Oletko koskaan nähnyt naapuriesi kantavan ruokaostoksia kotiinsa?
Itse en ole ja luulen että tässä simulaatiossa on joku bugi.
Kommentit (81)
Ap:n päässä on bugi. Lobotomia tuo helpotuksen. Ruokahullu.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Et vastannut kysymykseen.
En. Enkä vievän roskapussia, paitsi yksi. KÄÄK. Oot oikeassa ehkä! :) Minä kannan niitä pussukoita välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Idioottikysymykset eivät kaipaa vastausta.
Voit jatkaa keskustelua itsesi ja ruokaostosten kanssa ap. Erinomaisen paska aloitus tälläkin kertaa.
Vau. En ole. Asun talossa jossa on n. 100 asuntoa. Ilmeisesti olen ainoa joka käy kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Taidat pelätä totuutta.
Olen, olen myös sattunut naapureiden kanssa yhtä aikaa prismaan, johon on meiltä matkaa noin kahdeksan kilometriä ja toiseen olisi vain neljä. Olen myös nähnyt naapureita lähikaupassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Taidat pelätä totuutta.
Olet puhtaasti vajaamielinen. Tee itsellesi seuraava kysymys ja vastaa siihen hetken kuluttua.
Kaikenlaista käynyt kyllä mielessä kun tajusin vuosikymmenten gang stalkingin ja, että kaikki ympärillä järjestetty. Toki heillä oma elämänsä ollut, mutta silti järjestetty "ympärille."
Koska katosi tv lähetykset yleisiltä paikoilta?
Vierailija kirjoitti:
Olen, olen myös sattunut naapureiden kanssa yhtä aikaa prismaan, johon on meiltä matkaa noin kahdeksan kilometriä ja toiseen olisi vain neljä. Olen myös nähnyt naapureita lähikaupassa
Sun täytyy adua mun naapurissa. Me tykätään siitä uudemmasta Prismasta kauempana kun siinä on parempi parkkihalli.
Ainakin tuon yhden tyyli miten puhua ja mitä sanoi, oli ihan selvää että "mukana" juonessa.
Sitten kun yritän selittää muille..unohda kun ei mikään mitä välttämättä sanoi kuulosta oudolle siltä toisesta kun se ei tiedä kaikkea mitä mä ja ihan turha yrittää selittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista käynyt kyllä mielessä kun tajusin vuosikymmenten gang stalkingin ja, että kaikki ympärillä järjestetty. Toki heillä oma elämänsä ollut, mutta silti järjestetty "ympärille."
Koska katosi tv lähetykset yleisiltä paikoilta?
Laita iltapäiväpillerit suuhun ja nielaise ne kulauksella VETTÄ. Sitten vaan nukkumaan ja huomenna heräät uuteen houremaailmaan.
Ehkä joskus, mutta ei kiinnosta. Sen verran arkipäiväinen asia että en näe siinä mitään erityistä jos joku kävelee kauppa kassit kädessään.
0/5