Mikä on suurin rakkauden teko kumppanillesi ennen avioliittoa?
Elokuvissa ja tv-sarjoissa teot ovat valtavan suuria. Matkustetaan puoli maailmaa pelastamaan toinen pulasta jne. Mitä sinä olet tehnyt?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ostin asunnon.
Ostit kumppanillesi asunnon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin asunnon.
Ostit kumppanillesi asunnon?
Joo ja itsekin muutin sinne. Yhdessä on asuttu siitä asti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka elää elämäänsä elokuviin vertailemalla?
En minä omaa elämääni vertaile elokuviin, vaan teidän elämää :D
Rakensimme talon meille ja lapsille. Naimidiin mentiin 4v myöhemmin kun yhteinen lapsemme syntyi
Joo, eli kukaan ei ole tehnyt mitään oikeita uhrauksia toisen puolesta siksi, että rakastaa. Niin arvelinkin.
Minä huolin pulisoksi 4-kymppisen työttömän miehen, jolla ei ollut mitään omaisuutta ja takana pari itsariyritystäkin ja tulin raskaaksi.
Näin reilu 20 vuotta myöhemmin, mies on töissä, meillä liki velaton psitsloasunto ja ylpeyden aiheena 2 täysi-ikäistä poikaa, josta mies on todella ylpeä. Muutin miehen elämän suunnan uskomalla häneen ja tukemslla häntä. Jos tämä ei ole rakkauden teko niin mikä on?
Suuret teot tehtiin vasta häiden jälkeen, vaikka aika tavallisia ne loppujen lopuksi ovat olleet. Huomioidaaan toisiamme joka päivä pienilllä asioilla, näillä on enemmän merkitystä.
Säästelin hänen neitsyyttään hääyöhön vetämällä vain kakkoseen ja suuhun.
Mun mielestä rakkautta voi osoittaa ilmaisilla asioilla päivittäin. Jos ei kykene edes niihin, ei kande olla suhteessa.
Miksi ennen avioliittoa? Eroavatko ennen avioliittoa tehdyt rakkauden teot jotenkin niistä, joita tehdään avioliiton aikana tai niistä, joita tehdään vaikka ei koskaan mentäisi naimisiin?
Sen näkee parhaiten silloin miten kumppani toimii kun tulee vastoinkäymisiä. Pysyykö hän tukena ja turvana vai lähteekö karkuun tai keskittyy vain itseensä.
Nain händt miljoonaveloista huolimatta.
Kuka elää elämäänsä elokuviin vertailemalla?