Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä yhtään negatiivisia ihmisiä

Vierailija
30.03.2024 |

Kavereista ja lähipiiristä aika moni on masentunut tai vähintäänkin narisevat jostain. Minä en vaan jaksa kuunnella en yhtään. Menee aina oma päivä pilalle. Jos joku väittää psykoksi, niin minä alan oikeasti itkemään näistä asioista. En vaan jaksa sitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
2/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tässä valitat ja levität negatiivisuutta tännekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin negatiivinen.

Vierailija
4/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ohuen langan varassa hyvä päivä sinulla.

Vierailija
5/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itke, v i t t u mitä p a s k a a. =)

Vierailija
6/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et karsi kavereita ja ota jonkun toisen, sunlaisen. Ja he löytävät toisen ihmisen, joka voi tukea tai ystäväksi. Tai sitten tue yhtä lähisukulaista joskus lohduttaen tai auttaen, jos on parempi mieli jonka tietää itsellä pysyvän, ja joku muu tukee jotain toista. Liian suuri määrä kerralla voi olla sulle liikaa. Pitää muistaa tosiaan oma ilo ja elämä. Ei ole pakko toki auttaa ketään jos ei halua tai osaa. Joskus se tulee iän myötä että osaa sanoa jotain järkevää lohdukkeeksi tai kuulla.

Vierailija
7/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Huomasitko, että itse tulit tänne narisemaan ja levittämään negaa?

Vierailija
8/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan juuri se, että ap ei huomaa itsessään tätä negatiivisuutta. Sitä vaan kuvittelee olevansa positiivinen tai positiivisempi kuin muut. Nyt kuitenkin ap valittaa miten negatiivisia ihmisiä hänen ympärillään on. 

Jo sanonnat:

-minä en vaan jaksa

-oma päivä menee pilalle

-alan itkemään

Ja vielä uudelleen: En vaan jaksa sitä. 

Kaikki tämä on negatiivista.

Vierailija
9/9 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan juuri se, että ap ei huomaa itsessään tätä negatiivisuutta. Sitä vaan kuvittelee olevansa positiivinen tai positiivisempi kuin muut. Nyt kuitenkin ap valittaa miten negatiivisia ihmisiä hänen ympärillään on. 

Jo sanonnat:

-minä en vaan jaksa

-oma päivä menee pilalle

-alan itkemään

Ja vielä uudelleen: En vaan jaksa sitä. 

Kaikki tämä on negatiivista.

Negatiivisuutta on hirveän vaikeaa tunnistaa itsessä. Olen huomannut sen sekä omalla kohdallani että muissa ihmisissä. On helppo valittaa siitä, miksi muut ovat niin negatiivisia tajuamatta, että itse syyllistyy valittamalla samaan negatiivisuuden levittämiseen.

Joskus pitää ottaa mahdollisuuksien mukaan etäisyyttä valittaviin ihmisiin, jotta se ei ala tarttua itseen. Toisinaan on hyödyllistä miettiä, miksi muiden negatiivisuus menee niin ihon alle. Samoin omaa negatiivisuutta, kun sen tunnistaa, voi olla fiksua pohtia. Itse syyllistyn helposti negailuun ollessani valittavassa seurassa tai silloin, kun olen tylsistynyt enkä keksi toisen kanssa mitään puheenaiheita. Pyrin siis välttämään mahdollisimman paljon valittavia ja liian eri aaltopituudella olevia ihmisiä, vaikka pystyn nykyään hillitsemään negatiivisuuttani paremmin kuin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi