Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (Tinder-treffit)
Oon pitkään etsinyt kumppania ja nyt vihdoin Tinderissä mätsäsi oikeesti kiinnostavan miehen kanssa. Kaikki tuntuu osuvan niin yksiin kuin tässä vaiheessa voi. Treffit sovittu huomiselle ja olen odottanut kovasti. Nyt sitten kuitenkin alkanut jotenkin ahdistaa, enkä yhtään saa kiinni mikä. Pitäisikö tämä tulkita alitajunnan viestiksi etten oikeesti ole hänestä kiinnostunut? Vai pitäisikö vaan purra hammasta ja mennä treffeille ja katsoa mihin johtaa?
Äh...😕
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Heh, no mä sit kuitenkin peruin treffit kun tuntui vaan niin väärältä se ahdistuksen määrä. Ei kaduta. Että tälleen tällä kertaa 😄 Hassua että en vieläkään tiedä mikä siinä mätti!
Enää en kyllä usko ollenkaan että olisi ollut vaan jännitystä. Koska silloinhan mua varmaan harmittaisi, että meni kiva mies sivu suun. Ehkä jos oikein tosissani mietin, niin saattoi olla niin että hän oli ns paperilla täydellinen, arvot ja kiinnostuksen kohteet ja haaveet elämälle, mut oliko sitten sitä kipinää riittävästi. Siis sellaista viestittelyssä esiin tulevaa ihanaa jännitettä, joka tulee siitä kun oikeesti synkkaa. Ehkä mä ummistin silmäni siltä. Ehkä noi "speksit" sai sen viestittelynkin tuntumaan niin hyvältä ja kivalta, kun koko ajan kuuli asioita mistä on ns aina haaveillut kumppanissa. Alitajunta sen ilmeisesti tiesi ja rupes ahdistaa.
Ap
Ei mulla ole itseasiassa yhtään matchia, enkä ole juuri tinderiä edes avannut.
Ap
Oot sekopää. Älä mee tuhoomaan sen viisaan miehen elämää. Jos ahdistaa jo ennen tapaamista niin pitäsköhän sun olla ihan yksin. Se mies vaan sekoaa sun päättömään sekoiluusi. Itse ainakin miehenä toivon että naiset olis edes jollakin tasolla järjissään kun siihen menee se puolvuotta ennen kuin sen täydellisen kuvan saa. Ja sekopäähän sieltä paljastuu.
Ja komea oli hänkin. Ja jopa pitkä ja hyväkroppainen 😄 Ja ystävällinen ja huomaavainen ja vaikka mitä. Kummallinen on naisen mieli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Heh, no mä sit kuitenkin peruin treffit kun tuntui vaan niin väärältä se ahdistuksen määrä. Ei kaduta. Että tälleen tällä kertaa 😄 Hassua että en vieläkään tiedä mikä siinä mätti!
Enää en kyllä usko ollenkaan että olisi ollut vaan jännitystä. Koska silloinhan mua varmaan harmittaisi, että meni kiva mies sivu suun. Ehkä jos oikein tosissani mietin, niin saattoi olla niin että hän oli ns paperilla täydellinen, arvot ja kiinnostuksen kohteet ja haaveet elämälle, mut oliko sitten sitä kipinää riittävästi. Siis sellaista viestittelyssä esiin tulevaa ihanaa jännitettä, joka tulee siitä kun oikeesti synkkaa. Ehkä mä ummistin silmäni siltä. Ehkä noi "speksit" sai sen viestittelynkin tuntumaan niin hyvältä ja kivalta, kun koko ajan kuuli asioita mistä on ns aina haaveillut kumppanissa. Alitajunta sen ilmeisesti tiesi ja rupes ahdistaa.
Ap
Ap:n treffikumppani väisti luodin, kun ei joutunut yhteen tuon tuuliviirin kanssa.
et ole parisuhdeainesta. kyllä sinä siitä tindertreffistä jonkun vian keksit, ettei tarvitse syventää suhdetta.
AP:n kaltaisten idioottien takia tinder on niin kamala paikka kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Ja komea oli hänkin. Ja jopa pitkä ja hyväkroppainen 😄 Ja ystävällinen ja huomaavainen ja vaikka mitä. Kummallinen on naisen mieli.
Ap
Hän oli siis sinulle sopiva ja hyvä mies, mutta sinulla on heikko itsetunto ja haluat vain rupusia miehiä, koska paremmista tulee huono fiilis.
Menetit siis elämäsi miehen. Joskus vanhana mietit, että miksi sulla ei koskaan käynyt hyvä faksi, kaikki muut naiset sai miehen, lapset ja ihanan elämän kun sinä vain istua nökötät tylsässä yksiössäsi ja kello raksuttaa joka hetki lähemmäs kuolemaa.
Ei vilja mikä luuseri ap on. Sinne meni hyvä vonkale.
Et vaan halua menettää sinkkuuttasi ja mieli laittaa nyt vastaa.
