Onko siis oikeasti aikuisia jotka käyttää pipoa?
Kommentit (58)
Itse olen käyttänyt KOP:n oravalogopipoa 80-luvulta lähtien. Sain sen tädiltäni, joka oli virkailijana KOP:ssa.
Ihmettelin lapsena, kun isä käytti talvella hattuja, jotka ei yltäneet korville ollenkaan. Itsellä ainakin nimenomaan korvia rupeaa ekana paleltamaan ja korville yltävä pipo tarvitaan jo vaikka ei olisi pakkastakaan!
Käytän pipoa ja leggingsejä yhtä aikaa!
Loppuuks se pakkasen vaikutus silloin kun täytyä 18 vuotta?Aivot jäätyy pakkasella ilman lämmikettä.
Vierailija kirjoitti:
Millä muullakaan suojaisin pään ja etenkin korvat talvella?
Huivilla. Ei siitä ole kuin 50 vuotta kun se oli jokaisen aikuisen naisen normaali päähine. Miehillä hattu.
Todellakin ja kaulassa suojaa kanssa. Myös sisällä, etten tule kipeäksi. Kiitos rakentamisen ja ikkunoiden, myös patterien lämpöä ei anneta asukkaille. Tampereella. Nuorempana ei ollut pipoa sisällä, keski-iässä on.
Vaari ei anna enää mulle pyllyä,alko pihiksi nyt kyllä ketuttaa,ennen antoi, pipopäässä oltiin.
Pipo kaikenikäisten päähine, pakkasella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä muullakaan suojaisin pään ja etenkin korvat talvella?
Huivilla. Ei siitä ole kuin 50 vuotta kun se oli jokaisen aikuisen naisen normaali päähine. Miehillä hattu.
Pipo on paljon käytännöllisempi.
Minulla on tunika, legginsit, crocksit ja pipo. 😃
Voin järkyttää ap:ta, että näin 30v vanhuksena olen ruvennut taas käyttämään kauluria (esim. hiihtäessä ja muussa pakkasulkoilussa), kypäräpipoa (paksumpaa pyöräilykypärän alla ja ohuempaa alusmallia tavallisen pipon alla kovalla pakkasella) ja tietysti niitä tavallisia pipoja edelleen myös!
Pipa on kiva hiihtolenkillä ja koiran kanssa kävellessä.
En mene pipa päässä kauppaan, paitsi jos aamukahviin ei ole maitoa jääkaapissa. (Juon aamukahvin ennen hiustenpesua 🤣)
Eilen oli ehkä parikymppinen tyttö syömässä ravintolassa. Arvatkaa mitä oli päässä.
Pientä naurunpyrskähdystä meinasi päästä.
Onko siis oikeasti näin tyhmiä ihmisiä kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Loppuuks se pakkasen vaikutus silloin kun täytyä 18 vuotta?Aivot jäätyy pakkasella ilman lämmikettä.
Ap:sta huomaa, mitkä ovat seuraukset, jos on pakkasella ilman pipoa.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja taitaa olla sokea.
Ei ole. Se vaan ei poistu koskaan kotoaan niin ei näe aikuisia, joilla on pipo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:sta huomaa, mitkä ovat seuraukset, jos on pakkasella ilman pipoa.
👍👍
Kaapu ja🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿🧕🏿