Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raivostuttaa ihmiset jotka käskevät menemään yksityiselle lääkärille koska "eihän se niin kallista ole ja kyllä terveys on tärkein!"

Vierailija
30.03.2024 |

Kyllä mä välitän terveydestäni mutta se ei poista sitä faktaa ettei ole rahaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asia raivostuttaa? Sinulla ei ole rahaa, ei sinne yksityiselle ole pakko mennä, ja vielä vähemmän asian kannattaa antaa raivostuttaa itseään.

Vierailija
2/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta. Kyllä yhden 150e repii mistä vaan, jos haluaa. Kerää pulloja, syö pelkkää hernekeittoa, ota pikavippi, lainaa joltakin, perusta onlyfans, etsi joku keikkatyö hetkeksi, myy kaikki ylimääräinen torissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Kyllä yhden 150e repii mistä vaan, jos haluaa. Kerää pulloja, syö pelkkää hernekeittoa, ota pikavippi, lainaa joltakin, perusta onlyfans, etsi joku keikkatyö hetkeksi, myy kaikki ylimääräinen torissa.

150? Tuo ei kuule riitä alkuunkaan jos määrätään labrat,sydänfilmi jne

Ei ap

Vierailija
4/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Vaihtoehdot ovat sitten vähissä. Säästä voi jos pystyy, ja voi mennä sitten kun on varaa. Niin minä teen.

Vierailija
5/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmillaan olen päässyt yksityislääkärille alle kuudenkympin. Jos on kiire, en todellakaan jää jauhamaan olisko terveyskeskuksella saatavuutta aikaisemmin kuin kuuden viikon päässä.

Vierailija
6/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksityislääkärille meneminen takaa hyvä hoitoa. Minä maksoin poulen tunnin ajasta ja lääkäri jutteli 10 minuuttia tutkimatta mitään ja olis sitä mieltä, että sulla nyt on vaan iän tuomia nivelrikkoja, ei niitä tarvitse hoitaa mitenkään. Terveyskeskukseen varasin ajan kun en enää pystynyt kunnolla kävelemään, aika monta viikkoa sain jonottaa, mutta sieltä lähetettiin kuvaukseen ja minulta löytyi vamma, joka on ollut akuutti silloin kun kävin siellä yksityisellä ja nyt se oli vanhan vamman jälkitila, joka voi vaatia leikkaushoitoa. 

Toisen kerran menin yksityiselle rintakipujen vuoksi. Lääkäri määräsi närästyslääkkeet. Tk lähetti tutkimuksiin ja kyse oli vähän närästystä vakammasta taudista. 

Vierailija
7/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lisää, että minulle ei ole ongelma maksaa tutkimuksista, mutta tyhjästä maksaminen on ongelma aina. 

Vierailija
8/8 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me köyhät makoillaan toisten köyhien kanssa tunteja päivystystyksessä,lähetetään kotiin buranaa syömään ja kuollaan sänkyihimme. Kun taas ministerien ja muiden silmäätekevien vatsaa tutkii  huippukirurgin tiimi kunnes todetaan,että herra ministerillä oli ilmaa vatsassa.