Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hyvänen aika mikä koiran omistaja!

Vierailija
19.01.2007 |

Olin äsken menossa hakemaan lasta päiväkodista. Kävelin jalkakäytävällä melko keskellä (myönnän), mutta ohitseni pääsi helposti, jalkakäytävä on tosi leveä. Puhuin puhelimeen niitä näitä. Vastaani tuli nainen koira pitkässä hihnassa puhuen myös puhelimeen. Yhtäkkiä koira hyökkäsi haukkuen kohti ja tarttui hampaillaan taskun kohdalta takkiin kiinni. Totesin siinä vaan sekä naiselle että puhelimeen, että hemmetti toihan tuli päälle. Vastaus tuli naiselta salaman nopeasti: " Vittuako siinä kävelet, läski" . No, nainen oli sen näköinen, että alkoholia oli käytetty viimeiset 30 vuotta säännöllisesti ja runsaasti, mutta miksi tuollainen ihmisenkuvatus koiraa edes ottaa kärsimään ihmisten huonoista elämän tavoista.

Onneksi olin vasta hakemassa lasta, lapsen pää on aika lailla siinä tasku kohdalla...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka olis ollu joulukinkku taskussa, niin eihän koira saa hyökätä ohikulikijan kimppuun. Niin olen ainakin omat koirani opettanut. -ap-

Vierailija
2/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ole kiltti ja ilmoita tuntomerkit, paikka ja koiran rotu paikalliselle eläinsuojeluvalvojalle!!!

t. eläinlääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi syy on omistajassa.

Ja toisekseen kuvauksen perusteella koira tuntuu enemmän leikkisältä kuin vihaiselta. Jos olisi vihaisuuttaan kiinni käynyt, niin olisi takuulla korjannut otettaan tai alkanut ainakin välittömästi riepottamaan sillä seurauksella, että sulta nyt puuttuisi tasku... tai enemmänkin...

Anyhow ei kiva :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän