Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun mieheni on oikeasti tyhmä

Vierailija
30.03.2024 |

Olen tajunnut että mieheni on oikeasti todella yksinkertainen. 

Tänään on esimerkiksi moneen kertaan toistellut, miten lapselle pitäisi ostaa kokoa isommat kengät (siis jos koko on selvästi 30 niin pitäisi ostaa 31 tai 32), ettei tarvitsisi kahteen vuoteen ostaa uusia. 

Sitten kun yritän selittää että liian iso kenkä lonksuu jalassa, hiertää eikä sen kanssa voi kunnolla juosta tai leikkiä, niin inttää ja jankuttaa vaan edelleen kuinka kannattaa aina ostaa liian isot jotta menevät vielä vuoden päästäkin. 

Ja tällaista on siis useita kertoja kuukaudessa, aivan uskomattomia aivopieruja. 

Joskus kun yritän jotain asiaa selittääkin, niin ei vaan kykene katsomaan monelta kantilta vaan itsepäisesti jankkaa samaa asiaa maailman tappiin. 

Joudun siis myöntämään että mies on oikeasti vaan todella TYHMÄ. Ja itsehän olen hänet valinnut joten hävettää :D 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top kek

Vierailija
2/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka käski ottaa persun mieheksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia va.. jak ..keja te olette molemmat.

Vierailija
4/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa meille tutustumaan tämän talon mieheen. Olen naisena jo tottunut ajatukseen, että MIEHET OVAT TYHMIÄ, aivan muutamaa lukuunottamatta. Sanoin miehelleni ennen pääsiäistä, että viemäri pitäisi puhdistaa ja hän katsoi ja sanoi, että "eihän siellä ole kuin muutama musta piste, eli siellä oli 1000 mustaa pistettä ja hän pätkäsi siihen, että ei edes haise, miksi pitää puhdistaa". Minä pätkäsin siihen, että sinä et sitten vaihda kalsareita ennenkuin on niin haisevat että kärpäsetkin kiertää tai lentää yli. MIEHET ON TYHMIÄ, helvetin tyhmiä!

Vierailija
5/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsiikö mies peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
6/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa meille tutustumaan tämän talon mieheen. Olen naisena jo tottunut ajatukseen, että MIEHET OVAT TYHMIÄ, aivan muutamaa lukuunottamatta. Sanoin miehelleni ennen pääsiäistä, että viemäri pitäisi puhdistaa ja hän katsoi ja sanoi, että "eihän siellä ole kuin muutama musta piste, eli siellä oli 1000 mustaa pistettä ja hän pätkäsi siihen, että ei edes haise, miksi pitää puhdistaa". Minä pätkäsin siihen, että sinä et sitten vaihda kalsareita ennenkuin on niin haisevat että kärpäsetkin kiertää tai lentää yli. MIEHET ON TYHMIÄ, helvetin tyhmiä!

Sinä se vasta hölmö akka oletkin.

Vierailija
7/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se vasta hölmö akka oletkin.

En vaan ihan helvetin pätevä muija jolle tuon tapaiset paskiaiset ei kukkoile!

Vierailija
8/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA 

Vierailija
9/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sakset on auenneet, semmonen suomityttö sitten.

Vierailija
11/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet valintasi tehnyt. Oliko älykäs teko?

Vierailija
12/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuttava mies, heh heh heee, nyt se luettiin. SINULLA ON NALKUTTAVA MIES. Sano sille, että lopettaa sen nalkuttamisen tai laitat ulkoruokintaan. NALKUTTAVA MIES, HEH HE HEEE!

Vierailija
13/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot valinnut noin tyhmän miehen lapses isäks, eiks oikeesti parempia miehiä löytynyt? Lapsesi sitten perii isänsä tyhmyyden, että onnea vaan!

Vierailija
14/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi puhdistaa viemäri? Puhdista viemärisi ihan itse, jos vaivaa.

Vierailija
15/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainko ahdistaa, minua suorastaan viduttaa tuollainen käytös miehessä, ei ole mies eikä mikään. Odotan mieheltä jotain enempi kuin naputtamista vastaan, miehen kuuluu sietää sitä, että kotona tehdään jotain tai kun sanotaan, että lapsi tarvitsee kengät, niin silloin ne myös hankitaan, minä en nimittäin neuvottele lainkaan tällaisista asioista tai kuten jotkut naiset, "pitää kysyä puolisolta", mitä helvettiä, ei kun se kysytään siltä lapselta, jos sen ikäinen sattuu olemaan, että onko kengät hyvät vaiko huonot. Mies pitää läpensä kiinni, ehdottoman kiinni. Meilläkin mies sekaantuu mielellään naisen asioihin, mutta muut jättää sekaantumatta, vaikka pitäisi. Suomalainen mies on VASTENMIELINEN!

Vierailija
16/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks oot valinnut noin tyhmän miehen lapses isäks, eiks oikeesti parempia miehiä löytynyt? Lapsesi sitten perii isänsä tyhmyyden, että onnea vaan!

Mies saattaa olla pitkä ja komea, mutta älyllisesti tyhmä. Naiset valitsee miehen aina ulkonäön perusteella! 

Vierailija
17/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi itse ostaa niitä kenkiä.

Vierailija
18/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsiikö mies peräsuolen laskeumasta?

Sä olet klassinen esimerkki ihan helvetin tyhmästä miehestä.

Vierailija
19/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä itse olet kun pariuduit noin tyhmän miehen kanssa?

Vierailija
20/68 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joos ei kanat ostaa liian isoja kengiä. Itse ostin ja kantapäät ihan verillä