Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä mukavia rintaliivejä!

Vierailija
30.03.2024 |

Rintaliivit alkavat olla loppu. Olen sovittanut ja sovittanut uusia, mutta ei vaan löydy sopivia jotka eivät kutita, purista, hankaa. 

Mistä te hankitte liivinne?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi

Vierailija
42/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt muita liivejä sen jälkeen, kun nämä löysin. Lindexin soft: kaaritueton, täysin saumaton, aukeaa takaa hakasilla, leveähköt säädettävät olkaimet, ohut irrotettava toppaus. 

Mulla melko pienet rinnat (70B, käytössä koko S) niin minulle on ihan tarpeeksi tukeva.

Ainoa huono puoli näissä on, että kesähelteillä materiaali on vähän hiostava. Siitä huolimatta nää on mukavimmat mitä olen löytänyt. 

https://www.lindex.com/fi/p/8078641-80-musta-soft-rintaliivit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Tokmannilta ostettuja urheiluliivejä, niissä on vetoketju edessä niin helppo pukea päälle. Koska ne ovat urheilutoppeja niin voivat olla hiostavia kesähelteellä. Kesäksi sitten ohuemmat liivit. En ole vaan löytänyt sopivaa kokoa, joten käytän vanhoja rimpuloita. Inhoan tissiliivien ostoa.

Vierailija
44/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy hyvät voi ostaa toiset, kolmannet samanlaiset. Pesee hellästi käsin niin pysyy hyvinä.

Vierailija
45/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Helsingin Kampissa Funky Lady -nimistä liikettä. Joku selvännäkijän taito sillä myyjättärellä on, kun vilkaisee vähän ja osaa valita, jos ei ekalla yrittämällä oikeaa kokoa, niin erittäin lähelle. Vaikka ois talvivaatteet päällä.

ei ole maksettu mainos. Itse olen erittäin rintava, ennenkin osannut valita suunnilleen sopivat liivit. Mutta tuolla on myynnissä tosi hyviä istuvia malleja. 

Vierailija
46/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla on napakoita toppeja.

Vierailija
47/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa otat koriin sopivan kokoisilta näyttävät, menet koppiin rauhassa sovittamaan. Koe ensin miltä tuntuu, ja sitten vasta katsot peiliin. Tärkeää että tuntuu sopivalta.

Vierailija
48/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anita-mallisto. 

Mallisto on suunniteltu rintasyövän leikkauksen jälkeiseen aikaan ja siihen ne ovat erinomaiset. Itse en leikkauksen läpi käyneenä enää koskaan käyttäisi ko. merkin liivejä. Liikaa liian raskaita asioita nousisi pintaan.

Mulla ei ole ollut rintasyöpää, mutta Anita-mallistoa olen käyttänyt monta vuotta ja hyvä on ollut. Voimia Sulle. 

Vierailija
49/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubukselta ostan, vaikka ko. ketjun liikkeissä kieltämättä hieman huonohko valikoima, mutta sieltä olen löytänyt juuri itselleni passelit.

Vierailija
50/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

F-kupit!!!

Vierailija
51/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, mutta olen vain sen mallinen että sopivia ja mukavia liivejä ei ole olemassakaan.

Vierailija
52/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ongelmani on, että rinnat ovat isot ja tarvitsevat paljon tukea, mutta olen 153cm "pitkä" joten monissa liiveissä olkaimet ovat liian kaukana toisistaan. Pitäisi mystisesti löytää kunnon emännän utareliivit, mutta 13v. pituiselle ihmiselle tarkoitettuna :D

Vierailija
53/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Helsingin Kampissa Funky Lady -nimistä liikettä. Joku selvännäkijän taito sillä myyjättärellä on, kun vilkaisee vähän ja osaa valita, jos ei ekalla yrittämällä oikeaa kokoa, niin erittäin lähelle. Vaikka ois talvivaatteet päällä.

ei ole maksettu mainos. Itse olen erittäin rintava, ennenkin osannut valita suunnilleen sopivat liivit. Mutta tuolla on myynnissä tosi hyviä istuvia malleja. 

