Käskikö Jumala uskoa Raamattua?
Mikä on Jumalan kanta Raamattuun? Sehän on ihmisten kirjoittama, ei hänen.
Kommentit (64)
Minä kirjoitan uuden raamatun,aluksi olin minä.
Raamattu ja Koraani on ihan täyttä passkaa, saaatana...hah hah hah! Sopii hyvin tyhmillä luuusereille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhan Hengen johdatuksessa kirjoitettu ja suojelemana sanoma sailynyt muuttumattomana
Mistähän johtuu että eri lahkoilla on eri Raamatut? Mikä on oikea?
Väärän voi erottaa ainakin siitä, mitä se sanoo Jeesuksesta. Jos Raamattu ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi, on se ihan varmasti eksyttämään tehty Raamattu. Raamattu kertoo Jeesuksesta, kyllä, myös Vanha Testamentti. Jos se tarjoaa toista evankeliumia ja toista Jeesusta, on se pielessä. Uuden maailmanjärjestyksen Raamatussa taitaa heti alussa lukea - sekä vanhan, että uuden Testamentin - Jeesuksesta että tämä olisi joku "eräs" jumala, eli epäjumala, eli paholainen. Huom, Saatana on ainoa enkeli joka ottaa palvontaa vastaan, ja Uuden maailmanjärjestyksen Raamattu väittää että Jeesus olisi enkeli. Mormonien Raamattuun en ole perehtynyt, mutta heillä jokatapauksessa on eri evankeliumi.
Vierailija kirjoitti:
Arabimaissa, Kreikassa, Egyptissä, Kiinassa, Japanissa jne. oli upea kulttuuri jo, kun Euroopassa vasta tapettiin susia ja naapureita siinä sivussa. Eipä ollut lihavia pappeja ja raamattua, oli kunnon pakanauskonto ja luontoa kunnioitettiin. Koraani on upea rauhan kirja - nykyinen ääri- Islam ihan muuta. Kristinuskohan vietiin miekalla, raiskaamalla ja alistamalla ristiretkillä. Puhumattakaan aneista, noitien poltoista ja lasten tapoista. On teillä uskonto, hykerrelkää siitä. Luontoäiti yrittää nyt parhaansa pelastaakseen edes jotain tällä upealla pallolla. Luonto kostaa.
Monissa kulttuureissa on paljon kaunista. Pakanauskonnnot herättävät ihailuasi. Niissä on myös paljon pimeyttä ja pelkoa, pelätään ja lepytetään henkiä jne. Eivät ne niin aurinkoisia pelkästään ole.
Länsimaissa on tämä yleinen ilmiö, ylipainon haaste, mutta eivät kaikki papit ole lihavia, laihojakin on.
Raamattu ja Koraani on ihan täyttä passkaa, saaatana...hah hah hah! Sopii hyvin tyhmillä luuusereille.
Älä hyvä veli hermostu,sulla on mielipiteet,en olisi kuitenkaan noin jyrkkä Raamatun suhteen,sieltä voisi löytyä myöskin sulle mielenkiintoista sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään että sinua naurattaa. Raamatussa sanotaan että Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamisen saa kyllä anteeksi. Sinäkin saat KAIKKI syntisi anteeksi kun kadut ja pyydät anteeksi. Jeesus on ristillä maksanut kaikki sinun syntisi. Sinulla on mahdollisuus saada viimeiselle tuomiolle Jeesus puolustajaksesi. Silloin sinun tuomiosi on: Syytön! Täydellisen puhdas, vanhurskas. Hyväksytty. Tervetuloa hääjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään että sinua naurattaa. Raamatussa sanotaan että Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamisen saa kyllä anteeksi. Sinäkin saat KAIKKI syntisi anteeksi kun kadut ja pyydät anteeksi. Jeesus on ristillä maksanut kaikki sinun syntisi. Sinulla on mahdollisuus saada viimeiselle tuomiolle Jeesus puolustajaksesi. Silloin sinun tuomiosi on: Syytön! Täydellisen puhdas, vanhurskas. Hyväksytty. Tervetuloa hääjuhliin.
