Onko siis oikeasti aikuisia jotka käyttää pipoa?
Kommentit (58)
Kaikki muut käyttää paitsi mun teini ja sinä. Oikein neulon niitä pipoja.
Pipo sopii lauhemmille keleille. Kun on oikein kunnon pakkaset, niin sitten päähän se vuosituhannen alun muotihattu. Se sellainen toppahattu, jossa leuan alta solmittavat korvaläpät ja jotain karvan näköistä niissä sipännoissa.
Voin kertoa, että n -40C se toimii erittäin hyvin täysipitkän minkkiturkin kanssa. Look ei ehkä pääsisi Vogueen, mutta eipähän palele. Jalkaan tietenkin paksupohjaiset saapikkaat lammaskarvavuorella. Minähän en palele.
Silloin käsissä on nahkaiset rukkaset, joissa lammaskarvavuori ja niiden sisällä angorasormikkaat.
Vierailija kirjoitti:
Avaajan vanhemmat ovat sekuksia?
Serkuksia?
Minun kouluaikoina hyydettiin aina , pipo päähän ! Nykyään pipo päästä !
Joo hiihdin etelänavalle ihan pää paljaana raikas keli.Tuli vaan mieleen onko meillä vielä paikkaa mielisairaaille.Tosin luoti olisi halvempi pilleri.
Länkytijankutilänkytijakutilänkytijankuti.
Länkytijankutilänkytijakutilänkytijankuti.
Eli sulla on kuteja hyvä?
No, kun jo kolme alotusta, mihin olen innostunut kommentoimaan aikuisena, ihan oikeutoimikelpoisena Suomen kansalaisena, on poistettu, ennen kuin olen edes ehtinyt viestiäni lähettämään, niin vastaan tähän ääliömäisyyteen: tarkista Suomen sijainti vaikka kartalta ja mieti kannattaako pää ja korvat suojata näillä leveysasteilla!
Tää palsta on tarkoitettu varmaan 10-vuotiaille.
Nykyaika on sellaista että aikuiset miehet pukeutuvat kuin teinit vaikka olisivat keski-iässä. Ei käytetä enää muita kenkiä kuin lenkkareita vaikka hyviä nahkakenkiä on tarjolla. Lisäksi päähän pistetään pipo tai lippis vaikka oikeita hattujakin on tarjolla. Tyyliasioista ei toki sovi kiistellä mutta eipä noita tyylin esikuvia enää julkisuudessa näy.
Minä en teininä pitänyt pipoa kun se oli niin noloa ja nyt aikuisena täytyy pitää aika lauhallakin ilmalla pipoa kun korvat muuttuu kirkaanpunaisiksi ja rupeaa särkemään kun saa kylmää. Enemmän pipoja aikuisten päässä näkee kuin teinien, samallalailla näyttää olevan vieläkin noloa pitää pää lämpimänä 13-19 vuotiaana.
Tää palsta on tarkoitettu varmaan 10-vuotiaille.
Ei vaan lukutaidomille,naurettavaa jorinaaa.
Onko ap se sama, joka ihmettelee pöytätietokoneita ja arkkupakastimia?
Voin vakuuttaa, että hänellä ei tule ihmettelemisen aiheet loppumaan, kun nyt ihmettelee jo aikuisten pipoja. Eihän Suomessa käytetä paljonkaan hattuja, eikä huiveja.
Tulee mieleen Ville Haapasalo. Hänellä on aina pipo päässä, talvella, kesällä, yöllä, päivällä, saunassa, uimahallissa.
Ostin kesäpipon ihan vain ap:n kiusaksi. Ja ikää on kohta eläkkeelle asti.
Minäkin ostin kaulurin. Löysin tosi makeen Rilssin villakaulurin. Se sopii tosi hyvin mun villatakin sävyihin. En tarvitse silloin kaulaliinoja.