Onpa harmi kuulla. Kuulostaa nyt vähän siltä, että olet miettinyt ja analysoinut alitajunnan tuntemuksia ja kipinöintejä ihan liikaa ja paisutellut koko jutun ahdistuksineen suuremmaksi mitä se onkaan. Ensitreffit on usein varsin ahdistavaa ja jännittävää, mutta se on vaan kestettävä jos meinaa parisuhteen löytää.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä kuuntele turhautuneiden inceleiden ulinaa. Luota vaistoosi. Väistit luodin.
Mä uskon ihmisissä hyvään, mutta tulinpa jatkuvasti vedätetyksi. Pakko kovettaa itsensä. Suurin osa miehistä etsii pelkkästään panoseuraa, mutta vedättävät vetämällä jotain unelmien prinssin roolia. Osaavat peilata toiveitasi. Eräs tapailukumppani yritti koko ajan vakuutta, että olen hänen sielunkumppaninsa tai oikeastaan esitys jatkui siihen asti kunnes sai tietää, ettei ole luvassa helppoa seksiä. Häipyi tajuttuaan heti takavasemmalle. En todellakaan ole hyppäämässä sänkyyn parin päivän tuntemisen jälkeen. Siitähän voi huonolla tuurilla saada mitä tauteja, kun mies on pannut ristin rastin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä kuuntele turhautuneiden inceleiden ulinaa. Luota vaistoosi. Väistit luodin.
Mä uskon ihmisissä hyvään, mutta tulinpa jatkuvasti vedätetyksi. Pakko kovettaa itsensä. Suurin osa miehistä etsii pelkkästään panoseuraa, mutta vedättävät vetämällä jotain unelmien prinssin roolia. Osaavat peilata toiveitasi. Eräs tapailukumppani yritti koko ajan vakuutta, että olen hänen sielunkumppaninsa tai oikeastaan esitys jatkui siihen asti kunnes sai tietää, ettei ole luvassa helppoa seksiä. Häipyi tajuttuaan heti takavasemmalle. En todellakaan ole hyppäämässä sänkyyn parin päivän tuntemisen jälkeen. Siitähän voi huonolla tuurilla saada mitä tauteja, kun mies on pannut ristin rastin.
Mulla N40+ tuli match juuri ja tää on lähinnä ihme koska todella raskaan avioeron jälkeen (ex-mies oli krooninen pettäjä) olen ollut super-ronkeli Tinderissä. Oikealle on tullut pyyhkäistyä parin vuoden aikana max 10 miestä. Nyt neljäs match tänä aikana.
Kolmet Tinder-treffit takana ja kaikki he olivat fiksun oloisia ja pitkää suhdetta etsiviä eronneita sekä keski-ikäisiä miehiä viestitellessä. Mutta heti kun näin heidät livenä treffeillä niin tiesin saman tien että ei. Ei vaan ollut mitään enkä olisi ikinä voinut kuvitella heidän kanssaan mitään intiimiä.
Nyt tuli taas match. Paperilla pätevä keski-ikäinen mies, lapsetonkin onneksi. Kirjoitin jo ekana päivänä että en ole mikään ons tai fwb ja se lukee profiilissa. Ei vastannut siihen mitään. Mies kertoo olleensa jo useamman vuoden sinkku. Mies ilmoitti haluavansa tutustua paremmin ja vastaa viesteihin nopeasti. Ei ole vonkannut vielä.
Voisin kai mennä treffeille. Mutta mulla sama kuin ap:.lla että jo valmiiksi ahdistaa se kun odottaa että jospa tämä olisi normaali ja se oikea, ja pelkää samalla että heti tavatessa tuntee sisällään että ei tästä ole yhtä kahvikupillista enempään. Mä en vaan jaksa sitä toivon ja pettymyksen kierrettä.
Siinä ensitreffit alttarilla ohjelmassa naisia alkaa heti ahdistaa kun pitäisi mieheen tutustua ja sen takia eroja tulee paljon kuten viime kaudella ja kaikki parit erosi. Ja mikä pahinta niin tavis naiset ahdistuu koska eivät saaneet siitä komeinta miestä vaan samantasoisen. Kyse on siitä että naisilla on liika odotuksia suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todella omituista. Kemia ja kipinä kylläkin selviää vasta tavatessa. En ole näin hullua aikoihin kuullut, että joku peruu treffit siksi, että viestittely tuntuu hyvältä ja kivalta ja toinen vaikuttaa just oikeanlaiselta. Sulla ehkä jotain sitoutumis- tai läheisyyskammoa, kun torpedoit tarkoituksella hyvältäkin vaikuttavat jutut?
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Jos joku pohtii samankaltaista kuin ap niin naisen vaisto varoittaa asioista, mitä mies tekee tämän selän takana. Jos kokee selittämätöntä ahdistusta miehestä niin on parempi pysytellä etäällä, eikä alkaa epäilemään vaistoaan.
Jumala näkee kaiken ja suojelee omiaan.
Tässä on jotenkin selityksen makua. Olisiko mennyt oikeasti niin että saitkin kiinnostavamman (=paremman näköisen) matchin ja siksi ei enää kiinnostanut treffit tämän yhden kanssa.