Strömsö on kyllä ärsyttävä!
Ei missään voi olla noin ihanaa kaikki?
Masennus iskee.
Kommentit (15)
Mä lakkasin katsomasta jo vuosia sitten, kun alkoi valua hunajaa silmistä 🍯
Siis Strömsö on ohjelma, jossa esitellään erilaisia taitoja, laitetaan ruokaa, hoidetaan puutarhaa jne. Miksi ohjelma ei saisi olla myönteinen. Minä katson mielelläni. Olen oppinut paljon asioita.
Vaihda kanavaa niin lakkaa ärsyttämästä.
Strömsö on ihmisoikeusrikos.
Joku ruotsinsuomalainen perverssi kosto maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda kanavaa niin lakkaa ärsyttämästä.
Mille kanavalle?
Ei aina kaikki mee niinkö Strömsöössä. Välillä tulee huteja...karseeta
Entä jos tehtäisi omia parempia strömsö videoita. Voisin katsoa niitä jos joku tekee, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Strömsö on ihmisoikeusrikos.
Joku ruotsinsuomalainen perverssi kosto maailmalle.
Eikös suomen pressakin sitä ole ?
Eliniä katselee kyllä mielellään. Vilken sötnos. Nyt kun on tullut niitä vanhoja jaksoja, niin on mukava aina vertailla miten hän on muuttuunut vuosien varrella.
Olen vaasalaisena käynyt Strömsöössä. Se on nyt kuitenkin vain telkkariohjelma. Uutena vaasalaisena kysyin eräältä vaasalaiselta mistä tämä sanonta peräisin (ei mennyt kuin strömsöössä). Eipä osannut kertoa.
Siksi suomi on maailman onnellisin kansa, kun meillä on Strömsö.
Seurailen jonkun verran ja onhan siellä ihan mielenkiintoisiakin juttuja, eikä pelkkiä "askartelenpa tästä vähän koriste-esineitä" liirun laarun munanvärjäyksiä.
Kerran olen katsonut ja tämä Suomen ruotsi käy hermooon:
He kokkailivat osso puccoa ja se Suomen ruotsilla lausuttiin osso pyyyyykko .. jätte kiva ..käänsin kanavaa!
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen katsonut ja tämä Suomen ruotsi käy hermooon:
He kokkailivat osso puccoa ja se Suomen ruotsilla lausuttiin osso pyyyyykko .. jätte kiva ..käänsin kanavaa!
Ymmärrän ... Tänään avoimet ovet Strömsöössä. Ainakin pari vuotta sitten oli väkeä ihan kivasti
PuoliSeiskalla sama efekti.