Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä joku jättää toistuvasti paskaviirut pönttöön. Kuinka voi olla noin vaikeaa harjata ne pois?

Vierailija
30.03.2024 |

Eli tämä on päivittäistä. Itselläni ei tulisi mieleenkään olla harjaamatta niitä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin työpaikalla paskalla . Siellä oli sellainen oikein pieni pönttö .sitten kun vedin huuteluveden niin se koko pönttö meni tukkoon ja kaikki paska ja huuhteluvesi jäi siihen kellumaan..

Häivyin äkkiä pois paikalta..silmällä näin että seuraava asiakas sinne vessaan näytti olevan firman pomo

Vierailija
22/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä yrittänyt, mutta ei ne jumit lähde harjallakaan

Minkähän takia pönttöihin ei ole vielä kehitetty sellaista lootusefektiin perustuvaa nanopinnoitusta? Tuossahan olisi maailmanlaajuinen markkinarako!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täytynee käydä seuraavan kerran töitä haikiessa työnantajan kanssa läpi, että maksetaanko minulle myös vessan pesusta. 😁

Vierailija
24/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää ettei ole tullut mieleenkään alkaa niitä sieltä putsaamaan. Se on siivoojan työtä ei minun.

Minua hävettäisi jättää sellainen jälki perääni. 

Vierailija
25/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä inhottavampaa on löytää vessa vetämättä ja pöntössä lillumassa karseen hajuinen floateri. Työpaikalla joku jättää säännöllisesti. Nainen.

Kuvottavaa.

Vierailija
26/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täytynee käydä seuraavan kerran töitä haikiessa työnantajan kanssa läpi, että maksetaanko minulle myös vessan pesusta. 😁

Hyvä huomio!

Olen aina rekryjä hoitaessani tyhmästi olettanut hakijan jo oppineen sisäsiistiksi, mutta kulttuurin rikastuessa se ei enää ole mikään itsestäänselvyys!

Wanha Kicka on kiinnittää huomiota hakijan jalkineisiin: Saavat olla vanhatkin, mutta jos ne ovat hoitamattomat on se negatiivinen referenssi! 

Vierailija
27/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä inhottavampaa on löytää vessa vetämättä ja pöntössä lillumassa karseen hajuinen floateri. Työpaikalla joku jättää säännöllisesti. Nainen.

Kuvottavaa.

Ota kahvipöytäkeskustelussa vaivihkaa selville, kuka pitää chilistä ruoanlaitossa! Liika chili tuottaa tuollaisen kelluvan kaasukakan. Normaali kakka ei kellu.

Vierailija
28/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika vaikeaa kun täällä pitää valittaa sen sijaan että poistaisi itseä häiritsevän asian

Vierailija
29/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten homma siivota pönttö

Vierailija
30/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Ota kahvipöytäkeskustelussa vaivihkaa selville, kuka pitää chilistä ruoanlaitossa! Liika chili tuottaa tuollaisen kelluvan kaasukakan. Normaali kakka ei kellu.

Kunnon chilikakka kirvelee ulostullessaankin! Piti rajoittaa mausteidenkäyttöä!

T: Pedro

Vierailija
31/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten homma siivota pönttö

Juuri siksi niihin ei tehdä nanopinnoitusta... Sille ei ole tarvetta!

Vierailija
32/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivoojakin on ihminen, eikä hänen ammattinsa takia automaattisesti olla se kenelle omien jälkien siivoaminen jätetään. Useimmiten seuraava kävijäkin on joku muu kuin siivooja! 

Siivoa jälkesi, kun käyt jaskalla. Ja laita ne tyhjät vessapaperihylsyt roskikseen, äläkä jätä seuraavalle terveisiä siitä, että idiootti kävi täällä.

Vierailija
33/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan. Minulle ei makseta siivoamisesta.

Etpä sinä kyllä ole töissäkään.

Vierailija
34/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyh hyh

Vierailija
35/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaanhan sulle myös paskomisesta työajalla. 

Vierailija
36/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyy vettä, kun vetää vasta päivän päätteeksi pöntön.

Vierailija
37/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyy vettä, kun vetää vasta päivän päätteeksi pöntön.

Saatat vain joutua silloin ylitöihin avaamaan viemäriä!

Vierailija
38/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa.

Todennäköisin syyllinen on roskaruoan suurkuluttaja. Hiilaripitoinen, kuituköyhä roskaruoka kelluu ja haisee.

Vierailija
39/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan. Minulle ei makseta siivoamisesta.

Et sitte ajatellut minkälainen homma on saada kuivunut paska pois? Tuoreena sen heposti suihkulla pois.

Vierailija
40/60 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus työnantajalle että vessanpöntössä on paskaviiru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän