Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt naapuriesi kantavan ruokaostoksia kotiinsa?

Vierailija
29.03.2024 |

Itse en ole ja luulen että tässä simulaatiossa on joku bugi.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viiteen vuoteen kuullut naapureideni kertaakaan imuroivan. Joko tässä talossa on todella hyvä ääneneristys tai sitten mulla on todella likaiset naapurit.

Vierailija
42/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista käynyt kyllä mielessä kun tajusin vuosikymmenten gang stalkingin ja, että kaikki ympärillä järjestetty. Toki heillä oma elämänsä ollut, mutta silti järjestetty "ympärille."

Koska katosi tv lähetykset yleisiltä paikoilta?

Ja musiikki kaupoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus, mutta ei kiinnosta. Sen verran arkipäiväinen asia että en näe siinä mitään erityistä jos joku kävelee kauppa kassit kädessään.

Kauppakassit on yhdyssana.

Vierailija
45/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mummo kantoi jatkuvasti mutta nyt kun sanot niin en ole nähnyt muiden. 

Vierailija
46/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, en ole kiinnostunut naapureistani.

Vierailija
47/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nähnyt tankkiautojen ajavan lentokentälle. Luulisi että suihkarit kuluttaa polttoainetta rekkakolonnan verran. Erään teorian mukaan suihkarit on niin taloudellisia että tarvitsee todella vähän polttoainetta.

Vierailija
48/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus väittää että pitää leikata ettei riitä rahat. Samaan aikaan suomeen tulee yli 50t vuosivauhtia elätettäviä lisää ja lisää. 

Vierailija
49/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on muuten asia, jota olen ihmetellyt. Kolme naapuria on sellaisia, että näen heidät vain ulkoiluttamassa koiriaan. Ei mitään muuta. Kaksi ei poistu IKINÄ kotoaan. Ainakin toinen vaikuttaa alkoholistilta/nistiltä, eli en tiedä mistä hän saa mitään. Muutaman perheen olen nähnyt kantavan ruokaostoksia, mutta enimmäkseen heidätkin vaan näen muuten vaan poistumassa kotoa tai saapumassa kotiin. Kummallista.

Vierailija
50/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Et vastannut kysymykseen.

Idioottikysymykset eivät kaipaa vastausta.

Taidat pelätä totuutta.

Sitä muuten on syytäkin pelätä, koska se on tuolla ulkona.

Vierailija
51/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole viiteen vuoteen kuullut naapureideni kertaakaan imuroivan. Joko tässä talossa on todella hyvä ääneneristys tai sitten mulla on todella likaiset naapurit.

Ne on likaisia. Mun alakerran naapuri innostuu imuroimaan vain kun mä imuroin. Itselläni on ollut nyt pitkä tauko sairastamisen takia. Kyseinen naapuri matkii kaiken muunkin tekemiseni. Suihku samaan aikaan, avaa verhot samaan aikaan, välillä seuraa minua kauppaan jne. Ei helkkari joitain ihmisiä.

Vierailija
52/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi myös näen aina samoja muutamaa naapuria vaikka tässä talossa pitäisi olla toistasataa asukasta. Aika erikoista kyllä 

Ne seuraa sua.

Vierailija
53/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Mutta kukaan muu koko Suomessa ei näytä käyttävän wc-paperia, kuin minä.

Mun alakerran naapuri ei muuten käy vessassa melkein ikinä. Täällä on siis tosi huonot äänieristykset niin sen kyllä kuulee kun se käy.

Vierailija
54/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista jos talossa 200 asukasta, joista vain muutama käy kaupassa ja tulee takaisin kauppakassin kanssa kun taas muita ei näy koskaan käyvän kaupassa eikä lähetit käy niin tiuhaan eikä Woltit sun muut. Kysymys kuuluukin miten he voivat elää niin kauan syömättä tai ollenkaan syömättä?

Ne on varmaan jotain demoneita, jotka yrittävät esittää ihmisiä. Ei niistä tarvii välittää.

Vierailija
55/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat autot ajaa päättömästi kehää samaa katua edes takaisin. Jännä sekin.

Vierailija
56/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Et vastannut kysymykseen.

Idioottikysymykset eivät kaipaa vastausta.

Taidat pelätä totuutta.

Mikä on mielestäsi totuus? Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
57/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Enkä vievän roskapussia, paitsi yksi. KÄÄK. Oot oikeassa ehkä! :) Minä kannan niitä pussukoita välillä.

Minäkään en ikinä ole osunut kenenkään kanssa samaan aikaan roskiksille ja ihan muutaman hassun kerran nähnyt jonkun kantavan roskapussia. Tässä taloyhtiössä on kuitenkin todella monta taloa ja vain ne yhdet roskikset.

Vierailija
58/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit jatkaa keskustelua itsesi ja ruokaostosten kanssa ap. Erinomaisen paska aloitus tälläkin kertaa.

Tämähän on mielenkiintoista.

Vierailija
59/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. En ole. Asun talossa jossa on n. 100 asuntoa. Ilmeisesti olen ainoa joka käy kaupassa.

Joopa joo. Mielenkiintoinen havainto mutta kait se johtuu siitä että en ole ikkunassa koko aikaa vahtimassa muiden kulkemisia.

Vierailija
60/81 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, olen myös sattunut naapureiden kanssa yhtä aikaa prismaan, johon on meiltä matkaa noin kahdeksan kilometriä ja toiseen olisi vain neljä. Olen myös nähnyt naapureita lähikaupassa 

Sun täytyy adua mun naapurissa. Me tykätään siitä uudemmasta Prismasta kauempana kun siinä on parempi parkkihalli. 

Ei taideta olla, ei ole täällä Prismoissa parkkihallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä