Sohvaperunoiden Teemu tuomittu raiskauksesta
Kommentit (150)
Uhri kertoi istuneensa alasti hajareisin Tannerin päällä selkä häneen päin ja pyytäneensä kondomin käyttöä, kun Tanner oli yllättäen tunkeutunut peniksellään hänen emättimeensä.
kiihotuin
Istun tässä alasti päälläsi hajareisin, älä vaan kiihotu ethän.
Vierailija kirjoitti:
Uhri kertoi istuneensa alasti hajareisin Tannerin päällä selkä häneen päin ja pyytäneensä kondomin käyttöä, kun Tanner oli yllättäen tunkeutunut peniksellään hänen emättimeensä.
kiihotuin
Varmaan todellinen yllätys oli :D
Irvokasta katsoa sohvaperunoita areenasta kun tietää, että raiskarihan se siinä sohvalla maireasti hymyilee!
Käräjäoikeuden mukaan tilanne oli uhrille niin yllätyksellinen, ettei tämä voinut ennakoida tai estää yhdynnän tapahtumista. Uhri kertoi, ettei myöskään järkytyksen ja lamaantumisen takia pystynyt nousemaan pois Tannerin päältä yhdynnän alettua.
ei todellakaan osannut ennakoida yhdyntää kun istui alastomana hajareisin hänen peniksensä päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on kaukana menneisyydessä 90l. tilanne, jossa mies ei suostunut käyttämään kondomia, vaikka pyysin käyttämään. Sain klamydian kaiken lisäksi. Tuollaiset tyypit, jotka eivät halua käyttää kondomia, ovat juuri niitä, joiden kanssa on välttämätöntä käyttää kondomia.
Oliko sitten pakko suostua ilman, käyttikö väkivaltaa vai miten pakotti.
Olen eri. Minut on painostettu yhdyntään. Ja olisin halunnut EDES sen kondomin, mutta sitä ei suotu.
Se on helppo huudella, jos ei tiedä, miten ne tilanteet etenevät oikeassa elämässä. Yleensä tekijä on tuttu. Nainen luottaa. Sitten tilanne etenee odottamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuden mukaan tilanne oli uhrille niin yllätyksellinen, ettei tämä voinut ennakoida tai estää yhdynnän tapahtumista. Uhri kertoi, ettei myöskään järkytyksen ja lamaantumisen takia pystynyt nousemaan pois Tannerin päältä yhdynnän alettua.
ei todellakaan osannut ennakoida yhdyntää kun istui alastomana hajareisin hänen peniksensä päälle
Ja päällä olevana vielä hoiti työt eli ei kondomin puute haitannut? On kyllä varsinainen pellelaitos koko käräjäoikeus.
Ratsastin hänen penistään. Mutta se oli siis raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti naista pukemasta miehelle kondomia tai pitämään itse housut jalassa ?
Yritätkö sanoa, että naisen täytyy ottaa vastuu itsensä lisäksi myös miehen toiminnasta? Onko mies jotenkin vajaaälyinen tai muutoin kyvytön? Kun noin lähtökohtaisesti aikuinen ei voi syyttää toiminnastaan muita. Ja se että on mieslapsi, ei ole oikeudessa lieventävä asianhaara.
Naisena voin lisäksi sanoa, että yhdynnän aikana on melko mahdotonta varmistaa, että mies ei ota kondomia pois.
Voimmehan me toki pitää housut jalassa (kuten itse olen nyt tehnyt vuoden verran kohdattuani hieman samanlaisen janarin). Mutta onko se teille sitten tavoitetila, että naiset lopettavat kokonaan seksin harrastamisen?
Siis nainen halunnut kondomin mutta mies ei ole suostunut. Miten tuo tilanne siitä edennyt? Väkisin pakottanut seksiin vai? Vai onko se aluksi laittanut mutta ottanut salaa pois?
Pari kertaa olen törmännyt miehiin jotka kieltäytyneet kondomin käytöstä. Olen sit sanonut että ei sitten seksiäkään. Sitten jatkaneet sitä kitisemistä ja viimeisetkin halut kadonneet. Ei muuta ku vaatteet päälle ja kiitos hei. Jos mies ottaa kondomin pois kesken seksin niin siihen loppuu se homma.
Kiihottuminen ei ole tae seksin saamiselle. Olisiko kummaöla tahansa oikeus kieltäytyä dildosta anaaliin vai saako mitä vaan tehdä, kun kerran ollaan alasti ja kiihottuneita? Naisella on AINA oikeus sanoa, mitä ja miten hän haluaa sillä kertaa vaginaansa vastaan ottaa.
Täytyy muistaa, jotta oikeus-sali on politiikan jatke.
On tehty poliittinen päätös, joka edyllyttää riittäväsi tuomittuja (miehiä). Tässä hyvä esimerkki valitusta linjasta.
nainen yllättyy kun alastomana hajareisin peniksen päällä istuminen johtaa seksiin
Vierailija kirjoitti:
Siis nainen halunnut kondomin mutta mies ei ole suostunut. Miten tuo tilanne siitä edennyt? Väkisin pakottanut seksiin vai? Vai onko se aluksi laittanut mutta ottanut salaa pois?
Pari kertaa olen törmännyt miehiin jotka kieltäytyneet kondomin käytöstä. Olen sit sanonut että ei sitten seksiäkään. Sitten jatkaneet sitä kitisemistä ja viimeisetkin halut kadonneet. Ei muuta ku vaatteet päälle ja kiitos hei. Jos mies ottaa kondomin pois kesken seksin niin siihen loppuu se homma.
Kaikilta ei onnistu tuo pukeminen ja kiitos hei. Siksi miesten pitää opetella kuuntelemaan ja hyväksymään ensimmäinen ei.
Näille sääliöille täällä palstalla on turha selittää tätä asiaa. Laki on selvä. Jos mies ei suostu kondomin käyttöön niin seksihommat seis. Jos huijaa käyttävänsä niin poliisille ilmoitus. Asiassa ei ole mitään keskusteltavaa näiden idioottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
nainen yllättyy kun alastomana hajareisin peniksen päällä istuminen johtaa seksiin
No ehkä yllätti. Oli saatettu sopia, että yhdyntään asti ei mennä tms, mistä sitä tietää.
Kun sinä olet alasti sängyssä saako kaikille ruumiinosillesi tehdä vapaasti mitä vaan ja onteloihisi työntää mitä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei halunnut seksiä ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Ootko vähän vajaa?
Onko Teemu Afrikasta vai Aasiasta kotoisin?
Pitää odottaa niin kauan ettei syytetty voi puolustaa itseään ja naistuomarille tuomioon riittää kyyneleen tirautus oikeissalissa.