Kun tyttö lapsi on noin 150 cm pitkä, paljonko on painoa?
Kommentit (259)
Vierailija kirjoitti:
hoikka tyttö on ja terveydenhoitaja sanoi että painoa saisi olla enemmänkin.
160-senttisenä aikuisena naisena painoin vähimmillään 48 kg ja taisin olla aika hoikassa kunnossa. Nyt painan 60 kg ja olen suht tyytyväinen painooni. Ehkä muutama kilo vähemmän olisi vielä parempi, mutta en viitsi laihduttaa.
150-senttiselle tytölle hyvä paino olisi noin 40 kg.
Miksikaikki akat on lapsena olevinaan anorrktisen laihoja nii ja hääkuvassakin mutta kummasti ku ikää tulee moni akka näyttää paksulta tantalta ja yllätys painosta pudotetaan muutama kg pois eikä kerrota todellista painoa
Mun 11-vuotias tyttö oli 154cm pitkä ja painoi 35kiloa, kun joutui anoreksian takia sairaalaan. Pulssi oli tuossa vaiheessa alle 40. Nyt vuotta myöhemmin tyttö on muutaman sentin pidempi ja painaa 10 kiloa enemmän ja näyttää terveeltä. Riippuu paljon ruumiinrakenteesta ja onko lihaksikas, että mikä on hyvä paino. Älkää hyvät pikkutytöt alkako laihduttaa. Ette mitenkään voi tietää, kenellä teistä on alttius sairastua syömishäiriöön ja oman lapseni syömishäiriötä seuranneena voin sanoa, että se on ihan helvettiä.
Itse olen 12v tyttö ja painan 47 ja olen 151cm. Koen itseni lihavaksi ja uskoisin että normaali painoni olisi noin 40 tai vähän alle.
Kaksi viimeistä numeroa pituudesta on sopiva paino.Olen 170cm.pituinen ja paino on pysynyt 70kg +-2 kg.
Itse taisin olla noissa mitoissa about 45-48kg ja hävetti, koska olin mielestäni niin lihava ja kaverit olivat kaikki vielä 25-35-kiloisia, 10-11v olin tällöin.
Punkerohan minusta tulikin
Hei! Olen 11.v. tyttö. Painan n.41 ja olen 153cm pitkä. Mielestäni olen läski mutta kun kuvia katsoo niin näytän normaalilta. En tykkää vartalostani mutta laihduttamaan en ole ruvennut. Toivottavasti jotkut ymmärtävät tämän ikäisen mietteitä 🙂
11v, 153cm ja painoa vain 77kg.
Lapseni on tyttö, 12 v ja painaa 32,2 hän on laiha mutta syö ihan hyvin
ite olen 148cm pitkä poika ja painan noin 41kg
Meillä 12v tyttö on 150cm pitkä ja painaa 33kg, mutta on kyllä todella laiha.
Oon 12v 143cm pitkä tyttö onko normaalia jos painan 39kg?
Onko normaalia että 12v tyttö 149 cm painaa 36 kg? En kai ole ylipainoinen koska esimerkiksi yksi kaveristani on saman ikäinen ja suunnilleen saman pitunen ja painaa 32 kg. Harrastan silti urheilua 6 kertaa viikossa kerrallaan 3 tuntia.
Oon kohta 12 v. tyttö ha oon n. 151 cm. Painan 34-35 kg, mut oon tosi hoikka.
Mitä vittuu?!! Eli mää oon ihan sairaan läski! Oon 6lk, 12-vuotta, 153cm pitkä ja 46kg painava.
En kai oo läski ku oon 152-155 ja painan 40-43 ja oon 11 kohta 12v
Olen 5-luokalla ja painan 36kg. Äiti ja terveyden hoitaja väittävät että painoa voisi olla enemmänkin, itse tunnen oloni normaaliksi voisin hoikempikin olla.
12v 150cm 53kg ei yhtään ylipainoisen näköinen,aivan toisin päin