Kun tyttö lapsi on noin 150 cm pitkä, paljonko on painoa?
Kommentit (259)
Mitä merkitystä painolla on? Riittää että on sopusuhtainen ja jaksaa.
Just 10 v täyttänyt tyttö 147cm/37kg. Urheilee päivittäin = lihaksikas, hoikka.
32 kg. Laihuus geenien aiheuttamaa.
Sitä painoa on melko turha arvioida palstalla. Ruumiinrakenne ratkaisee yllättävänkin paljon! Kyllä sä siitä lapsesta näet onko se hyvän kokoinen. Itse olin pullukka lapsi mutta painoin saman verran kuin paras kaveri joka oli saman pituinen mutta eri mallinen, hän oli normaalipainoinen. Ja jos lapsi on aktiivinen ja saanut lihasta niin se paina enemmän kuin läski ja paino voi olla enemmän kuin olettaisi.
Nauran näille 150cm 33kg alapeukuttajille :'D ei herranjumala, ymmärtäkää että ei kaikki ole pyöreitä. Ihan normaali paino tuo on.
Riippuu ihmisen ruumiinrakenteesta. 150/50kg voi olla joko sopiva tai pyöreä.
150cm painaa 41-42kg ja on tyttö. Sopusuhtainen
Ja siitäkin, minkä ikäinen, onko murrosikä alkanut vai ei..
Olin tuon pituinen 5-6 luokalla ja painoin n. 35 kiloa. Olin hoikka. (Tosiaan, OLIN)
Hei! Olen 14- vuotias tyttö ja 156cm/ 49kg ja omasta mielestäni en ole mitenkään ylipainoinen. Enkä myöskään terveydenhoitajan. Painohan ei riipu vain läskistä vaan myös luustosta ja lihasten määrästä. Itse olen myös kouluni kovimpia urheilijoita!
-kiitos olen puhunut-
Hei, ajattelin nyt jakaa yhden asian tätä koskevaan aiheeseen. Minulla on 14 v upea paras ystävä ( oon saman ikäne ) ja kun hän oli kuudenella luokalla pituutta oli hänellä noin 173 cm. Kavereiden kanssa huomattiin hänen käsien kaventuneen ja hän ei enää halunnut käydä uimassa. Sitten ei enää käyttänyt kun vain huppareita ja verkkareita. Kerran olimme 4 kaverin kanssa ( hän mukaan lukien ) pelaamass totuutta ja tehtävää. Meidän kaikkien piti mennä vaalle. Kun oli hänen vuoro järkytyimme ja soitimme hänen äidilleen. Hänellä oli painoa vain 37 kg! Sitten hän ei pitkään aikaan tullut kouluun. Nyt, 8- luokalla hän on 176 cm ja painoa on kuulemma 49 kg hän on upea nuori neiti ☺️Siitä päättele
Meidän tyttö 10v, pitkä 158 cm ja painaa noin 51 kg. Harrastaa jalkapalloa ja telinevoimistelua, joten mielestäni ihan hyvän kokoinen tyttö.
Tyttö 12-vuotias, pituus melkein tasan 150 cm. Pitääpä myöntää, että ihan tarkkaa painoa en tiedä. On kilpaurheilija. Aina ollut hyvin hoikka mutta ollut myös "sallituissa" rajoissa koulun terveydenhoitajan mittauksissa. Syö hyvin ja jaksaa hyvin. Veikkaisin, että paino jossain 35-36 kg:n paikkeilla.
Ite oon 151 Pitkä suunnilleen ja painan n 65. tarkoitus olis painaa joskus 50