi selkeästi.  

Vierailija
33/36 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoni ovat aina keskittyneet siihen yhteen ryppyyn.

Vierailija
34/36 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen säännöllisesti kasvohierontaa ja guashata, on toimivaa, tosin tulokset eivät tule päivässä eli vaatii pitkäjänteisyyttä mitta ainakin luonnollinen ja vaaraton keino. Esim. Insasta löytyy monia tilejä mistä löytää ohjeita, mm suomalainen senjafaceimage seuraan itse. Rypythän johtuvat mm kasvojen lihasten kireyksistä.

Vierailija
35/36 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rypyt häviää mutta ajan kanssa naamasi muoto alkaa muuttua kummalliseksi, koska täyteaineet ei koskaan poistu ja vaihtaa paikkaa siellä ihon alla.

Oletko ottanut hoitoja ihon ryppyihin?

Vierailija
36/36 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up