Ei minua kiinnosta viiitunkaan vertaa mitä jossain ähhlyjen satukirjassa sanotaan. Hah hah!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kirjoittivat Raamatun Pyhän Hengen johdattamina, samalla periaatteella tekstit valikoitiin ns. Raamatun kaanoniin eli tekstikokoelmaan.
Tarkennatko vielä ketkä ihmiset tarkalleen olivat hengen johdattamia ja mikä monista monista monista Raamatun versioista on se Jumalan sana (ja muut vain ihmisten harhaoppia)?
Satuolennon ulinat kiinnostaa ihan hir-vees-ti!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Satuolennon ulinat kiinnostaa ihan hir-vees-ti!!!!!!!!!!!!!!!!
Mukavaa, että kuitenkin osallistut tähän keskusteluun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kirjoittivat Raamatun Pyhän Hengen johdattamina, samalla periaatteella tekstit valikoitiin ns. Raamatun kaanoniin eli tekstikokoelmaan.
Tarkennatko vielä ketkä ihmiset tarkalleen olivat hengen johdattamia ja mikä monista monista monista Raamatun versioista on se Jumalan sana (ja muut vain ihmisten harhaoppia)?
Miksi haluat tietää, mikä on motiivisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Mitä versioihin tulee, niin kaikki pääsuuntausten käyttämät on käypiä. Todistajien käyttämä uuden maailman käännös on ihmisten keksimää harhaoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Mitä versioihin tulee, niin kaikki pääsuuntausten käyttämät on käypiä. Todistajien käyttämä uuden maailman käännös on ihmisten keksimää harhaoppia.
Ja teknisesti katsoen huono ja täynnä virheitä
Jumala käski uskoa minuun.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus
Niin kauan kuin teillä valkeus on, uskokaa valkeuteen, että te valkeuden lapsiksi tulisitte.
Sentähden minä sanoin teille, että te kuolette synteihinne; sillä ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne.
Jumala käski uskomaan Darwinin Lajien syntyä
Vierailija kirjoitti:
Jumala käski kuunnella sydäntään ja rikkoa lakia, kun sydän antaa sihen luvan. Rakkaus ei tunne lakia.
Höpöhöpö. Ihmisvalhetta.
Jeesus sanoo, että te eksytte, koska ette tunne Kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Jumala käski uskomaan Darwinin Lajien syntyä
Ei voi olla totta. Darwinin paskaopit on vasta 150 vuotta vanha TEORIA.
Sensijaan Jumalan luomisoppi on ollut voimassa jo maailman perustamisesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Kaikki eivät voi olla totta yhtä aikaa, varsinkaan kun niissä on vastakkaisia ohjeita.
Tai no, voivat toki kaikki olla Jumalalta, mutta sitten hänellä on paha jakomielitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
Kaikki eivät voi olla totta yhtä aikaa, varsinkaan kun niissä on vastakkaisia ohjeita.
Tai no, voivat toki kaikki olla Jumalalta, mutta sitten hänellä on paha jakomielitauti.
Laita nyt vaikka top-3 vastakkaiset opit, kun kerran noin hyvin tiedät.
Hyvä kysymys sinänsä koskien rosvon mahdollista uhria. Emme tiedä, uskoiko rosvon uhri Jumalaan vai ei, menehtyikö hän vai ei.
Joskus sanotaan, että kun Jeesus oli ristiinnaulitsemisen jälkeen tuonelassa kolme päivää ja Hän Raamatun mukaan saarnasi siellä, niin silloin moni olisi kuullut evankeliumin. Mutta emme tiedä. Emme voi valita heidän puolestaan, vain omasta puolestamme, eli uskommeko Jeesukseen vai emme.