Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan nähnyt naapuriesi kantavan ruokaostoksia kotiinsa?

Vierailija
29.03.2024 |

Itse en ole ja luulen että tässä simulaatiossa on joku bugi.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mutta kukaan muu koko Suomessa ei näytä käyttävän wc-paperia, kuin minä.

Mun alakerran naapuri ei muuten käy vessassa melkein ikinä. Täällä on siis tosi huonot äänieristykset niin sen kyllä kuulee kun se käy.

Se tietää sen ja pissii pottaan. Kuunetee kun lähdet ja sitten vasta yhjentää sen vessaan.

Vierailija
62/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Et vastannut kysymykseen.

Idioottikysymykset eivät kaipaa vastausta.

Taidat pelätä totuutta.

Mitä totuutta?-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, kumma kyllä 🤔

Vierailija
64/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa tässä taloyhtiössä joka käy kävellen kaupassa ja kantaa omat kassinsa kotiin. Muut ajavat autolla näköetäisyydellä oleviin kaupppoihin tai tilaavat ruokaa woltin kuskaamana.

Vierailija
65/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mutta kukaan muu koko Suomessa ei näytä käyttävän wc-paperia, kuin minä.

Mun alakerran naapuri ei muuten käy vessassa melkein ikinä. Täällä on siis tosi huonot äänieristykset niin sen kyllä kuulee kun se käy.

Se tietää sen ja pissii pottaan. Kuunetee kun lähdet ja sitten vasta yhjentää sen vessaan.

En kyl ihmettelisi. Niin outo hiihtäjä muutenkin.

Vierailija
66/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta, että ei nyt tule mieleen että olisin. Haluaisin uskoa, että en vain ole rekisteröinyt asiaa ikinä niin että muistaisin nyt jälkeenpäin. Itse kyllä kannan ruokakasseja jatkuvasti, niin luulisi että muut ihan yhtä usein. Jännä huomio/ilmiö. 

Vierailija
67/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ainoa tässä taloyhtiössä joka käy kävellen kaupassa ja kantaa omat kassinsa kotiin. Muut ajavat autolla näköetäisyydellä oleviin kaupppoihin tai tilaavat ruokaa woltin kuskaamana.

Meillä ei pysty ajamaan rapun eteen ilman erityistä taiturointia ja sen kyllä huomaa kun joku ajaa tohon. Että en tiedä mitä kautta nää muut saa ruokansa, kun eivät hae autolla, kävellen tai muutenkaan. Yksi wolttaa. Muista en tiedä. No en jaksa vaivata päätäni asialla sen kummemmin.

Vierailija
68/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten asia, jota olen ihmetellyt. Kolme naapuria on sellaisia, että näen heidät vain ulkoiluttamassa koiriaan. Ei mitään muuta. Kaksi ei poistu IKINÄ kotoaan. Ainakin toinen vaikuttaa alkoholistilta/nistiltä, eli en tiedä mistä hän saa mitään. Muutaman perheen olen nähnyt kantavan ruokaostoksia, mutta enimmäkseen heidätkin vaan näen muuten vaan poistumassa kotoa tai saapumassa kotiin. Kummallista.

Itse käytän kaupan ruokakuljetuspalvelua. Tilaan netistä yleensä noin viikon ruoat tai vähän enemmänkin ja se tuodaan mulle suoraan kotiin. Toimitus maksaa alle 10 e mutta säästän kuitenkin kun tarkkaan tilaan joka päivälle tietyt sapuskat ei mitään ylimääräistä. Jos meen kauppaan monta kertaa viikossa tulee sinne koriin pistettyä jos vaikka mitä ylimääräistä esim. jotain makeaa. Säästyy rahaa ja terveellisempi ruoka.

Vierailija
69/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten asia, jota olen ihmetellyt. Kolme naapuria on sellaisia, että näen heidät vain ulkoiluttamassa koiriaan. Ei mitään muuta. Kaksi ei poistu IKINÄ kotoaan. Ainakin toinen vaikuttaa alkoholistilta/nistiltä, eli en tiedä mistä hän saa mitään. Muutaman perheen olen nähnyt kantavan ruokaostoksia, mutta enimmäkseen heidätkin vaan näen muuten vaan poistumassa kotoa tai saapumassa kotiin. Kummallista.

Itse käytän kaupan ruokakuljetuspalvelua. Tilaan netistä yleensä noin viikon ruoat tai vähän enemmänkin ja se tuodaan mulle suoraan kotiin. Toimitus maksaa alle 10 e mutta säästän kuitenkin kun tarkkaan tilaan joka päivälle tietyt sapuskat ei mitään ylimääräistä. Jos meen kauppaan monta kertaa viikossa tulee sinne koriin pistettyä jos vaikka mitä ylimääräistä esim. jotain makeaa. Säästyy rahaa ja terveellisempi ruoka.

Onhan tuokin mahdollisuus. Tässä surkeasti eristetyssä talossa vaan kuulee, kun ovikellot soi, eikä kovin usein kukaan soittele ovikelloja enkä ole koskaan nähnyt kenellekään vietävän mitään lähetystä.

Vierailija
70/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän kaupan ruokakuljetuspalvelua. Tilaan netistä yleensä noin viikon ruoat tai vähän enemmänkin ja se tuodaan mulle suoraan kotiin. Toimitus maksaa alle 10 e mutta säästän kuitenkin kun tarkkaan tilaan joka päivälle tietyt sapuskat ei mitään ylimääräistä. Jos meen kauppaan monta kertaa viikossa tulee sinne koriin pistettyä jos vaikka mitä ylimääräistä esim. jotain makeaa. Säästyy rahaa ja terveellisempi

Ja joo, vietän vähän liikaa aikaa kotona tälleen työkyvyttömyyseläkeläisenä. Väkisinkin kiinnittää huomiota mitä tapahtuu rappukäytävässä. 😅

Vierailija
71/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti toi ostokset ovelle, joskus heille tuodaan marketin autolla.

Vierailija
72/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä tuollaiseen huomiota, vaikka teenkin etätöitä kotoa käsin. Saattaa hyvin olla etten ole koskaan nähnyt naapureita kauppakassit käsissään. Paljon liikutaan autoilla lyhyitäkin matkoja, joten harvoin näkyy katukuvassakaan kauppakassien kantajia. Itsekin tilaan ruoat kotiinkuljetuksena.

Vierailija
73/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailkaa myös lamppujanne. Onko niissä jotain outoa?

Vierailija
74/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista jos talossa 200 asukasta, joista vain muutama käy kaupassa ja tulee takaisin kauppakassin kanssa kun taas muita ei näy koskaan käyvän kaupassa eikä lähetit käy niin tiuhaan eikä Woltit sun muut. Kysymys kuuluukin miten he voivat elää niin kauan syömättä tai ollenkaan syömättä?

Ne on varmaan jotain demoneita, jotka yrittävät esittää ihmisiä. Ei niistä tarvii välittää.

Vierailija
75/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang stalking

Vierailija
76/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailkaa myös lamppujanne. Onko niissä jotain outoa?

Hmm kieltämättä on. Mitä ihmettä 🤔

Vierailija
77/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olen nähnyt ruokaostoksieni kantavan naapureita kotiinsa. Se oli kyllä hurja päivä se.

Vierailija
78/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole. Ehkä en oo vaan rekisteröinyt asiaa? Alan nyt tarkkailemaan tilannetta. :D 

Vierailija
79/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä missään taloyhtiössä nähnyt, kaverit ja tuttavat eivät ole ikinä nähneet, netissä ei ole kukaan nähnyt jne. Toisaalta koskaan ei näe myöskään kadulla ketään ihmisiä ruokakassien kanssa, vaikka tuskin 100 % menee autolla.

Vierailija
80/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simulaation koodarit on vaan olleet laiskoja kun ovat luulleet ettei kukaan kiinnittäisi asiaan mitään huomiota.