Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (Tinder-treffit)
Oon pitkään etsinyt kumppania ja nyt vihdoin Tinderissä mätsäsi oikeesti kiinnostavan miehen kanssa. Kaikki tuntuu osuvan niin yksiin kuin tässä vaiheessa voi. Treffit sovittu huomiselle ja olen odottanut kovasti. Nyt sitten kuitenkin alkanut jotenkin ahdistaa, enkä yhtään saa kiinni mikä. Pitäisikö tämä tulkita alitajunnan viestiksi etten oikeesti ole hänestä kiinnostunut? Vai pitäisikö vaan purra hammasta ja mennä treffeille ja katsoa mihin johtaa?
Äh...😕
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jos treffit huomenna, niin nyt ehtisi vielä perua. Voisitte jutella puhelimessa ensin muutaman kerran ennen tapaamista, silloin luultavasti huomaat, ettei mies olekaan se mitä haluat.
Itselläni jos ollut huono tunne treffeistä etukäteen, niin aina se on valitettavasti osunut oikeaan. Voithan toki mennä treffeille, minkä jälkeen toteat, että vaistosi oli oikeassa.
Minulla se ainoa kerta, kun oli huono tunne treffeistä etukäteen, johti suhteeseen. Olin käynyt muutamilla treffeillä aiemmin ja kaikki olivat olleet sellaisia pettymyksiä että oletin tälläkin kertaa varmasti olevan samanlaista luvassa. Olin ikään kuin jo luovuttanut mutta silti jokin minussa halusi katsoa vielä sen kortin. Sitten vastassa olikin tyyppi joka vei heti ensikohtaamisessa jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Menet nyt vaan sinne treffeille. Jos mies kerran vaikuttaa viesteissä kivalta, niin et voi menettää mitään, korkeintaan vietät tunnin pari väärässä seurassa jos ei sitten nappaakkaan.
Tapasin itse muutama kuukausi sitten Tinderissä miehen, joka vaikutti kyllä ihan kivalta, mutta silti ennen treffejä ahdisti ja olin jo ihan hilkulla perua koko deitit. Oli tunne, että turhaan menen kun ei tästäkään tule kuitenkaan mitään. Itsekin olin jo pitkään etsinyt sopivaa miestä ja käynyt kymmenillä treffeillä. Menin sitten kuitenkin, mies oli livenä vielä mukavampi ja nyt ollaan tapailtu 3 kuukautta 😊
Ihana kuulla! 🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treffit huomenna, niin nyt ehtisi vielä perua. Voisitte jutella puhelimessa ensin muutaman kerran ennen tapaamista, silloin luultavasti huomaat, ettei mies olekaan se mitä haluat.
Itselläni jos ollut huono tunne treffeistä etukäteen, niin aina se on valitettavasti osunut oikeaan. Voithan toki mennä treffeille, minkä jälkeen toteat, että vaistosi oli oikeassa.
Yleensä sitä tuossa vaiheessa itse pilaa treffit, koska vaisto sanoo, että pieleen menee. Sitten kuukausia myöhemmin näkee treffikumppanin toisen kanssa ja tajuaa, että itse mei sotkemaan kaiken päättämällä etukäteen.
Mulla nuo tilanteet ei ole olleet sillain, että olisin itse pilannut ne oletuksillani, vaan miehistä on paljastunut jotain todella ikävää tms. Olen aina tsempannut itseäni ja halunnut treffien onnistuvan, mutta joka kerta
Sama täällä.
Sua vaan jännittää vaikka et omasta mielestäsi tunnista sitä tunnetta.
Mene vaan, koska sinä et menetä siinä mitään. Joko tyyppi on sulle hyvä tai sitten ei ole, se on elämää. Jos taas et mene, niin menetät jotain. Olet nössö ja et tiedä olisko hän sittenkin ollut hyvä.
Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit joko
A) käyttäytyä kuten normaali ihminen, ja mennä sinne treffeille
Tai
B) käyttäytyä kuin mielipuoli ja perua treffit ilman mitään järkevää syytä, vaikka olet kuitenkin alustavasti kiinnostunut tästä miehestä.
Tapaat julkisella paikalla ainakin muutamia kertoja.
