Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä aina halunnut kysyä ja nyt kysyn: MITEN nainen pissaa tamponin kanssa?

Vierailija
29.03.2024 |

Eikö se tampponi pidä vaihtaa sitten heti kun pissaa kun eikö se täyty siitä pissasta? Vai ottaako naiset aina sen pois ennen kuin pissaa? Ja ihan aikuinen mies olen ja kaksi lastakin maailmaan siirtänyt mut nainen on aina mysteeri :) 

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginastahan se pissa tuleekin....  kohtu on sitä  k#a  täynnä ja tulee sieltä sitten litroittain syöksyen ulos.

Sen takia tulee myös kusipäitä_mukuloita.

Vierailija
62/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on hedelmöittänyt lapsensa naisen peräaukkoon. Taisi tulla aika paskaisia vauvoja?

Sinä rasisti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teitä sitten ällötä se pissainen naru?

Kyllä, sen takia vaihda tamponin aina pissatessa ja pitäis siihen mennessä muutenkin vaihtaa. 

Vierailija
64/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että lapset ovat sinun? Naisessa on alakerrassa 3 reikää.

No eikä ole 🤣

Meinaatko että se kiinteä piki tavara tulee sieltä samasta paikasta 🤣🤣🤣

Vierailija
65/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi pissata, mutta itse aina otan tamponin pois ennen pissaamista ja vaihdan uuteen samalla. 

Et taida pissata kovin usein, tai sitten sulla on tosi runsas vuoto aina kun tamponia käytät. Ei ole mitään syytä ottaa tamponia pois pissalla käymisen takia vain siksi, että naru kastuu. Tamponi poistetaan sitten kun se on imenyt tarpeeksi, kuivan tamponin poisotto sattuu ja samalla tulee tuhlattua niitä tamponeja. Itse käytän kuukuppia (mikä aiheuttaa tääll välittömän alapeukkujen tulvan, vaikken edes mainostaisi koko vempelettä), mutta muistan kuitenkin sen tunteen, jos yritti poistaa kuivaa tamponia pimpsasta.

EI ole koskaan kuiva kun käytän. En käytä, jos ei vuoda. Minulla ei ole koskaan "kuivia kausia" menkkojen aikana. 

Vierailija
66/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulta ap onnistuu ulostaminen kondomin kanssa? Olen aina ihmetellyt eikö se kakka jää kondomin sisään jumiin? Voitko selittää.

No kyllähän se hommaa vaikeuttaa, mutta kondomista tulee ruskea pallo kun on tarpeet saatu tehtyä. Sen voi laittaa sitten roskiin koska se on täysin hygieeninen ja pitää hajua hyvin.

Vertaatko tosissas p sskaa menkkavereen?

Etkö tosissaan osaa lukea ekaluokkalaisen tasolla?

Osaan toki, ilmeisesti et itse ymmärrä millaisen vertauksen just teit, kalluämmä.

Sinä teit sen ihan itse. Katsos kallu kun kysyttiin että miten voit ulostaa kondomin kanssa niin siinä ei puhuttu menkkaveristä lainkaan. Tätä se on kun koulussa ei saa jättää enää ketään luokalleen.

Vierailija
67/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes yhtä raivostuttavaa kuin se miten jotkut miehet luulee nopean synnytyksen olevan merkki siitä et naisella on väljät paikat. 

Säälittää tällaisten miesten äidit, joiden piti synnyttää tuollaisia aivokääpiöitä.

Vierailija
68/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lue peruskoululaisten biologiaa, huh

Sepä se, kun peruskoulusta voi päästä pois ymmärtämättä lukemaansa. Säälivitosilla ulos.

Vierailija
69/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukuppi on parempi kun se sopii kaikille. Äääärimmmäiseennn itsekästä olla käyttämättä sitä, senkin ilkeä tyhmä h u ora. Ei vaan saa käyttää hameita tai istua samalla, ettei se keikkaa nurin. Kireät pissishousut toki pitävät paikoillaan sen niinkuin kaikilla wife material naisilla eli normaaleilla naisilla on se. T. Osku

No nyt oli mielenkiintoinen

Eikö ihan unelmamies. Jos saat ton niin ä-lä vaaaaan päästä sitä menemään. Et sä parempaakaan katsos tule saamaan.

Lähinnä tuo kuukuppiasia.

