Töissä joku jättää toistuvasti paskaviirut pönttöön. Kuinka voi olla noin vaikeaa harjata ne pois?
Eli tämä on päivittäistä. Itselläni ei tulisi mieleenkään olla harjaamatta niitä.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Säästyy vettä, kun vetää vasta päivän päätteeksi pöntön.
Näin Maailma Pelastuu ja Afrikan lapsille riittää puhdasta juomavettä!
Varmaan ajatte sähköautollakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä varmaan. Minulle ei makseta siivoamisesta.
Etpä sinä kyllä ole töissäkään.
Todista väitteesi koska olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aika vaikeaa kun täällä pitää valittaa sen sijaan että poistaisi itseä häiritsevän asian
Tahdotko itse poistaa laiskurin pskan?
Mutta kun harjalla ei saa niitä pois vaan ne ovat jämähtäneet kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Pakko myöntää ettei ole tullut mieleenkään alkaa niitä sieltä putsaamaan. Se on siivoojan työtä ei minun.
Ehkä kannattaisi miettiä siitä näkökulmasta, että haluatko itse mennä vessaan, jossa on paskaraidat pöntössä?
Kas, kun ne siivoojat siivoavat vessat yleensä kerran päivässä, eivätkä seiso oven suussa joka käyttäjän jäljiltä pesemässä pönttöä.
Itse en ainakaan edes ilkeä poistua vessasta, jos olen jättänyt raidat pönttöön..aina siivoan jälkeni.
Mutta ymmärrän, että joillekin toki noinkin helppo tehtävä on ylivoimaisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun tuoretuotteesi? Syötkö liikaa rasvaa? Se vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduin lopulta itsekin ottamaan tuon parilla lauseella puheeksi henkilöstöpalaverissa:
"Kun lähdette vessasta, niin katsokaa taaksenne ja korjatkaa, mitä korjattavaa on! Aulan vessassa käyvät nimittäin asiakkatkin ja heKÄÄN tuskin haluavat ihailla takalaittomianne!"
Ehkä ne on asiakkaat jotka sotkee?
Asiakas saakin sotkea kohtuudella, kunhan se vain vastapainoksi myös tilaa jotakin kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä täytynee käydä seuraavan kerran töitä haikiessa työnantajan kanssa läpi, että maksetaanko minulle myös vessan pesusta. 😁
Maksetaanhan sulle myös paskomisesta työajalla.
Eipä ole tuotakaan yhdessäkään työsopimuksessa lukenut, enkä kyllä montaa kertaa ole töissä paskantanut. Tulevatko nyt tunnustukseni jälkeen vaatimaan rahoja takaisin? 🤣
Mitä liisteripaskaa te ravotte, jos ei liukujälket lähde harjaamallakaan? Onko ruokavalio kondiksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten homma siivota pönttö
Juuri siksi niihin ei tehdä nanopinnoitusta... Sille ei ole tarvetta!
Tosiaan! Nehän ovat muutenkin itsepuhdistuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä täytynee käydä seuraavan kerran töitä haikiessa työnantajan kanssa läpi, että maksetaanko minulle myös vessan pesusta. 😁
Maksetaanhan sulle myös paskomisesta työajalla.
Eipä ole tuotakaan yhdessäkään työsopimuksessa lukenut, enkä kyllä montaa kertaa ole töissä paskantanut. Tulevatko nyt tunnustukseni jälkeen vaatimaan rahoja takaisin? 🤣
Sulta on nyt jäänyt etu käyttämättä! Kysy liitoltasi, voisiko siitä saada jälkikäteen jotakin hyvitystä!
Jättävätköhän nämä sontiaiset paskajälkensä siivoamatta myös kotona vai vaan työpaikalla?
Uutinen: se wc-harja on siinä pöntön vieressä (eikä esim. siivoojan kärryssä) juuri sitä varten, että jokainen sitä tarvittaessa käyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä lapsuudenkodissakaan mitään maksettu, kun omat jäljet siivottiin. Nämä ovat niitä käytöstapoja, jotka on jo lapsena opittu. Kun muutin puolisoni kanssa yhteen, alusta asti ilman mitään keskusteluja, olemme ottaneet toisemme huomioon ja mm. jättäneet wc:n siistiksi.
Samoin majoittuessani hotelleissa, olen lähtiessäni aina katsonut, että wc jää siistiksi, eikä lattiakaivoon jää hiuksia.
itse asiassa, nyt muistui mieleeni; nuorena olin muutaman viikon eräässä kongressikeskuksessa kesätöissä. Ihailin ja arvostin erästä pariskuntaa. Olivat hyviä luennoitsijoita ja henkeviä keskustelijoita. Sitten; heidän huoneensa siivous osui minulle. Ja, lyhyesti sanottuna; menetin kaiken arvostukseni heitä kohtaan tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitte ajatellut minkälainen homma on saada kuivunut paska pois? Tuoreena sen heposti suihkulla pois.
Voin sen nuollakin puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä sinä kyllä ole töissäkään.
Todista väitteesi koska olet väärässä.
Mitä se pitkäaikaistyötön nyt siinä ulisee?
Mistä niille siivoojille maksetaan????
Siivojan homma töissä. Muikkelin homma kotona. Keep it simple.
Vierailija kirjoitti:
Jättävätköhän nämä sontiaiset paskajälkensä siivoamatta myös kotona vai vaan työpaikalla?
Uutinen: se wc-harja on siinä pöntön vieressä (eikä esim. siivoojan kärryssä) juuri sitä varten, että jokainen sitä tarvittaessa käyttäisi.
Joitakin vuosia sitten jouduttiin erään kulttuurikeskuksen jokaisen vessankopin oveen tulostamaan kuvalliset ohjeet vessan käytöstä:
- ei pönttöön kuulumattomia tavaroita, kuten siteitä, PULLOJA (!), karkkipapereita tai muuta sellaista pönttöön.
- pöntöllä kuuluu istua, eikä olla kyykyllään jalat pöntön laidoilla.
- vessaharjalla kuuluu pestä PÖNTTÖ, ei PERSETTÄ.
- Biaudet-suihku on ALApään pesua varten.
ja niin edelleen, monta hämmästyttävänkummastuttavaa kohtaa! Mulla on tuo tulostepohja vielä tallella koneellani, mutta tänne ei valitettavasti voi liittää sitä.
Tämä tarina on tosi ja kertoja elää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tuoretuotteesi? Syötkö liikaa rasvaa? Se vaikuttaa asiaan.
Itse epäilisin konttorin tyttöjä. Ne näyttävät syövän vain tuoretta apilaa ja vessakin haisee niiden jäljiltä lehmänpaskalta!
Tämä on minusta ihana ajatus. Työnantaja maksaa minulle pask*misesta. Lisäksi säästyy omat vessapaperit ja vesi. Yritän hyödyntää maksimaalisesti työnantajan tarjoamat paperit ja vedet.