Kun tyttö lapsi on noin 150 cm pitkä, paljonko on painoa?
Kommentit (259)
Oonko normaalipainoienen, oon kohta 12 ja noin 150cm ja painan noin 40-45kg
Oot hengenvaarallisessa alipainossa! 33 on normaali mut siitä alaspäin alipainonen. Tsemiä!
Olen 150cm ja painoa 45kg kaikki haukkuu läskiks olenko?
Mun tyttö 12v ( 3kk päästä 13) ja painaa n. 55kg harrastaa kylläkin cheerleadingia joten lihakset painaa aika paljon. Tytöllä pituutta n. 155cm ja minusta ehkä vähän ylipainoa. Mikä teidän mielipide tähän on?
Ite 150cm 54kg todella läskissä kunnossa en jaksa hölkätä 20m ilman et hengästyn ja vatsalihaksia pääsen 0 ja vaatteet ei mahu päälle käytän m/l kokoo ja tissit on tosi isot roikkuvat leveet eli rasvaa ja jenkkakahvat on sekä kainaloissa rasvapatit ja mahan ympärys yli metri niinkun tissienkin ja reidistä ei ees puhuta että älkää pliis sanoko itteennne lihaviks esim 156cm 40kg koska ette oo! Jaa oon siis 5lk eli 12
Tyttäreni on 15-v, 150cm ja painaa 43kg.
Superläski kirjoitti:
Ite 150cm 54kg todella läskissä kunnossa en jaksa hölkätä 20m ilman et hengästyn ja vatsalihaksia pääsen 0 ja vaatteet ei mahu päälle käytän m/l kokoo ja tissit on tosi isot roikkuvat leveet eli rasvaa ja jenkkakahvat on sekä kainaloissa rasvapatit ja mahan ympärys yli metri niinkun tissienkin ja reidistä ei ees puhuta että älkää pliis sanoko itteennne lihaviks esim 156cm 40kg koska ette oo! Jaa oon siis 5lk eli 12
Sulla on vielä 2kg matkaa ylipainoon. Nyt kun teet painolles jotain niin se on helpompaa kuin myöhemmin.
Superläski kirjoitti:
Huono provo. 12-vuotiaat on kutosella tai seiskalla.
about 40 kiloa, aktiivisesti liikkuva helposti vähemmän, mutta moni vähän enemmän kun vähitellen alkaa naisellistuminen. yli 45 alkaa olla jo liikaa, että liikunnan ilo olisi hyvä saada syttymään ja tarkistaa muutenkin elintapoja, ei kuitenkaan lapsen tunteita loukaten. alle 35 on myös usein huolestuttavaa, n. 40 hyvä.
Tämä on nyt 7 vuotta myöhässä😂 mutta olenko läski jos olen 149 cm pitkä ja painan 41kg? Olin tänään terveydenhoitajalla ja hän sanoi että ihan normaali paino ja paino on noussut hyvin, olen itse epävarma..olen normaali perus semi normi laiha?
Itse olen 150 vähän yli ja painan 47-48 kg. Ja olen normaalipainoinen. Minusta aika vähän tuo alle 40 kg 150cm pitusella. Tulee sellanen olo että mulla on 10kg liikaa. Olen tosiaan 13v.
itse olen 150cm pitkä ja painan 42kg
tämä ketju sai itseni tuntemaan läskiksi
Olen aikuinen nainen 157cm. Painan 51kg. Joten miinusta tuosta painostani vaikka tuo 7kg niin saa aika realistisen kuvan normaalipainpisesta 150cm henkilöstä
Itse olen 11v 150cm tai vhä pälle ja painan jotain 40kg, onko normaali pqino?
Oon 153 cm pari päivää sitten painoin 53kg aloin laihduttaa pienesti nyt oon jo 51.6kg mä kyl vielä laihdutan pitää päästä ainakin alle 50k(tavoite 45-49kg
Tyttö 12v, 150cm painaa 40kg, Tosi urheilullinen, kaikki lihakset selkeesti näkyvissä, terveydenhoitajan mielestä tyttö aivan liian laiha verrattuna kuinka paljon lihasta häneltä löytyy.
Minulla on kaksi lasta, toinen on 12v. ja 148cm 36kg ja toinen 12v (kaksoset) 147cm ja 47kg. Olen huomannut että tällä sentin lyhyemmällä on kyllä suuri ruokahalu toisinkuin toisella joka näyttää aika laihalta minun silmiini, terveyden hoitaja kertoi että normaali painoisia ovat molemmat, ainakin melkein, mutta mitä olette mieltä? Tarvitsen todella apua. Tämä hieman painavampi tyttö on saanut kilpja lähi aikoina enemmänkin kun menee usein bussilla kavereittensa kanssa kauppaan ostamaan ( kaikenlaista, limsaa, karkkia, sipsiä) mielin määrin ja vielä joulun jälkeen hän painoi 43kg joka oli todella ok! Hänelle pitää usein ostaa uusia vaatteita kun kaikki menee pieniksi, hän ei myöskään harrasta mitään, sillä baletti puku repesi päälle laittaessa, jota hän oli käyttänyt hyvin jo kuukausi sitten. Meidän laihuliini taas harrastaa balettia, voimistelua ja yleis urheilua.
olen 12v jotain 150cm pitkä painan 36.6kg onko se liian vähän?!