Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkein todellisuudesta irtautunein kommentti, jonka olet kuullut?

Vierailija
30.03.2024 |

En tiedä muotoilinko otsikon oikein, mutta siis jos muistellaan vaikka Sari Essayahin arviota maitopurkin hinnasta, mitä vaataavanlaisia kommentteja olette itse kuulleet? Jos jätetään nyt nettikirjoitukset sekä julkkisten ja poliitikoiden julkiset kommentit pois tästä.

Kommentit (212)

Vierailija
41/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esihenkilön esihenkilö tälläkin hetkellä: "Kauhean vaikea suunnitella teidän työvuorojen sisältöä, kun ei ole tietoa siitä, koska vauvat syntyvät." No, onhan se tietty niinkin.

Vierailija
42/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä Natoon niin ollaan turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis laillistuu suomessa.

Vierailija
44/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"huulipunajengi" sitä ja tätä tai "edellisen hallituksen vika". Noita nyt ainakin täällä on saanut lukea vaikka ja kuinka.

Vierailija
45/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaa mikä tahansa niistä hymiö-rysytrollin horinoista.

Vierailija
46/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana yksi kaverini oli ihan älyttömän kaunis... Mutta vähän tynnyrissä kasvanut ja naiivi. Harmittelin tälle kerran sinkkuuttani ja tämä alkoi ihmetellä että no miksi en vaan mene treffeille jonkun miehen kanssa joka kysyy, tai kysy itse jotakuta treffeille! Ei ymmärrtänyt mitä tarkoitin kun sanoin että en saa mitään treffikutsuja.

Tälle naiselle tyrkytettiin puhelinnumeroita melkein väkisin, kaikki oli mukavia ja baari-iltojen jälkeen tämän puhelin kilisi pari päivää tauotta. Minulla taas mukavan oloisen, pari vuotta tuntemani kaverimiehenkin pyytäminen treffeille johti siihen että tämä mies katkisi kaikki välit ja alkoi levittelemään huhuja minusta.

Vierailija
47/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän ei saa antaa voittaa.

Vierailija
48/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tiskikonetta ei meille tule ikinä". Naisen suusta v. 1992.

No tuo nyt ei ole mitään. V1995 niin moni vielä hoki ettei ikinä tule tietokonetta heille. No väärässä olivat.

Vierailija
49/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat puolustaa demokratoita ja maailmanrauhaa.

Kokoomus on osaava talouspuolue. Persut toimivat suomalaisten parhaaksi. 

Vierailija
50/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia Thurénin taannoinen kolumni Ylellä, jossa halusi kieltää metsänhoidon koska se pilaa mökkiläisten lomailun. Eli maaseutu on kaupunkilaisia varten olemassa oleva huvipuisto, jossa väestö saa harjoittaa elinkeinojaan mökkiläisten eli paremman väen ehdoilla

Vierailija
51/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia Thurénin taannoinen kolumni Ylellä, jossa halusi kieltää metsänhoidon koska se pilaa mökkiläisten lomailun. Eli maaseutu on kaupunkilaisia varten olemassa oleva huvipuisto, jossa väestö saa harjoittaa elinkeinojaan mökkiläisten eli paremman väen ehdoilla

Mä ennen pidin henkilöstä ja kuuntelin hänen podcastejään. Jossain vaiheessa hän muuttui jotenkin ylpeämmäksi. Alkoi talouspodcastissään jatkuvasti hokemaan kuinka hän on keskiluokkainen ja sitä ja tätä. Ilmeisesti suosio nousi vähän hattuun. 

Vierailija
52/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassareiden suusta näitä kuulee usein.

Olen vassari. Olen tehnyt lähes 30 vuotta töitä perheväkivallan, mielenterveys-ja päihdeongelmaisten kanssa jne. Olen ns. paremmasta keskiluokkaisesta perheestä, minulla on korkeakoulututkinto ja hyvä palkka. Yhteiskunnan tukia en saa sentin senttiä. Oma elämä on ollut hyvää ja samaan aikaan olen nämä vuosikymmenet nähnyt millaisten asioiden kanssa joutuvat asiakkaani elämässään taistelemaan tässä yhteiskunnassa. Väitän, että minulla on erittäin realistinen ja hyvin laaja käsitys siitä mitä tälle yhteiskunnalle oikeasti kuuluu.

Ps. Yhteiskuntatieteiden maisterit opiskelevat kaiken muun lisäksi myös kauppatieteitä, joten talousasioiden vaikutus yhteiskuntaan on kyllä hallussa. 

Vierailija
53/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysfuusiossa. Meille on nyt saatu molemmista yhtiöistä ammattitaitoisin "kerma" johtoon.

Vierailija
54/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis laillistuu suomessa.

Mikään laki ei sitä koskaan ole kieltänytkään. Kasvattele menemään :)

Vierailija
55/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalia on hieno paikka. Kuin itäkeskus.

Vierailija
56/212 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

This is my no no square - tanssi. 

Vierailija
57/212 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaistako proletariaatin elämä todella on?" Tämä pääsi omilta huuliltani, kun jouduin ensimmäistä kertaa vuosiin matkustamaan junalla. Toivon, ettei seuraavaa kertaa tule ihan pian. Viemärivaunuun minua taas ei saisi uhkaamallakaan.

N31

Vierailija
58/212 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katujengejä ei ole Suomessa.

Vierailija
59/212 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futuristi jälkikaronkassa laukoo ihan sairaita ajatuksia. On täysin irti todellisuudesta ja normaalista elämästä.

Vierailija
60/212 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kaunis keski-ikäinen työkaverini kommentoi keskustelua oikeasti hämmästyneenä ja epäuskoisena: Eihän miehet sano koskaan ilkeitä kommentteja (ulkonäöstä), nehän on niin ihania

No ei varmaan hänelle sanokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi