Kun tyttö lapsi on noin 150 cm pitkä, paljonko on painoa?
Kommentit (259)
Olen 151cm aikuinen, painoa 42kg.
Vierailija kirjoitti:
Alle 40 kg olisi sopiva
Meiän 11v typsy on 148 cm ja painaa 40 kg ja on mun silmiin ihan sopiva. Itse on mielestään läski. Toivottavasti ei nää tätä ketjua ja luule oikeasti olevansa läski. Itsestäni kun tuli suunnilleen anorektikko painosta huomauttelemisen takia.
Joko sillä karvat kasvaa?
Noin 40 kiloa. 160 cm painoi 45 ja 170 noin 50. Normaalisti söi ja urheili. Nykyään aikuisena 172 cm ja painoa omien sanojen mukaan 60 kg.
painoiindeksi on tuolloin 15.00 ja se on merkittävä alipaino
Minun lapseni on 11v kohta 12v ja on 153cm pitkä ja painaa 57kg hänen mielestään läski ja odottaa että saa salikortin jotta pääsee treenaamaan nuo Lisä kilot pois
Oon ite vähän yli 11v 150cm pitkä ja 36kg oon aika hoikka
12w 152 tai 153 cm ja noin 40 kg tyttö
Harrastaa kilpaurheilua 5 kertaa viikossa
Hieman lihava maha mutta onko tavallinen
150 pituus.Painoa ei saa olla yli 150 kiloa.
Mun mielestä ei koska ite oon 11v ja painan 41
Mä itse olen 150cm ja 55kg, ja yritän kyllä laihduttaa
Lapsen painoa ei ole tarpeen seurata muuta kuin terveydenhoitajan. Ja lapsen ei ole tarpeen itse tietää omaa painoaan. Meillä kotona sai vapaasti rampata vaa'alla lapsena ja siitä tuloksena syömishäiriö itselleni. Painolla ei ole mitään merkitystä, kun lapsi liikkuu riittävästi ja syö tarpeeksi, monipuolisesti ja ravitsevasti. Jos jotain huolenaihetta, niin näistä keskustellaan terveydenhoitajan kanssa niin, ettei lapsi itse kuule keskustelua. Ja koskaan ei lapselle sanota, että sun pitäis nyt laihduttaa, vaan vanhemman tehtävä on silloin tarjota laadukkaampaa ruokaa ja saada lapsi liikkumaan enemmän.
Olen 12v 154 cm ja paina 35,5kg ja huolestuttaa vähän että painanko liian vähän
Paino voi olla mitä vain välillä 35-55 kg rippuen onko laiha vai lihava. Jos on sairaalloisen lihava niin voi painaa paljon enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 12v 154 cm ja paina 35,5kg ja huolestuttaa vähän että painanko liian vähän
Jos ei luut paista käsistä ja jaloista läpi niin tuskinpa on syytä huoleen.
meitsi on 150cm pitkä poika ja painan vähän päälle 50kg onko normaalia
Onko ok oon 12v tyttö 150cm js painan 47kg.. tiiän et painan aika paljon
Ohhoh, toinen on vakavasti ylipinoinen ja toinen vakavasti alipainoinen...