Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketään mökillä

Vierailija
31.03.2024 |

Missä päin olet

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä Pohjois-Karjalassa, koko porukka. Lapset nukkuu vielä.

Vähän oli viileä yö nukkua, mutta nyt jo räiskyy tuli uunissa. Koiran kanssa lähdetään kohta käymään kävelyllä lähisaariin. Keli on vähän harmaa, aurinkoa ei näy.

Lounaaksi teen lohikeittoa kun jäältä tullaan ja sitten voikin jo alkaa miettiä saunan lämmitystä. Avantoa ei tosin ole.

Vierailija
22/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työleirille? Ei kiitos.

Masentuneet eivät kykene tekemään juuri mitään vain makaamaan ja dokaamaan, on se sellainen sairaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työleirille? Ei kiitos.

Miksi mökki olisi työleiri? Jos sinulla on rahaa, sinne hankitaan jopa viinat valmiiksi. Tiedän muutamia mökkiseurueita, jotka yksityisyyden vuoksi eivät halua syödä aamupalaa ravintolassa. Se viedään toivottuun aikaan mökille. Sauna lämmitetään valmiiksi, jos ovat metsällä tai rinteessä. Palvelua saa, jos on rahaa.

Me menemme ensi viikonloppuna mökille, minulla on se 1/3 viikonlopusta vapaa. Vaikka menemme mieheni mökille, lumet on puhdistettu ja takka lämmitetty edellisenä päivänä. Me emme edes siivoa, minusta se ei olisi iso vaiva, mutta mieheni ei ole halunnut muuttaa tapaa. 

Vierailija
24/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme käytännössä mökkimäisissä olosuhteissa. OK-talo järven rannalla ja erillinen rantasauna. Ei tarvetta mökkiin.

Vierailija
25/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Suomessa mökillä ollaan ja pysytään. Tiet yhtä liejua, autot uppoaa pohjaa myöten. Hinaustraktoreille on kysyntää.

Vierailija
26/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökillä. Itäinen Suomi. Aamukahvi tippumassa.

Eilen saunottiin ja paljuttiin ja avanto. Sen päälle 2 olutta, ruoka ja nukkumaan. Erittäin sikeä uni, kun oli päivällä ollut paljon ulkona, kantanut puita ja tehnyt avannon. Lämmittänyt uunia, että saadaan lämpöä, sit saunan ja paljun.

Tänään uusiksi.

Mitä ihmeen hyötyä ja järkeä on ottaa 2 olutta? Kymmenestä saa sentään edes pienen pöhnän.

Kaikille ei se humalan tai pöhnän tavoittelu ole niin tärkeää. 

Vierailija
27/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työleirille? Ei kiitos.

Masentuneet eivät kykene tekemään juuri mitään vain makaamaan ja dokaamaan, on se sellainen sairaus

Olen eri. Mutta jos haluaa levätä pääsiäispyhät, ei kai se meinaa maksamista ja dokaamista.

Tai itse asiassa, minä olen aika paljon makaillut. Takana raskas työviikko ja tänään alkaa yövuoron. Olen makoillut sohvalla ja lukenut rauhassa pari päivää hyviä kirjoja. Tehnyt helppoja ruokia.

Itse en olisi jaksanut lähteä kantamaan käsin vesiä paljuun ja tekemään avantoja yms. Tarvitsin nämä lepopäivän ja omaa aikaa

Vierailija
28/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työleirille? Ei kiitos.

Olen eri. Mutta jos haluaa levätä pääsiäispyhät, ei kai se meinaa maksamista ja dokaamista.

Tai itse asiassa, minä olen aika paljon makaillut. Takana raskas työviikko ja tänään alkaa yövuoron. Olen makoillut sohvalla ja lukenut rauhassa pari päivää hyviä kirjoja. Tehnyt helppoja ruokia.

Itse en olisi jaksanut lähteä kantamaan käsin vesiä paljuun ja tekemään avantoja yms. Tarvitsin nämä lepopäivän ja omaa aikaa

Ei kai kukaan käsin kanna vesiä paljuun? 1200 litrainen palju jos on, niin reilu 100 ämpärillistä.

Pumpulla se homma hoidetaan.

Vierailija
29/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljussa jo parikymmentä astetta lämpöä. Ehkä viiden kieppeillä pääsee sinne. Olutta hangessa odottamassa 

Vierailija
30/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina mökillä.

Vierailija
31/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kenelläkään ole mitään mökkejä.

Vierailija
32/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, Raaseporissa. Liian kuraista mihinkään ulkohommiin, maa on pelkkää liejua. Pääsiäinen meni lomaillessa. Ulkotuli ja siinä yksinkertainen grillaus viehättää kylmälläkin. 

Vierailija
33/37 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina mökillä.

Asutko siis mökillä vai onko mielentila?

Vierailija
34/37 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju pesty. Sauna siistitty, mökkiä laitettu kuntoon. Syödään vielä tähdelounas ja sitten tielle. Kylläpä tuli kannettua turhan paljon ruokaa mökille ja iso osa lähtee takaisin.

Mukavaa oli!

Seuraavan kerran mökille Vappuna, kun on pari lomapäivää.

Vierailija
35/37 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoamme mökkeilyä. Pitää aina myös keksiä syy, miksi ei mennä tuttavien ja sukulaisten mökille, kun kutsuja satelee kesällä.

Onneksi matkustamme paljon ja se toimii joka kerta. "Sorry olemme hotelli- ja kaupunkilomalla maassa x."

Vierailija
36/37 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palju pesty. Sauna siistitty, mökkiä laitettu kuntoon. Syödään vielä tähdelounas ja sitten tielle. Kylläpä tuli kannettua turhan paljon ruokaa mökille ja iso osa lähtee takaisin.

Mukavaa oli!

Seuraavan kerran mökille Vappuna, kun on pari lomapäivää.

Mutta kaikki juomat varmaan meni? Eikä asiaa rattiin ihan heti ;)

Vierailija
37/37 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrinen hanki paikanpäälle joten mökille vielä asiaa.