Miten on mahdollista ettei palkka näy vielä tilillä!? Pankki on Nordea.
On tässä odotettu kun on rahat tiukilla. Olin jo suunnitellut meneväni heti kauppaan aamusta ennen, että saan ruokaa ja töihin evästä.
Mut ei kai sitten. Odotellaan vielä mutta kyllä mielestäni palkka on ennen näkynyt jo heti aamusta aikaisin tilillä.
Kommentit (17)
Nordealla on häiriö, mediassa ilmoitettu
Vierailija kirjoitti:
Et saa palkkaa enää koska olet saanut potkut. Onneksi itselläni on säästöjä 15 vuoden ajalta jo. Olen saanut palkan käteen tänä vuonna monta kertaa.
😂😂😂😂
Älä muuta sano. Vtuttaa tämä Nordean jatkuva sekoilu. Rahat myös minulla todella tiukilla ja ei todellakaan ole oikein, ettei ihminen saa itse ansaitsemaansa palkkaa käyttöön ajallaan!!
Ihmiset trollaa tällä asialla. Syyttää kaikkia muita paitsi venäläisiä, joita he itsekin edustavat.
Jos lohduttaa mitenkään niin tulee näkymään palkat ja etuudet päivän aikana mutta ilmoituksenhan jo varmaan jokainen huomasi pankin sivuilta.
Siinähän sanotaan heti että on ongelmia. Etkö osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt lukee. Esimerkiksi klo 5.30 ei lukenut. Säikähdin todella, että missä palkka. Olkaa onnellisia, jos teillä on niin paljon rahaa, että on ihan sama milloin palkka tulee tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, nyt lukee. Esimerkiksi klo 5.30 ei lukenut. Säikähdin todella, että missä palkka. Olkaa onnellisia, jos teillä on niin paljon rahaa, että on ihan sama milloin palkka tulee tilille.
Eikä lukenut vielä klo 8 jälkeenkään, kävin itse silloin katsomassa, oliko palkka tullut ja maksut menneet.
Milla näkyi klo. 8.00. Vaihdan pankkia.
Kuka kyttää palkka täsmälleen päivän tarkkuudella ja vielä niin, että vaikuttaa mihinkään aen viivästyminen tunneilla. Missä on parin kuukauden puskuri?
Koska venäjän trollille raha Nordean kautta tullut?
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta sano. Vtuttaa tämä Nordean jatkuva sekoilu. Rahat myös minulla todella tiukilla ja ei todellakaan ole oikein, ettei ihminen saa itse ansaitsemaansa palkkaa käyttöön ajallaan!!
Vaihda pankkia... mutta älä ylläty jos samat ongelmat myös muissa pankeissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kyttää palkka täsmälleen päivän tarkkuudella ja vielä niin, että vaikuttaa mihinkään aen viivästyminen tunneilla. Missä on parin kuukauden puskuri?
Tunge se puskuri jo sanonko minne. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että se puskuri voi olla jo käytetty, eikä ole ehtinyt säästää uutta, tai ei ole pystynyt säästämään sitä alunperinkään?!?
Vierailija kirjoitti:
Koska venäjän trollille raha Nordean kautta tullut?
Jospa ne rahat onkin menneet Zelenskyin caymansaarten tilille. Ukrainalainen nigerialaishuijaus.
Siellä on taas ongelmaa.Miten tänne eksyy aina noita typeriä kommentteja?!?potkut..ei kun pankki möhlii taas..
Et saa palkkaa enää koska olet saanut potkut. Onneksi itselläni on säästöjä 15 vuoden ajalta jo. Olen saanut palkan käteen tänä vuonna monta kertaa.