Mitä kuuluu teidän WT pääsiäiseen????
Meillä samat setit pian 12 vuotta elikäs
- torstaina alkon ja prisman kautta kotio klo 17 reikä reikä
- lonkeroo 24 olutta 24 kolme pönikkää elil pöntistä valkkarii kaks tapsukkaa ja lapsille kinderit ja mingnonit,
- parit kaljat keittiössä ja miehen sisko kattoon lapsia
- kavereille istuun iltaa kello 19 reikä reikä
- kivaa yhdessäoloa mm röökinpolttoa takapihalla. Valkkaria ja kaljaa kuluu
- munaisan pääsiäisen toivotukset laitetaan kavereille watsapilla
- rilli syttyy ja sammuu. Makkarat syödään palaneina ja kylminä
- lisää valkkaria ja kalja sekä tapsukkaa
- molemmin puolista turpaan laittoa kaveri pariskunnan kesken takapihalla. Rilli kaatuu. Lähetään taksilla kotio pubin kautta
- mies sammu pubiin ja multakin katkee vilmi
- onneksi herätään kotona aamulla. sellanen ois meiän WT pääsiäinen
Kommentit (30)
Grillataan lenkkimakkaraa ja juodaan kaljaa pihalla.
Jees! Mitä muuta tarvii onnistuneeseen pääsiäiseen :(
Oho, miten teillä on varaa Kindereihin ja Mignoneihin?
Eiks olekaan Kiroileva siili- munia...
Nehän siis kuuluu AITOON wt- pääsiäiseen🙄
Kymmenen tuokkosta mämmiä ja armotonta piereskelyä.
Vielä 109 tuntia yksin. Ei tarvi edes kauppaan mennä kun on kaappi täynnä ruokaa.
Me juodaan koskenkorvaa limulla. Sitten mä pukeudun höyheniin ja esitän tiputanssia. Ruokana meillä on tietysti mämmiä, nakkeja, ranskalaisia ja ketsuppia. Katotaan telkasta lätkää ja 90 päivää morsiamena. Jossain vaiheessa herään suklaamunat sulaneena posken alta. Jotain kinaa tulee ja heitän äijän ulos. Aamulla nousen kuolleista.
Tuo taitaa olla exäni "pääsiäinen".
Onkohan palannut yhteen sen ex- wt akan kanssa vai ottanut uuden yhtä "tasokkaan"...
Joko palju on lämmennyt?
Siis naapurissa, jonne menette kuokkimaan...
Ollaan tehty joka vappu omaa vappusimaa. Sitä samaa simaa kyllä juodaan muinakin juhlapäivinä. Juhlapäiviä on kaikki perjantait ja lauantait sekä vapaapäivät kuten pääsiäispyhät.
Kiroilua, itkua ja riitaa miehen entisistä eukoista, jotka laittaa muna viestejä. Mies täyttää lasten pienen uima altaan paljuksi. Kukaan muu ei siihen mene kuin mies itse ja hän ottaa siitä facebookkiin leuhkivan kuvan. Miestä ei kuulu vielä aamullakaan kotiin pubi reissun jälkeen.
Ajattelin kiinnostaisiko teitä keskustella hetki Jeesuksesta ja hänen paluustansa?
Täällä olen saanut kuulla olevani wt mm. lapseni nimen vuoksi, ja mm. siksi, että seuraan jääkiekkoa, ralleja ja formuloita
Meillä on reissu maamme entiseen pääkaupunkiin, monta museota ( kiitos uuden museokortin), majoitus ihanassa vanhassa puutalossa, ystäviemme tapaaminen, ja sitten ettette pety, myös ehkä pubikierros ja parit valioliigamatsit.
Lisäksi hyvää ruokaa ja juomaa.
Minä menen töihin, koko pääsiäinen menee työtä tehden.
Pidetään rattaat pyörimässä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Kiroilua, itkua ja riitaa miehen entisistä eukoista, jotka laittaa muna viestejä. Mies täyttää lasten pienen uima altaan paljuksi. Kukaan muu ei siihen mene kuin mies itse ja hän ottaa siitä facebookkiin leuhkivan kuvan. Miestä ei kuulu vielä aamullakaan kotiin pubi reissun jälkeen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Paljuilua, viiniä ja juurikin ne kiroileva siili-munat lapsille :DD ruokana fetasalaattia ja broileria, rahkapiirakkaa jälkkäriksi.
Maalailen hihihihi pääsiäismunia hihihihihi