Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä mukavia rintaliivejä!

Vierailija
30.03.2024 |

Rintaliivit alkavat olla loppu. Olen sovittanut ja sovittanut uusia, mutta ei vaan löydy sopivia jotka eivät kutita, purista, hankaa. 

Mistä te hankitte liivinne?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuin korona-aikaan oleman ilman ja nyt en millään enää totu käyttämään rintsikoita. Onneksi harvoin on tilanteita, joissa pakko olla liivit. En tiedä johtuuko siitä että omani eivät ole sopivia vai olenko vain muuttunut mukavuudenhaluiseksi.

Vierailija
82/101 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. 

T: Pena 67v

Moi Pena, ala käyttää estrogeeniä niin alkaa sopivia löytymään.

T: Make 56v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkailen mennä alusvaateliikkeeseen. Sen verran huono kokemus on Funky ladysta. Toivoin värillisiä liivejä, tuotiin mustaa. No, tämä oli vielä pieni virhe. Mallina tuputettiin full cupia, vaikka itse koin sen turhana kun kuppiin jäi kolmasosa tyhjää. Myyjä vaan intti että tämä on sinun kokosi ja paras malli rinnoilleni. Minä tyhmänä ostin ne Aubaden liivit, maksoi muistaakseni ihan hirveästi.

Kyllä paidat istui hyvin sen jälkeen, mutta jos rintaan osui jotain, se kuppi meni kuopalle. Tyhjää oli niin paljon.

Vierailija
84/101 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä liivejä, tulen hulluksi niiden epämukavuudesta. Toivon että rintani olisivat huomattavasti pienemmät, ei tämä liivitön elämä näiden D kuppien kanssa ole aina mukavaa. Meni vuosia että totuin itse ajatukseen liivittömyydestä, en halua kiusata itseäni.

Vierailija
85/101 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi meinaan kokeilla tilata Cellbesiltä. Siellä näkyy olevan laaja valikoima mukavalta näyttäviä liivejä. Saa nähdä mitä ne on käytännössä. Luultavasti rullautuu rinnan alle :/

Vierailija
86/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käytä liivejä, tulen hulluksi niiden epämukavuudesta. Toivon että rintani olisivat huomattavasti pienemmät, ei tämä liivitön elämä näiden D kuppien kanssa ole aina mukavaa. Meni vuosia että totuin itse ajatukseen liivittömyydestä, en halua kiusata itseäni.

Kuulostaa siltä, että epämukavuus johtuu väärästä liivikoosta. D ei ole mikään jättilollo, joten epäilen, että kokosi on aika pielessä.

Vierailija
87/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Sloggin ja Pierre Robertin pehmeitä liivejä. En enää ikinä pue ylläni mitään kaarituellisia tönkköjä.

Vierailija
88/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene osaavaan alusvaateliikkeeseen. Itse käyn liivikeskuksessa Lahdessa ja osan tilaan Stockmannilta. Olen löytänyt itselle sopivat liivimerkit, joten niitä pystyy tilaamaan myös verkosta. Käytän Marie Jo ja Simone Perele merkkejä. Olen kokeillut vuosien myötä todella monia merkkejä ja nämä merkit ovat minulle parhaimmat. Vaikka liivit maksavat vähän enemmän, niin ne myös kestävät ja pitävät värit pesusta toiseen. Hyväntuntuisissa ja kivan näköisissä alusasuissa tulee olostani hyvä😊

Mulle löytyy liivit Kappahlista. Siellä on hyvät valikoimat, ostin kolmet pehmeät, hyvin tukevat, todella hyvät päällä, ei kaaritukia.

Vierailija
89/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt muita liivejä sen jälkeen, kun nämä löysin. Lindexin soft: kaaritueton, täysin saumaton, aukeaa takaa hakasilla, leveähköt säädettävät olkaimet, ohut irrotettava toppaus. 

Mulla melko pienet rinnat (70B, käytössä koko S) niin minulle on ihan tarpeeksi tukeva.

Ainoa huono puoli näissä on, että kesähelteillä materiaali on vähän hiostava. Siitä huolimatta nää on mukavimmat mitä olen löytänyt. 

https://www.lindex.com/fi/p/8078641-80-musta-soft-rintaliivit

Mikä hitto tuo housuista ulos tunkeva valkoinen läpyskä on?

Sillä on todennäköisesti avannepussi.

Vierailija
90/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt muita liivejä sen jälkeen, kun nämä löysin. Lindexin soft: kaaritueton, täysin saumaton, aukeaa takaa hakasilla, leveähköt säädettävät olkaimet, ohut irrotettava toppaus. 

Mulla melko pienet rinnat (70B, käytössä koko S) niin minulle on ihan tarpeeksi tukeva.

Ainoa huono puoli näissä on, että kesähelteillä materiaali on vähän hiostava. Siitä huolimatta nää on mukavimmat mitä olen löytänyt. 

Juu tämä selvisi jo sivulla 4. Nyt jäi vielä vaivaamaan, että onko tuolla mallilla oikeasti avanne, vai onko läpyskä lisätty osoittamaan firman avarakatseisuutta. Joo mulla on liikaa vapaa-aikaa.

Vierailija
91/101 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tämä selvisi jo sivulla 4. Nyt jäi vielä vaivaamaan, että onko tuolla mallilla oikeasti avanne, vai onko läpy

Minullakin on liikaa aikaa. Siksi olin jo sivulla 4 arvelemassa, että avannepussihan se siellä.