Niinettä muuten ihan terve ja normaali. No mutta sopii teille läskeille varmaan joo hyvin. Ja kaikenlaisille yh-pullukoille :)

Just. Kerropas miten joku voi kuvitella, ettei kuukuppia käyttäessä voi istua tai käyttää hameita?

Vierailija
70/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luulevatko nämä miehet että vauva kasvaa virtsarakossa vai että naisen kohtu on paikka johon virtsa kertyy? Hämmentävää.

Vierailija
71/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no nyt olet sitte kysyny

helpottiko

Ehkä sitten helpottaa kun uskaltaa kysyä vielä lastensa äidiltäkin. Voisi kysyä, kuinka pissassa lapset olivat syntyessään. Kysyisi myös omalta äidiltään kuinka pissainen oli aloittajan synnytys.

Vierailija
72/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

69, oot just sopivan hidas sille, annanko yhteystiedot?

Vierailija
73/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää Ap ei voinut kysyä asiaa lastensa äidiltä? 

Vierailija
74/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinulta ap onnistuu ulostaminen kondomin kanssa? Olen aina ihmetellyt eikö se kakka jää kondomin sisään jumiin? Voitko selittää.

No kyllähän se hommaa vaikeuttaa, mutta kondomista tulee ruskea pallo kun on tarpeet saatu tehtyä. Sen voi laittaa sitten roskiin koska se on täysin hygieeninen ja pitää hajua hyvin.

Vertaatko tosissas p sskaa menkkavereen?

Etkö tosissaan osaa lukea ekaluokkalaisen tasolla?

Osaan toki, ilmeisesti et itse ymmärrä millaisen vertauksen just teit, kalluämmä.

Sinä teit sen ihan itse. Katsos kallu kun kysyttiin että miten voit ulostaa kondomin kanssa niin sii

En tehnyt. Sinähän tossa valitit siitä, että muijat laittaa menkkarätit roskikseen. Tota just tarkoitit, et edes ymmärrä oman tekstisi sisältöä. Mulla sattuu olemaan varsin hyvät kielelliset taidot mutta sä vaan olet auttamattoman tyhmä niinku suomilehmät yleensä.

Vierailija
75/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos et tuhnu ymmärtänyt, niin vertasit paskaisen kortsun ja menkkarättien laittamista roskikseen haisemaan. I diootti.

Vierailija
76/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tehnyt. Sinähän tossa valitit siitä, että muijat laittaa menkkarätit roskikseen. Tota just tarkoitit, et edes ymmärrä oman tekstisi sisältöä. Mulla sattuu olemaan varsin hyvät kielelliset taidot mutta sä vaan olet auttamattoman tyhmä niinku suomilehmät yleensä."

En valittanut. Keksit nyt asioita. Olet jo kaivanut itsellesi niin syvän kuopan ettei tarvitse jatkaa kaivamista.

Vierailija
77/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos et tuhnu ymmärtänyt, niin vertasit paskaisen kortsun ja menkkarättien laittamista roskikseen haisemaan. I diootti.

En verrannut.

Vierailija
78/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi mutta tässä vajaa 60  v  nainen mutta en ole koskaan edes kokeillut tamponia.  

Pääsin kyllä eroon koko rättishowsta, kun endon takia piti tehdä kohdunpoisto. 

Sinänsä siis päässyt hyvin helpolla, ainakin 25 vuotta ilman kk vaivaa. Mistäs tietää milloin vaihdevuodet olis päättäneet kuukautiset.

Munasarjat jäi sentään ja seksuallinen halukkuus vaan kasvanut joten yhä koostuu paikat.

Munasolutuotantoa oli vielä 50v gyne tarkastuksessa, eli yksi kehittymässä oleva ja toisessa sarjassa monta raakiletta. Nehän kypsyy siellä vaikkei kohtua olisikaan.  Häviää sitten kudoksiin kun ei ole enää paikkaa minne lähteä..

Lapset olin ehtinyt tehdä, että eipä siinä murhetta.

Mut enpä itsekään olis tiennyt, että miten tamponi käyttäytyy pissatessa, kun koskaan en ollut käyttänyt. Ei oo tarvinnut asiaa ajatella edes. Toki tiedän,   että virtsaputki on eri kuin emätin. 

Vierailija
79/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla typerä mies

Vierailija
80/143 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tyhmiä, ap sen juuri todisti.

Miksi miehiä on maailmassa? Mihin me naiset heitä tarvitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän