Nouseeko Suomi ikinä suosta?
Kommentit (52)
Ainoa keino on lakkauttaa koko oikeisto valtiolle haitallisena ilmiönä tai pistää tauolle 20 vuodeksi. Tässä ajassa rakentuu uusi toimiva Suomi, jossa myös työntekijät voivat menestyä ja rikastua. Vienti vetää ja yritykset voivat hyvin. Muutoin ei mitään jakoa nousta. Suomi oli 0-kasvun linjalla kaikkien oikeistohallitusten aikana 2007-2018 ja sama alkoi heti kun oikeistohallitus astui voimaan. Eivät vaan osaa ja se korruption määrä. Ei vaan toimi.
Joka kerta oikeistohallitus aiheuttaa valtavan kriisin, kun yrittää saada tästä jotain rikkaiden veroparatiisia, jossa köyhät asuu slummeissaan, tasa-arvoisen hyvinvointivaltion sijaan.
Tästä olisi mahdollisuus nousta, mikäli äkkiä saataisiin hallitus eroamaan, mutta valitettavasti se on Suomessa tehty lähes mahdottomaksi. Sen vuoksi onkin niin helppoa valehdella vaaleissa ja mennä sitten hallitukseen leikkimään kuningasta.
Olin vankinakin vapaampi,aika oli 80-lukua,en miettinyt entistä enkä tulevaa,nykyään olen velvollinen kaikkeen,en tiedä jaksanko.
Vierailija kirjoitti:
16 vuoteen ei oo talous kasvanut, tytöt otti velkaa ja tämä hallitus maksaa korkoja, meidän lastenlapsetkin maksaa velkaa.
..
"Tytöillä" oli maailmanlaajuinen pandemia ja 3. maailmansodan alkamisen uhka. Ihmeellisesti oikeiston äänestäjät tämän unohtaa.
Ei ainakaan tämän hallituksen aikana. Ne pitävät itse huolen siitä. Monta huonoa hallitusta nähneenä tämä nykyinen on ihan uusi ennätys. Vuodessa maa näin sekaisin. Sijoittajat lähti jo silloin kun maine meni eli viime vuonna. Nyt on pahimmat lakot vuosikymmeniin ja ministerit ei taivu neuvottelemaan. Kyllä on ek jäykistänyt nukkensa huolella.
Kaikki vain ideologisen potkimisen takia. Yleislakko kunnes saadaan demokratia takaisin. Plutokratia ei sovi suomeen.
Ei taida nousta. Sen verran i d oo tte ja pää tt äjiä tässä maassa.
Nousee, pakko vaan nyt ottaa lusikka kauniiseen käteen ja myöntää ettei tämän maan rahkeet riitä elättämään kaikkia maahan paatilla tulevia. Nato, EU ja yhä isompi aseistus maksaa. On tehtävä nyt töitä ja paljon meidän jokaisen.
Ei nouse, ennen kuin päästään lopullisesti eroon demareista. Suomi on terminaalivaiheessa ole demarisyöpäpotilas, ja jos ei kohta ala kirurgia näkymään, niin kuolo korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmiset on tällaisia kuin kaksi yllä toivon, että ei! Mä häpeän ja inhoan tuollaisia. Jos tänne joku joskus hyökkäisi mut saisi ampua ennen kuin alkaisin puolustamaan tuollaisia
Tosiasiassa ihan viimeisijä läjiä silkkaa ihmizpazkaa, mitä minä suostuisin puolustamaan löytyy aika monta hallituksesta, kuten satonen, rydman, purra ja muutama muu saasta.
Vierailija kirjoitti:
16 vuoteen ei oo talous kasvanut, tytöt otti velkaa ja tämä hallitus maksaa korkoja, meidän lastenlapsetkin maksaa velkaa.
Hei vatipäinen idioottivajakki. Edellinen hallitus oli ja meni, mitä ihmettä sinä paskahousu siitä vielä vingut? Ja tämä uusi ei suinkaan maksa korkoja vaan lisää lainanottoa mahdollistaakseen suurituloisten veroalet.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin oikeistohallitus joutuu ottamaan velkaa jotta voisivat maksaa vasemmistohallituksen ottaman velan korot
Eivätkö mielestäsi Natoon liittyminen ja Ukrainan sodan avustaminen mitään maksa ? Molemmat vaikuttaneet taloustilanteeseen.