Kun tyttö lapsi on noin 150 cm pitkä, paljonko on painoa?
Kommentit (259)
Mä painoin 150 cm mittaisena muistaakseni 39kg! Olin hoikka, en mikään luuranko kuitenkaan.
Meidän tyttö on 9v. 155cm ja painaa noin 39 kiloa. Olen monesti sanonut että saisi painaa enemmänkin mutta ei halua painaa enempää itsensä mielestä jo läski
Oon 10vuotta ja 148cm pitkä, painan 40kg. Oonko läski? En muuten sillee oo mutta maha pömpöttää:( kaikki kaverit on tosi laihoja ja en uskalla kertoo mun painoo niille.valehtelen aina et oon 33kiloo:-( mut oonko läski? Miten sais itsettunnon kohoamaa?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2011 klo 14:58"]Paljonko teidän tuon pituiset lapset painaa?
[/quote]
Tyttö on noin 149 cm ja painaa 39 kg. On sopusuhtainen, kaunisvartaloinen.
30-55 kiloa, riippuen iästä ja ruumiinrakenteesta sekä kehitysvaiheesta.
Itse olin 150-senttinen ja 50-kiloinen 10-vuotias, 12-vuotiaana olin 170-senttinen ja 50 kiloinen. Ruipelo pikkuveljeni oli saman pituisena hädin tuskin 35-kiloinen.
Olen itse n.153cm ja painan 48kg olen kyllä mielestäni aika lihav. 12 tyttö
Onko toi normaali vai lihava
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:59"]Olen itse n.153cm ja painan 48kg olen kyllä mielestäni aika lihav. 12 tyttö
[/quote]
Itse olin noin 40 kiloa ja suht hoikka. Kyllä ainakin 35kg pitäis painaa. Vähän iästäkin riippuen max 50kg (esiteini)
Miksi ihmeessä pitää keskustella täällä tälläisista aiheista. Kyllähän sen omasta lapsestaan huomaa, onko hän terve ja hyvinvoiva. Ihmisillä vartalonrakenteet ovat erinlaisia ja pelkät tietyt numerot eivät kerro terveydestä. Pitää oikein ihmetellä minkälaista porukkaa täällä palstoilla oikeen viihtyy. Itse olen 150 cm ja lapsuusaikaisia painoja en muista, mutta yläasteella kun murrosikä oli jo hyvässä vauhdissa paino oli noin 45kg ja nyt aikuisiällä 48-49 kg
oon 153cm ja aikuinen kylläkin.....
143cm kuitenkin ja poika siis 3-luokalla.
Painoa n.33kg.
143cm kuitenkin ja poika siis 3-luokalla.
Painoa n.33kg.
Alle 40 kg olisi sopiva
Meiän 11v typsy on 148 cm ja painaa 40 kg ja on mun silmiin ihan sopiva. Itse on mielestään läski. Toivottavasti ei nää tätä ketjua ja luule oikeasti olevansa läski. Itsestäni kun tuli suunnilleen anorektikko painosta huomauttelemisen takia.
tyttö painaa 38 kg.
On muutaman sentin yli 150 cm.
kun mulle tuli 150cm täyteen painoin ehkä 29-30kg, täytin samoihin aikoihin 13. Olin luokkani hoikin ja terveydenhoitajalla oli pieni epäilys siitä, että sairastaisin syömishäiriötä tai että minulla olisi vääristynyt kuva vartalostani. Siitä ei kuitenkaan ollut kyse, enemmän ehkä geeneistä.
Pituutta on kasvanut hurjasti, saman 42 kg painoi kun oli ½ vuotta sitten n. 152 cm. Sopivan painoinen oli puoli vuotta sitten ja niin on nytkin. Koulun terkkari kyllä sanoi, että pitää huolehtia että nyt painokin käy nousemaan. Kasvuiässä ei todellakaan kannata liian tarkkaa arvoa "normaalipainolle" antaa, pituus ja paino lisääntyvät usein vähän eri aikaisesti.
ikää 11 vuotta. Oikein sopusuhtainen ja tasaisesti kasvaa. Näin kirjoitettu mun lapsen terv.tarkistus lappuun.
Mä oon 11v. tyttö ja oon 153 cm ja painan 41 kg musta tuntuu että olen ylipainoinen muuten kun katsoo peilistä nii olien siis ihan laihan näköinen:/