En löydä mukavia rintaliivejä!
Rintaliivit alkavat olla loppu. Olen sovittanut ja sovittanut uusia, mutta ei vaan löydy sopivia jotka eivät kutita, purista, hankaa.
Mistä te hankitte liivinne?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, koska kaikki ympärysmitat on liian suuria. Jos joku osaa vinkata kaarituettomat, tukevat liivit 65cm ympärysmitalla, niin kiitän. Rinnakkaiskoot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se ympärys pitää olla napakka, muuten tulee hartiakipuja.
Kaarituettomia tukevia liivejä ei ole. Etsit mahdotonta. Mutta itse käydän triumphin kaarituellisia, ja olen tyytyväinen.
Oletko kuullut urheiluliiveistä?
Vierailija kirjoitti:
Mietin niitä uusia sloggeja. Mainostetaan etteivät tunnu miltään.
Sloggin Zero Feel on tosiaan hyvä malli. Pesussa ne irtotoppaukset tosin hieman muljuilevat, mutta ne voi myös ottaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään, koska kaikki ympärysmitat on liian suuria. Jos joku osaa vinkata kaarituettomat, tukevat liivit 65cm ympärysmitalla, niin kiitän. Rinnakkaiskoot on ihan yhtä tyhjän kanssa. Se ympärys pitää olla napakka, muuten tulee hartiakipuja.
Kaarituettomia tukevia liivejä ei ole. Etsit mahdotonta. Mutta itse käydän triumphin kaarituellisia, ja olen tyytyväinen.
Urheiluliivit ovat syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut. Kiitos vaan huolenpidosta.
Riippuu minkä kokoiset rinnat Ap on?
Jos on isot rinnat niin suosittelen käymään ihan alusvaate kaupassa mittauksessa. Jos on pienet rinnat niin, et liivejä välttämättä tarvitse lainkaan. Nänni suojat riittää tai sit saumattomat liivit esim. sloggi, mutta ole tarkka, että ovat saumattomat -jolloin ovat mukavammat päällä.
Ap ei nyt yhtään avannut että mitä kokoa on ja haluaako kaarituet vai ei.
Itselläni on se ongelma että kokoni on 95c ja melkein aina koot loppuu 90c:hen kaarituellisissa. Lindexiltä olen kuitenkin löytänyt 95c:tä ja myös Lidlissä on aina joskus. Lidlin rintsikat ovat yllättävän hyviä ja kestäviä. Lidlissä ongelma on vain se että kutakin kokoa tulee vain pari kappaletta per myymälä niin siellä täytyy olla heti aamusta ostoksilla. Onneksi äitini on eläkkeellä niin hän käy ostamassa minulle :)
Jos ei tykkää kaarituista mutta on iso ympärys, niin Citymarketin Naturana minimizer liiveissä on isoja ympärysmittoja.
Vierailija kirjoitti:
Hälle joka kyseli 65cm ympärystä. Itse olen tilannut kotimaisesta verkkokaupasta lumingerie, sekä ulkomaisista kaupoista kuten Marks &. Spencer. Perus lindexit ja muut saa unohtaa.
Minä kysyin. Olen tilannut Lumingerielta joskus, mutta ei sielläkään ole pienellä ympärysmitalla juuri mitään itselleni sopivaa. Merkeistä Panache ja Cleo ovat minulle hyviä, mutta heiltäkään en ole löytänyt kaarituettomia, tukevia ja nättejä liivejä.
Cellbesissä ja Miss Marylla on kivoja, mutta joudun varmaan ostamaan ompelukoneen, jotta saan ympäryksen sopivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisi edes epämukavat, mutta kokoja ei ole.
Laihduttamalla siitäkin selviää.
Urheiluliivit liiskaa ja hiostaa. Hankala pukeakin.
Käytän kaarituettomia liivejä, joissa on irrotettava toppaus. Kappahl ainakin myy tuettomia. Tavarataloistakin niitä joskus löytää. Sporttiliivejä käytän myös. Tuettomia liivejä saa hakasilla ja ilman hakasia eli sellaisia päälle vedettävinä. Osassa on leveähköt olkaimet, joissakin säädettävät ja kapeat rintaliiviolkaimet.
Kaarituellisten käytön lopetin, kun ne kaaret painoivat ja oli epämukavat muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Temusta halvalla?
Oon ite tilannut sieltä ja kivan tuntuisia on, niitä pidän tällä hetkellä. Aiemmin oon ostanut New Yourkerista ja jotkut niistä on alkaneet josain vaiheessa painamaan kipeästi. Temulta siis kans suosittelen tilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Anita-mallisto.
Mallisto on suunniteltu rintasyövän leikkauksen jälkeiseen aikaan ja siihen ne ovat erinomaiset. Itse en leikkauksen läpi käyneenä enää koskaan käyttäisi ko. merkin liivejä. Liikaa liian raskaita asioita nousisi pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälle joka kyseli 65cm ympärystä. Itse olen tilannut kotimaisesta verkkokaupasta lumingerie, sekä ulkomaisista kaupoista kuten Marks &. Spencer. Perus lindexit ja muut saa unohtaa.
Minä kysyin. Olen tilannut Lumingerielta joskus, mutta ei sielläkään ole pienellä ympärysmitalla juuri mitään itselleni sopivaa. Merkeistä Panache ja Cleo ovat minulle hyviä, mutta heiltäkään en ole löytänyt kaarituettomia, tukevia ja nättejä liivejä.
Cellbesissä ja Miss Marylla on kivoja, mutta joudun varmaan ostamaan ompelukoneen, jotta saan ympäryksen sopivaksi.
Osta kaarituelliset, leikkaa pieni reikä kaarituen reunaan, pujota kaarituki pois ja ompele reikä käsin muutamalla pistolla umpeen tai jätä silleensä. Ei ala purkaantumaan, olen testannut.
Tykkään Calvin Kleinin sellaisista urheilurintsikkamaisista, niitä on useammat samanlaiset ja niitä käytän eniten arkena. Ne on pehmoiset, ei ole kaaritukia ja ne on napakat. En nyt muista nimeä, mutta esim. Zalandosta löytyy
Sloggin zero feelit ja cubuksen rachelit on mukavia mutta itselläni ne eivät tunnu tukevan ihan tarpeeksi. Lisäksi ne hiostaa. Minulla on pienet rinnat mutta tarvii tukea. Lindex on mun mielestä hyvä jos haluaa suht edulliset.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu minkä kokoiset rinnat Ap on?
Jos on isot rinnat niin suosittelen käymään ihan alusvaate kaupassa mittauksessa. Jos on pienet rinnat niin, et liivejä välttämättä tarvitse lainkaan. Nänni suojat riittää tai sit saumattomat liivit esim. sloggi, mutta ole tarkka, että ovat saumattomat -jolloin ovat mukavammat päällä.
Ei pidä paikkaansa. Mulla on pienet rinnat ja mulle tuli paha ryhtiongelma huonosti tukevista rintaliiveistä. Käytin pitkään liian löysiä liivejä jotka ei yhtään tukeneet. Ja rinnat on b kuppi.
https://www.abrathatfits.org/calculator.php
Mitä saatte tuosta laskurista? Mulle tuli 70L/M ja uskaltaako sen perusteella tilata liivejä. En ole vuosikausiin käyttänyt mitään hyviä tai sopivia.