Minä menin suurin toivein tuohon liikkeeseen , vaan kuinka kävikään: " sitä kokoa ei ole täällä meillä vaan toisessa liikkeessämme ... " En lähtenyt etsimään sitä toista liikettä vaan lähdin junalla kotiin.

Vierailija
54/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ongelmani on, että rinnat ovat isot ja tarvitsevat paljon tukea, mutta olen 153cm "pitkä" joten monissa liiveissä olkaimet ovat liian kaukana toisistaan. Pitäisi mystisesti löytää kunnon emännän utareliivit, mutta 13v. pituiselle ihmiselle tarkoitettuna :D

Toinen ongelma lyhyellä on liivien korkeus, vai miten se pitäisi ilmaista. Tarkoitan sitä, että meillä alle 160-senttisillä lyhytselkäisillä vyötärön ja kainalon väli on lyhempi kuin yli 170-senttisillä. 

Vierailija
55/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tissit alkoi roikkua jo hyvin nuorena, hormonit ja todennäköisesti yliliikkuviin niveliin liittyvä kollageenihommeli, joka tekee ihostakin normia venyvämmän syynä. 

Ei mikään liivi olisi asiaa muuttanut. 

Itse käytän vain urheiluliivejä, kaarituet painaa rintakehään ja muutenkin alkaa ahdistaa. Ymmärrän kyllä, että imartelevampaa olisi käyttää kaarituettuja, mutta ei oikeastaan jaksa enää kiinnostaa, koska kaarituet aiheuttaa särkyä ja ympärys kaivautuu ihoon.

Joten mukavuus ennen kaikkea vaikka tissit roikkuukin. 

Vierailija
56/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisi edes epämukavat, mutta kokoja ei ole.

Laihduttamalla siitäkin selviää. 

Ei ketjua, jossa ei laihduttamista tarjottaisi ratkaisuksi kaikkeen maailmanrauhasta renkaanvaihtoon.

Minun rinnoissani on keskivertoa vähemmän rasvaa, joten laihtuminen tai lihominen ei pahemmin vaikuttaisi kuppikokoon. Pituuttakin on sen verran, että monissa liiveissä olkaimet ovat käyttökelvottoman lyhyet. Mutta nämä ovat näitä pitkien ja komeiden ihmisen ongelmia. :)

Vierailija
57/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt mistään sopivia liivejä. Kaikissa rinnanympärys liian pieni.

Transnainen

Vierailija
58/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa kuvia teidän jättilolloista 👅

Vierailija
59/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut Mirialelta netistä kaaritukiliivit. Sieltä saa melko hyvät tosi edullisesti. Kunnollisia ei saa enää mistään. Leikkaukset on aivan pielessä. Mallit on suunniteltu valtavan avarille kaula-aukoille eikä liivit siksi tue kunnolla. Olkaimet on liian sivussa ja kupit on olemattomat eikä keskeltä tue mikään. Edes alan liikkeissä ei myydä kuin muotikamaa ja hinta on hirveä. Sittareista ja muista tavarataloista tavanomaiset koot myydään heti ja sitten ei ole kuin lattarintaisten mallit jäljellä. Käsittämätöntä, ettei liivikaupat halua asiakkaiden rahoja, vaan kauppaavat olemattomia rimpuloita. Onko se jotain kollektiivista kuolemanpelkoa, että aikuisen naisen asiallisia vetimiä ei voi olla myynnissä. Kaikkien pitäisi kyetä käyttämään teini-ikäisten kokoja, vaikka ihmiset ovat varsin isokokoisia. Sairasta, millaiseksi vaatekauppa on pilattu. Ei ole ihme, että kauppa ei käy. 

Vierailija
60/101 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ei löydy, missä ympärysmitan voi säätää portaattomasti+leveät pehmeät olkaimet. Jossain ostostv:ssä joskus näin ohimennen tuollaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi