BB-Jasmiinalla on syöpä: Edessä elämäni suurin helvetti
Televisio-ohjelmista Big Brother ja Selviytyjät Suomi tunnettu Jasmiina Yildiz, 26, on sairastunut syöpään. Yildiz kertoo asiasta pitkäperjantaina julkaistussa Nikotellen-podcastin jaksossa.
Yildiz kertoo podcast-jaksossa hakeutuneensa alkuvuodesta lääkäriin pitkittyneiden ja voimakkaiden vatsakipujen vuoksi. Yildizille tehtiin useita tutkimuksia, muun muassa gynekologinen irtosolukoe eli papakoe.
Papakokeesta löytyi vahvoja solumuutoksia. Koepalasta todettiin, että Yildizillä on kohdunkaulan syöpä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fdc37094-52e4-4249-aef2-73c07d6…
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuoria ennenkin kuollut syöpään. Nyt on vain muotia pistää kaikki koronapiikkien syyksi
Ei ole muotia, vaan kamalaa. Mutta totta. Onkologit voivat kertoa muutoksesta
Mee takas ryyppäämään pääsi pehmeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minut kivitettiin Jodelissa viime viikolla kun ihmettelin että eräs OF-tähti oli yrittänyt saada kilpirauhaskoetta monta julkiselta. En ymmärrä ihmisten prioriteetteja:kalliita monen tonnin laukkuja, dinnerit, Bali, Marbella ja Thaimaa jne mutta ei raskita käydä yksityislääkärillä
No on se nyt hemmetti, jos hoitoa ei saa julkiselta puolelta tuollaiseen asiaan. Kai valtio tuota toivookin, ettei tehdä yhtikästä mitään, ja lopulta tyypit joutuvat menemään yksityisen puolelle. Sitäkö sinä haluat? Kannustat sitä, että saadaan vähemmän hoitoja ja hoidot saadaan vaan ykstyislääkäreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minut kivitettiin Jodelissa viime viikolla kun ihmettelin että eräs OF-tähti oli yrittänyt saada kilpirauhaskoetta monta julkiselta. En ymmärrä ihmisten prioriteetteja:kalliita monen tonnin laukkuja, dinnerit, Bali, Marbella ja Thaimaa jne mutta ei raskita käydä yksityislääkärillä
Oletko joku yksityislääkäreiden kannustaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotehullut sekoilee täälläkin. Paras oli taannoin tyyppi, joka alkoi inttää mun ystävän kuolleen koronarokotteeseen, vaikka vuosi oli 2016 kun ystäväni kuoli syöpään. Turha oli edes yrittää asiaa sille jankkaajalle oikaista, kun se vaan huusi päälle kansanmurhasta ja Faucista.
On muuten aika raskasta olla salaliittoteorioihin hurahtaneen lähisukulainen ja seurata sivusta tuollaista sekoilua 😔
Jos itse sairastuisin syöpään, en kertoisi asiaa kenellekään rokotehörhöistä. Sitä sekoilua ja homeopatian tarjoamista ei kaiken muun stressin ohessa enää jaksaisi.
Minulle tärkeä ihminen kuoli reilu vuosi sitten näiden käärmeöljyhörhörokotevastaisten ääliöiden vuoksi. Kieltäytyi oikeista hoidoista ja luotti niihin käärmeöljyn kaupittelijoihin. Todella surullista oli. Ja perheellä ei ollut jaksamista lähteä asiaa oikeusteitse asiaa tutkimaan...
Vierailija kirjoitti:
Sietikin kivittää. Verot maksetaan, ja kyllä palvelua siitä pitäisi saada vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papa-kokeeseen kyllä pitäisi päästä matalalla kynnyksellä! Onko tässä tapahtunut jotain muutoksia? Aloitin nimittäin e-pillerit vuonna 2005 ja silloin suositeltiin muistaakseni käymään jopa vuosittain papakokeissa jos syö pillereitä. E-pillerit nostavat hieman riskiä kohdunkaulan syövälle. Muutaman vuoden kävin, kunnes alettiin sanomaan että ei tarvitse, jos ei ole mitään oireita. Sen jälkeen sitten noissa seulonnoissa vain.
Sinä pääset kun kävelet Aavaan, Terveystaloon tai Mehiläiseen. Vaikka heti tiistaina.
Ja lasku 500 e tulee perästä. Terveystalo.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on ihan ok ettei Suomen terveydenhuolto toimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010326645.html
Lauri Heikkilä, 66, on kuollut äkillisesti
Joo, yhet tanssii innoissaan. Mieheni kuoli 2014 äkilliseen sydäriin 67 -vuotiaana. Mikä lie biikki syynä? Terve, liikunnallinen mies, eläkevuodet jäi neljään
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a02f6c5-5569-4e10-b4ed-6833193cacf3
STT: Ruumishuoneet eivät enää riitä Vainajat kylmäkonteissa
Useilla paikkakunnilla on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin, kun ruumishuoneiden tila ei riitä.
Tämä alkoi koronarokotusten jälkeen. Toivotaan ettei tämä kyseinen bb tähti myös päädy ruumishuoneelle kun ne on nyt ruuhkautuneita.
vai alkoiko koronan jälkeen kuitenkin. koronainfektio kuitenkin on se vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeeköhän kesää.
Juhannusta.
Ei näe koska nämä turbosyövät on nyt vaan aika ikäviä olleet. Lampaat selittää että normaalia on tämä mutta tämä ei ollut normaalia ennen 2020
jasmiinalla oli ollut oireita jo pitkään, luultavimmin hän vain kuuluu siihen epäonnisten naisten joukkoon, joka tilastoista poiketen sairastuvat tuohon syöpään jo nuorena. Ihan turha alkaa mitään piikkiskenaarioita kehitellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotehullut sekoilee täälläkin. Paras oli taannoin tyyppi, joka alkoi inttää mun ystävän kuolleen koronarokotteeseen, vaikka vuosi oli 2016 kun ystäväni kuoli syöpään. Turha oli edes yrittää asiaa sille jankkaajalle oikaista, kun se vaan huusi päälle kansanmurhasta ja Faucista.
On muuten aika raskasta olla salaliittoteorioihin hurahtaneen lähisukulainen ja seurata sivusta tuollaista sekoilua 😔
Jos itse sairastuisin syöpään, en kertoisi asiaa kenellekään rokotehörhöistä. Sitä sekoilua ja homeopatian tarjoamista ei kaiken muun stressin ohessa enää jaksaisi.
Minulle tärkeä ihminen kuoli reilu vuosi sitten näiden käärmeöljyhörhörokotevastaisten ääliöiden vuoksi. Kieltäytyi oikeista hoidoista ja luotti niihin käärmeöljyn kaupittelijoihin. Todella surullista oli. Ja per
Nämä on ikäviä tyyppejä ja yksinkertaisempiaan narraavat terveydelle vaarallisiin asioihin. Joku hitsari tai peruskoulun käynyt joku voi esiintyä asiantuntijana ruuassa ja terveysasioissa.
Yksikin suosittelee makeutukseen eritryleniä mikä on todettu terveydelle hyvin vaaralliseksi. Kieltää makeiden hedrlmien syömisen jne. Sokeri on kuitenkin luonnontuote verrattuna kemialliseen tuotteeseen. (Siinä se luomuaatekin meni sit)
Luojan kiitos, on äärettömän hyvä työterveyshuolto. Gynellä voin käydä joka toinen vuosi, nyt kävin silmälääkärissä ja pari muutakin lääkäriaikaa on varattuna ja saan kaiken työterveyden piikkiin.
Suoraa sanottuna gynellä en jaksaisi käydä näin usein, mutta kun kuuluu nyt työterveyshuoltoon, niin käynpä sitten kaikissa tutkimuksissa.
Näihin on jo tottunut koska näitä suru uutisia on nykyään niin paljon, tästä on tullut uusi normaali kuten myös äkilliset menehtymiset/tuupertumiset.
Lihavuus, alkoholi, epäterveelliset elintavat. Ei huolehdita itsestä, se kuuluu katsos valtiolle, itse ei tarvitse tehdä mitään, kunhan vain valittaa miksi kukaan ei tee mun puolesta. Tällaisia nämä nykyajan nuoret ovat. Syökää vähän lisää sipsiä, limsaa, energiajuomia, karkkia, älkää vaan liikkuko eikä missään nimessä vihanneksia napaan. Sitä saa mitä tilaa.
Ei kuunnella omaa kroppaa, ollaan vain kun ellun kanat. Miten nykyajan nuorista on tullut niin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeeköhän kesää.
Juhannusta.
Ei näe koska nämä turbosyövät on nyt vaan aika ikäviä olleet. Lampaat selittää että normaalia on tämä mutta tämä ei ollut normaalia ennen 2020
Tuo syöpä on todennäköisesti saanut alkunsa ennen vuotta 2020 kun päässyt isoksi kasvamaan...
muistan naapurin tytön joka kuoli imusolmukesyöpään 21 v joskus 80- luvulla
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus, alkoholi, epäterveelliset elintavat. Ei huolehdita itsestä, se kuuluu katsos valtiolle, itse ei tarvitse tehdä mitään, kunhan vain valittaa miksi kukaan ei tee mun puolesta. Tällaisia nämä nykyajan nuoret ovat. Syökää vähän lisää sipsiä, limsaa, energiajuomia, karkkia, älkää vaan liikkuko eikä missään nimessä vihanneksia napaan. Sitä saa mitä tilaa.
Ei kuunnella omaa kroppaa, ollaan vain kun ellun kanat. Miten nykyajan nuorista on tullut niin tyhmiä.
Suosittelen että menet kauppaan ja ostat itsellesi jonkun halinallen. Ei korvaa sitä että äiti ei sinua pienenä halannut, mutta pienellekin avulle selkeästi on sinulla huutava tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nuoria ennenkin kuollut syöpään. Nyt on vain muotia pistää kaikki koronapiikkien syyksi
Tämä on todettu ja tutkimuksia tehdään ,miten virus jää kroppaan ja iskee eri paikkoihin , silmiin esimerkiksi.
Se on totta, että virukset jäävät "dormanteiksi" elimistöön, ikään kuin väijymään.
mulla on huuli herbes, joskus ilmaantuu
Ihanko herbes🤣
B piti olla p, keleperke, yskänrokko herpes simplex-virus 1, onneksi iskee aniharvoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeeköhän kesää.
Juhannusta.
Tuo syöpä on todennäköisesti saanut alkunsa ennen vuotta 2020 kun päässyt isoksi kasvamaan...
muistan naapurin tytön joka kuoli imusolmukesyöpään 21 v joskus 80- luvulla
Minun hyvä ystävä sairastui verisyöpään yläasteella... Kuoli pois lukiossa. Muistan lämmöllä. Tämä oli ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilas saa kyllä esittää toiveen näytteenottajan sukupuolesta. Se toteutetaan, jos voidaan. Jos näytteen ottaminen sattuu, voi miettiä että onko kuukautiskierron ajankohdalla merkitystä (loppuvaiheessa ja alkuvaiheessa kiertoa kohdunkaulakanava on hiukan enemmän auki, joten silloin otettu näyte ei välttämättä edes tunnu), lisäksi voi kysyä näytteenottajalta vinkkejä rentoutumiseen. Kaikenkaikkiaan: jos potilas pelkää, on potilaan itsensä vastuulla kertoa siitä pelosta, jotta se voidaan ottaa huomioon.
Minä _aina_ pyydän miesgynekologia, useimmiten olen saanut miehen onneksi. Miehet ovat todella paljon helläkätisempiä kuin naiset keskimäärin. Naisgyneistä noin puolet on kovakouraisia, miehistä ei koskaan ole ollut mitään pahaa sanottavaa.
Nykyään jos vara
naisgyne ehdottomasti
Omassa nuoruudessani 90-luvulla oli kylläkin tapana, että papassa alettiin käymään sitten kun seksielämäkin alkoi. Ihan terkkarista niitä aikoja voi nykyäänkin varata. Muutenkin naisten olisi hyvä käydä gynekologilla säännöllisesti. Perstutkimus ei vuositasolla paljoa vaadi investointia.
Tämä.
'Nyt teet niin että otat töppösnukkauutetta neljä tippaa joka aamu, sekoitettuna sitruunaan ja ravintohiivaan! Se parantaa sun syövän eikä mikään länsimainen lääketiede!'