Tuolla mallilla on avannepussi muissakin kuvissa. Kyynisesti ajatellen on kyse pelkästä avarakatseisuuden osoittamisesta, koskapa pussi ei jätä minkäänlaista kohoumaa vaatteeseen. Käsittääkseni jo avanne itse on hieman koholla ja pussin luulisi tuovan jonkin millin lisää.

Vierailija
92/101 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin kokoani pienemmäksi vuosien ajan ja siksi liivit oli aina kauhean epämukavat. Nyt olen ostanut isommat ja johan on parempi kun kaikki tavara mahtuu kuppiin eikä tursua ylitse.

Vierailija
93/101 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin viimeksi mustat ja ihonväristä saumattomat toppimalliset kevyillä (irrotettavilla) toppauksilla:  https://www.k-citymarket.fi/tuote/dorina-airlite-eco-bralette-489472829…

Ovat todella mukavat, mutta valitettavasti epäsopivat joidenkin kaula-aukkojen kanssa, joten edelleen joutuu pitämään myös tavallisia rintaliivejä välillä. Käytän rintaliivejä julkisella paikalla siksi, etteivät nännit näkyisi, en niinkään tarvitse niitä tuen vuoksi. 

Mä olen myös jo vuosia käyttänyt tuon linkkaamasi tyylisiä toppiliivejä. Ns. oikeita liivejä mulla ei enää edes ole. En vain kerta kaikkiaan vuosien etsimisen ja sovittamisen ja ostelun jälkeenkään löytänyt yksiäkään, jotka olisivat olleet mukavat päällä. Kun luovutin ja ostin toppiliivit, helpotti heti. :D Ei ahdista eikä purista! Ainoa miinus tosiaan on, että avarakaulaisten paitojen ja mekkojen kanssa nuo ei oikein toimi. Itselleni se ei ole ongelma, sillä en muutenkaan tykkää avarakaulaisista vaatteista. Voin siis huoletta käyttää toppiliivejäni myös juhlavaatteiden alla.

Vierailija
94/101 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisi edes epämukavat, mutta kokoja ei ole.

Laihduttamalla siitäkin selviää. 

Ei ketjua, jossa ei laihduttamista tarjottaisi ratkaisuksi kaikkeen maailmanrauhasta renkaanvaihtoon.

Minun rinnoissani on keskivertoa vähemmän rasvaa, joten laihtuminen tai lihominen ei pahemmin vaikuttaisi kuppikokoon. Pituuttakin on sen verran, että monissa liiveissä olkaimet ovat käyttökelvottoman lyhyet. Mutta nämä ovat näitä pitkien ja komeiden ihmisen ongelmia. :)

Ympärysmittaanpa vaikuttaisi.

Vierailija
95/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on, että rinnat ovat isot ja tarvitsevat paljon tukea, mutta olen 153cm "pitkä" joten monissa liiveissä olkaimet ovat liian kaukana toisistaan. Pitäisi mystisesti löytää kunnon emännän utareliivit, mutta 13v. pituiselle ihmiselle tarkoitettuna :D

Toinen ongelma lyhyellä on liivien korkeus, vai miten se pitäisi ilmaista. Tarkoitan sitä, että meillä alle 160-senttisillä lyhytselkäisillä vyötärön ja kainalon väli on lyhempi kuin yli 170-senttisillä. 

Ei kai vyötärön ja kainalon välillä ole mitään merkitystä? Mä olen 175 cm ja pitkäselkäinen, mutta rinnan ja hartian väli on lyhyt ja rinnat on muutenkin "matalat". Vaikeaa on löytää sopivia liivejä, kun lisäksi vielä rintakehä on kapea, joten suurimmassa osassa liiveistä olkaimet on liian leveällä ja liian pitkät.

Vierailija
96/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene SOKOS tavarataloon Helsingin keskustassa. Heillä tosi laajat mallistot ja muutenkin hyvät alusvaatteet. Kunnon kauppa tässä asiassa.

Vierailija
97/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani on pienehköt rinnat ja suuri ympärysmitta sekä leveät hartiat jotka viettää alas. Paljon ruumiillista raskasta työtä tehnyt, meille ei löydy mitään. 

Vierailija
98/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani on pienehköt rinnat ja suuri ympärysmitta sekä leveät hartiat jotka viettää alas. Paljon ruumiillista raskasta työtä tehnyt, meille ei löydy mitään. 

Pienet rinnat, paino muutenkin vähän alipainon puolella. Olen lopettanut rintaliivien käytön täysin tarpeettomana.

Vierailija
99/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisi edes epämukavat, mutta kokoja ei ole.

Laihduttamalla siitäkin selviää. 

Ei ketjua, jossa ei laihduttamista tarjottaisi ratkaisuksi kaikkeen maailmanrauhasta renkaanvaihtoon.

Minun rinnoissani on keskivertoa vähemmän rasvaa, joten laihtuminen tai lihominen ei pahemmin vaikuttaisi kuppikokoon. Pituuttakin on sen verran, että monissa liiveissä olkaimet ovat käyttökelvottoman lyhyet. Mutta nämä ovat näitä pitkien ja komeiden ihmisen ongelmia. :)

Ympärysmittaanpa vaikuttaisi.

Mitä pienempi ympärysmitta, sitä vähemmän (isoja) kuppikokoja on saatavilla. Ja jos olkaimet ovat käyttökelvottoman lyhyet, pienemmästä ympärysmitasta ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
100/101 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggilla on ihania monivärisiä toppimallisia liivejä, niistä saa napattua toppauksen helposti pois. Ei tunnu päällä ollenkaan. Esim Sloggi zero feel.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi