Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylään tulee painonvartija (?) mitä tarjoaisin?

Vierailija
19.01.2007 |

Hän siis noudattaa näitä pv-" oppeja" eikä mulla ole mitään hajua siitä hommasta. Jokin kiva tarjottava olisi kuitenkin mukava tehdä kahvipöytään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voit vaikka tehdä ihania voileipiä ja päällystät kevyesti tai laitat ainekset tarjolle, jotta vieras saa itse laittaa leivälle mitä haluaa mm. kevyt juustoa, kevyitä leikkeleita, kurkkua, tomaattia, paprikaa ym.

Vierailija
2/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivonnaisista kääretorttu vie muistaakseni vähän pisteitä ja tavallinen pulla. Tuskin vieraasi olettaa sinun alkavan leipoa makeutusaineella, aina voi syödä sitten iltapalaksi " nollan pisteen" juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivo vaikka tiikerikakku, yhden palan voi syödä kahvin kanssa kun muistaakseni menee 2,5 pistettä siitä.

Itse ainakin säästelen pisteitä jos tiedän että olen menossa jonkun herkkupöytään, että voi siellä sitten maistella kaikkea ihanaa vähäsen :)

Vierailija
4/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän tuleeko hän syömään lounasta/päivällistä vai päiväkahville?

Itse en välitä makeista ollenkaan, eli laittaisin tarjolle ison kulhon salaattia (paljon erilaisia salaatteja, kurkkua, tomaattia, sipulia, retiisiä, eri värisiä paprikoita, omenaviipaleita...) ja sitten erikseen pieniin tarjoilukulhoihin tonnikalaa, fetaa, oliiveja ym. sekä kastikkeen myös erikseen.

Makeana tarjoaisin raikasta tuore-hedelmäsalaattia omassa liemessään (tai ei ainakaan sokerimakeutettua lientä).

Vierailija
5/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut monta vuotta painonvartijoiden pisteillä (ja jippiaijee, jo 4 vuotta normaalipainoinen), ja aina olen tykännyt siitä, että kylässä tarjotaan IHAN MITÄ VAIN.

Itse sitten otan mitä itse haluan, ja lasken itse pisteet.

Ei kukaan yhdestä pullapalasta, keksistä, piirakasta tai kakkupalasta lihoa. ;) Vaan siitä, kuinka paljon sitä syö.

Mutta pulla on siis kaikkein kevyintä tarjottavaa. :)

Siis aivan tavallinen pulla (ei voisilmä, korvapuusti jne.).

Vierailija
6/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahkaa; kevytvispiä, rahkaa, pilttisosetta, makeutusainetta, päälle hieman nonparelleja. Tai painonvartijoiden banaanikakku. tai kilopullaa ilman mitään täytteitä... Pepsimax on herkkua ilman kaloreita jne.

Itse ilahtuisin kun kylässä olisi maistuvia , kevyitä leipiä ja päälle jotain makeaa, ei sokeri-rasva-vehnämömmöä.

Jos viitsit vaivautua, kunnioitat kyllä hienosti toisen vaikeaa kamppailua kilojensa kanssa. Todellinen ystävä!

(Vaikka yleensä painonvartijat opettaa kyllä huolehtimaan itsekin kyläilyjuttunsa)

Vierailija
7/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan huomannut, että kun tulee vieraita ja tarjolla on sekä leipää että makeaa pullaa tms. leivät menevät hujauksessa ja pullat jää syömättä.

Päädyn siksi ehkä tuon leivän kannalle. Kääretorttukin on kyllä nopea ja helppo tehdä.

Kiitos vinkeistä.

ap

Vierailija
8/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillokääretorttupalasesta menee vain 1,5p ja pullapitkosiivusta 2p.

Itsekin kun aikoinaan olin pisteillä niin minä säästelin pisteitä jotta sain sitten kylässä syödä mitä nyt sattui tarjolla olemaan :)

Se on kyllä ihan hieno juttu että otat huomioon :)

Vierailija
9/9 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ehkä