Miehenä aina halunnut kysyä ja nyt kysyn: MITEN nainen pissaa tamponin kanssa?
Eikö se tampponi pidä vaihtaa sitten heti kun pissaa kun eikö se täyty siitä pissasta? Vai ottaako naiset aina sen pois ennen kuin pissaa? Ja ihan aikuinen mies olen ja kaksi lastakin maailmaan siirtänyt mut nainen on aina mysteeri :)
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vaginastahan se pissa tuleekin.... kohtu on sitä k#a täynnä ja tulee sieltä sitten litroittain syöksyen ulos.
Kohusta tulee tilaamatonta pillukakkaa ulos.
Miehille mainostettiin tamponia, osta ja kokeile. Laita paikalleen ja kuse.
Hyvä, että sentään rohkaistui kysymään. Biologiatunneilla nukuttu. Kysyvä ei tieltä eksy.
Itsehän siirrän tamponin pissaamisen ajaksi peräaukkoon turvaan. Pysyy kuivana.. Jos pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että lapset ovat sinun? Naisessa on alakerrassa 3 reikää.
No eikä ole 🤣
Google: naisen anatomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tyhmiä, ap sen juuri todisti.
Miksi miehiä on maailmassa? Mihin me naiset heitä tarvitaan?
Emme tarvitse mihinkään.
Mihin tarvitsen tietoa mistä reiästä naisen kusi tulee? Jos se ei tule sieraimesta tai suusta, se riittää minulle.
Just kävin pissalla tampoonin kans ja mietin siinä, että vaihdatteko aina samalla sen uuteen? Kun tuntuu, että jos en vaihda, niin kohta kuitenkin pitää mennä vaihtaan, kun ihan kuin se tampooni vähän laskeutuisi pissalla käydessä. Joten alkaa usein vähän tulla ohi tai läpi pissareissun jälkeen. Muilla samaa?
Ap on siittänyt vaimonsa virtsarakkoon ? Kusipäisiä kakaroita ?
Vierailija kirjoitti:
"En tehnyt. Sinähän tossa valitit siitä, että muijat laittaa menkkarätit roskikseen. Tota just tarkoitit, et edes ymmärrä oman tekstisi sisältöä. Mulla sattuu olemaan varsin hyvät kielelliset taidot mutta sä vaan olet auttamattoman tyhmä niinku suomilehmät yleensä."
En valittanut. Keksit nyt asioita. Olet jo kaivanut itsellesi niin syvän kuopan ettei tarvitse jatkaa kaivamista.
Eli olette kaikki ihan sietämättömän tyhmiä. En ole kaivanut mitään kuoppaa, vaikka sä haluat sellaista keksiä tyhmyydessäs. On vaan niin vaikee taaajuuttaaaa.
Eikö teitä yökötä pissainen tamppoonin naru?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi pissata, mutta itse aina otan tamponin pois ennen pissaamista ja vaihdan uuteen samalla.
Et taida pissata kovin usein, tai sitten sulla on tosi runsas vuoto aina kun tamponia käytät. Ei ole mitään syytä ottaa tamponia pois pissalla käymisen takia vain siksi, että naru kastuu. Tamponi poistetaan sitten kun se on imenyt tarpeeksi, kuivan tamponin poisotto sattuu ja samalla tulee tuhlattua niitä tamponeja. Itse käytän kuukuppia (mikä aiheuttaa tääll välittömän alapeukkujen tulvan, vaikken edes mainostaisi koko vempelettä), mutta muistan kuitenkin sen tunteen, jos yritti poistaa kuivaa tamponia pimpsasta.
Pissainen naru pöksyissä ja tietenkin myös sitten pissaa housuissakin. Melkoinen hajuu taitaa leijua ympärilläsi.
Vierailija kirjoitti:
Sen narun voi myös työntää sinne reikään niin ei roiku esillä eikä kastu pissatessa. Kunhan työntää vain sen verran että saa sen sitten helposti esiin kun ottaa tamponin pois.
Mua naisena askarrutti että miltä miehestä tuntuu pissata jos on erektio. Kysyin tätä sitten yhdeltä mieheltä ja hän sanoi että tuntuu hieman kivuliaalta mutta onnistuu kyllä.
Itse testasin että miltä tuntuu pissata kun sauva on sisällä. Sekin oli hieman kivuliasta ja pissaamisen aloittaminen tuntui työläältä, mutta onnistui kyllä.
Naru ei kastu kun sen laittaa emättimen sisälle.
työntää narun sisälle niin ei se kastu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tyhmiä, ap sen juuri todisti.
Miksi miehiä on maailmassa? Mihin me naiset heitä tarvitaan?
Siittiöidentuotantoon. Kannattaa olla tarkkana, millaisia siittiöitä niiltä saa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän yököttää biologian tunneilla nukkuneet ihmiset.
Narut voi laittaa pyllyyn niin eivät kastu pissatessa.
Asialliseen kysymykseen lähes kaikki vastaukset vit tuilua ja tyhmäksi haukkumista, miksi?
Emme tarvitse mihinkään.