Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada parisuhteeseen hyvä luottamus?

Vierailija
30.03.2024 |

Kumpikin voi luottaa toiseen 100% ilman epäilystä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen avoimuus on parasta parisuhteessa. On sellainen suoja ettei mikään pääse väliin. Luottamus tulee vain olemalla luottamuksen arvoinen. Kun ei salaa mitään, kaikki on läpinäkyvää ja avointa, puhuu aina totta ja eikä anna minkään käytöksen herättää epäilyjä, luottamus tulee nopeasti ja kuin itsestään

Entä jos ite on täysin luotettava, mutta toinen touhuileekin selän takana? 

No sittenhän sinä et luota sellaiseen, avoimuuden meininki pitää olla heti alusta asti molemmilla, jos ei niin älä aloita mitään. Rehellinen ihminen on avoin ja läpinäkyvä.

Vierailija
22/25 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kun ainoa asia mihin naisissa voi luottaa on että jokainen valehtelee ja hakee itselle etuja muiden kustannuksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, yhteinen arvomaailma.

Vierailija
24/25 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mielestäni hyvä luottamus , niin luulin kunnes löysin miehen puhelimesta Tinderin .

Vierailija
25/25 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämältä mitenkään. Omassa suhteissani olen kokenut etten voi luottaa.

Exän kanssa olin yhdessä 20 vuotta  ja tuli eteen asioita, joita hän ei minulle kertonut. Kuulin siis muualta sellaista, joka minun olisi pitänyt tietää. Noloja tilanteita ja tunsin olon ulkopuoliseksi. 

Nykyisessä suhteessani myös on ollut kriisejä, jotka on johtuneet siitä, että olen kokenut itseni joksikin kakkosluokan ihmiseksi esim sovittu asia on ohitettu, kun on tullut muuta. Näistä on keskusteltu, sillä asiat on olleet minulle isoja, vaikka toinen osapuoli on ne ohittanut. Sellaista täyttä luottamusta ei vain ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän