Uskallanko mennä miehen kotiin treffeille?
Olen pari viikkoa viestitellyt kivan ja herrasmiesmäisen miehen kanssa. Olemme tavanneet kahdesti, kahvilla ja kävelyllä. Emme ole olleen läheisesti, hän on lähinnä kehunut silmiäni tms.
Nyt hän pyysi minua luokseen laittamaan ruokaa. Mitä ajattelette, uskallanko lähteä?
Kommentit (60)
Kutsu kotiin on yhtäkuin toive seksistä. Haluatko?
Mun takavuosien villilänsi-kokemuksilla: en menisi suoraan toisen kotiin tai ottaisi omaan kotiin. Haluaisin tuntea paremmin tai tietää henkilön, jos on yhdessä tilassa. En tiedä miten se onnistuu, paitsi ajan myötä. Ainakin silloin oli creepyjä tyyppejä just deittipaikoissa vaanimassa naisia ja jälkikäteen myös havaitsi kaikenlaista. Ehkä nykyään on muutema ok tyyppi, mutta en vain luota. Ja vähän pelkään naisten puolesta. Onneksi osalla menee ihan hyvin treffit. -Osan alkoholin suurkulutus ei näy heti päällepäin, jos on nuori.
Uusi ihminen on aina hyvä tavata ekaa kertaa julkisella paikalla. Eikä vaan turvallisuuden takia, vaan että maaperä on neutraali. Teet ensivaikutelman ihmisestä ihmisenä, etkä esim. hänen kotinsa tai sen siisteyden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei kannata mennä miehen kotiin tai pyytää tätä omaan kotiinsa. Ei edes 10 vuoden seurustelun jälkeen.
Olen eri mieltä. - Itselleni tuli pikkuhiljaa tunne, ettätoinen haluaa salata minulta jotain kun tuntuu, että aiboat paikat, missä hän halusi viettää aikaa kanssani oli autossa tai elokuvissa tai hengailla mun luona (elokuvan jälkeen). Ulos syömäänkin meno tarkoitti lähes poikkeksetta autokaistaa ja tuli joitain kertoja tunne, että 2. pelkäsi, että joku näkisi meidät yhdessä. Tai, että yhdessä ollessa törmäisimme johonkin mun kaveriin
Vierailija kirjoitti:
Mitä pelkäät että mies sinulle tekee?
Ranskanperunoita ja nakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? En todellakaan näin lyhyellä tuntemisella hyppäisi sänkyyn.
-ap
Elävänä et sieltä takaisin tule jos menet. Jos mun luokse tulisi joku nainen niin tuo olisi kohtalo.
Jos sitä pitää erikseen kysyä, sinun keho varoittaa jostain.
Tässä tapauksessa vastaus on aina ja ehdottomasti ei.
Kuinka montaa naista on käytetty hyväksi kun eivät ole varoitusta kuunnelleet, vaikka vatsaa vääntää ja melkein oksettaa, on sinne miehen luokse suostuttu.
Keholla ei ole muita keinoja varoittaa vaarasta ja sitä on syytä kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? En todellakaan näin lyhyellä tuntemisella hyppäisi sänkyyn.
-ap
On hyvin vahva oletus. Mies saattaa suljettujen ovien takana kahden kesken painostaa aggressiivisesti. Näin on käynyt itselleni, kun ei olla tavattu kuin vasta muutaman kerran. Netti on täynnä häiriintyneitä tyyppejä yliedustettuna.
Toinen deitti perui kotitreffit, kun tein selväksi, ettei panoa ole luvassa. Ei myöskään halunnut enää nähdä.
Katso ensin rauhassa mikä hän on miehiään. Jos mies on oikeasti ihastunut suhun, jaksaa hän odottaa.
t.eri
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei kannata mennä miehen kotiin tai pyytää tätä omaan kotiinsa. Ei edes 10 vuoden seurustelun jälkeen.
Uteliaisuudesta miksi ei? Siksikö, että haluat pitää sivusuhteesi salassa? - Sen ymmärrän että kakki eivät halua muuttaa kumppaninsa kanssa saman katon alle pysyvästi, vaan molemmat säilyttävät oman asuntonsa.
Se narsisti jännämies on aluksi herrasmies koska haluaa naisen rakastuvan. Pian alkaa painajaisesi josta et ehkä selviydy hengissä.
T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti kuinka tyhmiä naiset voi olla. Mutta ei yllätä
Anteeksi mutta mikä on tyhmää? Tietysti (minusta miehestö) voi erisyistä jännätä toiselle menoa kun siinäkin on tai voi olla jännäämistä, että treffaa toisen missä tahansa.
On fiksua osata kuunnella omaa vaistoaan. - Toisaalta ehkä pieni jännitys tai jännitteisyys kuulukin siihen vaiheeseen kun tapailee toista ensimmäisiä kertoja?
Itselläni tuo jännitys liittyy lähinnä siihen, että pelkään että en osaa heittäytyä ja olla aidosti läsnä toiselle kun altajunta muistuttaa kuinka eritavoin treffit voisivat nennä pieleen. Kuitenkin sitä pitäisi minun osata skarpata, koska tuskin valloile pääsevä epävarmuus onkovinkaan puoleensa vetävää...
Et ole mies
Kannattaa rasvata pyllynsilmä valmiiksi
Hirveitä painajais kuvia täällä maalaillaan.
Itse sanoisin Ap.lle, että kuuntele intuitiotasi, jos menet niin kerro jollekin mihin menet. Ja jos, et seksiä halua etkä tiedä odottaako mies tätä niin tee selväksi vaik viestillä tai puhumalla suoraan, et tarkoitus on viettää kiva ilta, mutta yöksi et ole jäämässä.
Ei yllätä että täällä naiset valittaa yksinäisyyttä kun eivät uskalla olla miehen kansa.
On tullut törmättyä liikaa pelimiehiin tai muutenkin liian outoihin tyyppeihin. Nyt viisaampana sanoisin, että terve itsesuojeluvaisto on tervettä. En lähde seikkailemaan tuntemattomien matkaan. Aika opettaa.
Jos olet valmis seksiin,muuten voit joutua pakotetusti kuitenkin.Jos et tunne vielä kunnolla älä mene.
Ensitreffeille ei todellakaan kannata kenenkään uskaltautua ventovieraan ihmisen kotiin. Toisaalta sekin kyllä kertoo jotain tai itse asiassa paljon, jos jo puolitutuksi tullut ihminen aiheuttaa fiiliksen, että uskallankohan mennä.
Sanoisin, että omaa intuitiota kannattaa kunnioittaa ja luottaa aina siihen jos jokin varoituskello kilkattaa. Se kun on just niitä ennusmerkkejä, jotka moni skippaa kun katselee hormonihuuruissaan maailmaa vaaleanpunaisten lasien läpi ja sitten aikanaan väittää, ettei mitään ennusmerkkejä ole ollutkaan vaan kaikki tuli ihan puskista. Ei tullut.
Jos asiaa täytyy kysyä, on varmaan vastaus Ei.