Olen tehnyt sen virheen, että menin toisilla treffeillä miehen kotiin. Rupesi vonkaamaan, eikä päästänyt pois. Muuttui yhä aggressiivisemmaksi. Pelkäsin oikeasti, että tällä kertaa tulen raiskatuksi. Jotenkin mun selitys, etten tuntenut häntä kohtaan mitään seksuaalista vetoa alkoi mennä pikkuhiljaa tajuntaan ja päästi pois.
Mies vaikutti ekalla kerralla kiltiltä koiranpennulta. En olisi ikinä uskonut, miten mies voi muuttua, jos on pahasti puutteessa.
Rehville vaan. Siinähän sen sitten näkee. Turha arvuutella.
Vierailija kirjoitti:
Tapaat julkisella paikalla ainakin muutamia kertoja.
Olen tehnyt sen virheen, että menin toisilla treffeillä miehen kotiin. Rupesi vonkaamaan, eikä päästänyt pois. Muuttui yhä aggressiivisemmaksi. Pelkäsin oikeasti, että tällä kertaa tulen raiskatuksi. Jotenkin mun selitys, etten tuntenut häntä kohtaan mitään seksuaalista vetoa alkoi mennä pikkuhiljaa tajuntaan ja päästi pois.
Mies vaikutti ekalla kerralla kiltiltä koiranpennulta. En olisi ikinä uskonut, miten mies voi muuttua, jos on pahasti puutteessa.
Joo lasilliselle ollaan menossa. Hui kauhee, millä tavalla hän alkoi aggressiiviseksi? 😳
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Voit joko
A) käyttäytyä kuten normaali ihminen, ja mennä sinne treffeille
Tai
B) käyttäytyä kuin mielipuoli ja perua treffit ilman mitään järkevää syytä, vaikka olet kuitenkin alustavasti kiinnostunut tästä miehestä.
Hauskasti sanottu, mä melkein vissiin olinkin mielipuoli 😅
Ap
Mene ja harrasta seksiä.
Saat miestä ja pääset siitä eroon.
Win win
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että jos viestittely on mennyt jotenkin poikkeuksellisen kivasti, silloin yleensä on suuremmat paineet että treffit onnistuvat ja ettei itse varsinkaan tuota toiselle pettymystä. Oisko sullakin tästä kyse?
Jos taas viestittely on ollut tasoa ihan ok, silloin voi treffeillekin mennä vähän sellaisella hälläväliä-asenteella.
Toi on kyllä ollut noin näiden aikaisempien treffien kohdalla. Siis että ei ole ollut mitenkään järin suurta innostusta aiemmin.
Ap
Onnee! Nyt vaan laittautumaan nätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onnee! Nyt vaan laittautumaan nätiksi.
Kiitos! Joo mä sain taas fiiliksestä kiinni! 😍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten treffit meni?
Ap on varmaan kuolleena ojassa.
Niiden treffien jälkeen saatat olla raskaana ja vaihtoehtoja on 1.abortti 2.yksinhuoltajuus joten mieti tarkasti. Menetettävää on ja paljon.
Huomenta. Heh, no mä sit kuitenkin peruin treffit kun tuntui vaan niin väärältä se ahdistuksen määrä. Ei kaduta. Että tälleen tällä kertaa 😄 Hassua että en vieläkään tiedä mikä siinä mätti!
Enää en kyllä usko ollenkaan että olisi ollut vaan jännitystä. Koska silloinhan mua varmaan harmittaisi, että meni kiva mies sivu suun. Ehkä jos oikein tosissani mietin, niin saattoi olla niin että hän oli ns paperilla täydellinen, arvot ja kiinnostuksen kohteet ja haaveet elämälle, mut oliko sitten sitä kipinää riittävästi. Siis sellaista viestittelyssä esiin tulevaa ihanaa jännitettä, joka tulee siitä kun oikeesti synkkaa. Ehkä mä ummistin silmäni siltä. Ehkä noi "speksit" sai sen viestittelynkin tuntumaan niin hyvältä ja kivalta, kun koko ajan kuuli asioita mistä on ns aina haaveillut kumppanissa. Alitajunta sen ilmeisesti tiesi ja rupes ahdistaa.
Ap
Mulla nuo tilanteet ei ole olleet sillain, että olisin itse pilannut ne oletuksillani, vaan miehistä on paljastunut jotain todella ikävää tms. Olen aina tsempannut itseäni ja halunnut treffien onnistuvan, mutta joka kerta joutunut toteamaan vaiston olleen oikeassa.