Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reaktiosi, jos saisit tietää miehesi käyneen maksullisissa?

Vierailija
28.03.2024 |

Otsikossa kysymys.

Sinkkuna tehnyt tätä, miten suhtautuisit?

Kommentit (310)

Vierailija
121/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat miehen Rööperiin🎶 se helppoa on, saat miehen Rööperiiiin🎶

Vierailija
122/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi aika kiihottavaa ja hienoakin. Varsinkin jos suostuisi kertomaan yksityiskohtia tapaamisesta. Meillä ei eletä mitään satumaailmaa vaan kahden aikuisen(!) ihmisen täyttä elämää. Molemmilla on menneisyytensä, ei tulisi mieleenkään ryhtyä tuomariksi tai prinsessaksi jälkikäteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat miehen Rööperiin🎶 se helppoa on, saat miehen Rööperiiiin🎶

Voi kyynel. Ole pepe hiljaa!!

Vierailija
124/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on naiselta pois, jos mies on nuorena harrastanut matkailua ja saanut seksiä? Miten? M25

Minua ei haittaisi, jos siis mieheni olisi ennen suhdetta käynyt. Katsoisin, että se on miehen oma asia. Taudit voisi kyllä testata. Suhteen aikana seksi jonkun muun kanssa taas olisi eri asia. Silloin pettäminen prostituoidun /jonkun muun kanssa tietäisi lähtöpasseja. Itsekin kyllä saisin pettämisestä mieheltä ne lähtöpassit varmasti.

Vierailija
125/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se olisi aika kiihottavaa ja hienoakin. Varsinkin jos suostuisi kertomaan yksityiskohtia tapaamisesta. Meillä ei eletä mitään satumaailmaa vaan kahden aikuisen(!) ihmisen täyttä elämää. Molemmilla on menneisyytensä, ei tulisi mieleenkään ryhtyä tuomariksi tai prinsessaksi jälkikäteen.

Respektiä ! Olisipa tuollaisia naisia enemmän.

Vierailija
126/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet häpeäksi naisille.

-N48

Vierailija
127/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa Laskuttaisin itsekin pllusta.200€/h lienee käypä hinta?

Sovitaan 120€/h niin nähdään illalla?en tarvitse kuittia.

Sulle 1200€/h

Vierailija
128/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelen teitä miesvihaajia sitten syksyllä, kun lähden Okinawaan. Ja arvatkaa mitä, harrastan silläkin kertaa seksiä lasten kanssa. Ja kukaan ei voi pysäyttää minua. Japani on taivas meille vapaaehtoisesti sinkuille miehille. M25

Jotka tykkää lapsista, eli pedoille on varmasti taivas. Täsmensin, kun unohdit mainita.

Vierailija
129/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa Laskuttaisin itsekin pllusta.200€/h lienee käypä hinta?

Sovitaan 120€/h niin nähdään illalla?en tarvitse kuittia.

Joo. Saatat saada taudin. Enkä ole ihan varma, haluatko pitää valoja päällä..

Vierailija
130/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi pikaero. Ei riitaa. Vain eri teille, äkkiä.

Tästä syystä en kerro sinulle seikkailuista kultaseni 😋

Vierailija
131/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei reaktiota. Minullakin oli sukupuolielämää ennen nykyistä parisuhdetta.

Seksistä maksaminen SeksiTyöläiselle kuulostaa vaan niin urvolle ettei mitään rajaa. Respektiä vaan niille Työläisille.

Vierailija
132/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies käy melkein joka päivä maksullisissa, ja olen vain tyytyväinen.

Prisma, Cittari, Sale, Tokmanni... nää on kaikki maksullisia (ainakin meillä päin) ja me tarvitaan niiden palveluita jatkuvasti. Ilman ei pärjättäisi. Hyvä vain, että mies ravaa niissä, niin minulta säästyy vaivaa!

Vierailija
133/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu omaan arvomaailmaan yhdenillan jutut, oli ne sitten maksetut tai ilmaiset. En arvostaisi miestä.

Kauanko olette olleet yhdessä? Lakkaisit siis arvostamasta, jos vaikka 20 vuoden jälkeen selviäisi asia? 

Kyllä. Kokisin että minua on huijattu jos miehen menneisyydestä paljastuisi jotain, mistä olemme aiemmin keskustelleet (arvoihin liittyen) eikä hän olisi sitä siinä vaiheessa kertonut.

Aiemmin keskustelleet? Millaiset ihmiset keskustelevat huo rissa käymisistään parisuhteen alussa tai ylipäätään?? Mitä hiivatin väliä sillä yleensäkään on onko mies ennen käynyt maksullisilla tai bongannut baarista tai vaikka elokuvateatterista itselleen seksikumppanin? ODOTATKO IHAN OIKEASTI, ETTÄ MIES OLISI KOKO IKÄNSÄ ODOTTANUT J

Tietysti tästä keskustellaan ennen vakavampaan suhteeseen ryhtymistä. Niin kuin muustakin arvomaailmaasta ja odotuksista tulevaisuuden suhteen.  

Vierailija
134/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
135/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Respektiä ! Olisipa tuollaisia naisia enemmän.

Joo. Painan 121 kg ja on skunkkivärjätty kouvolatukka ja tatskoja. Mutta nautitaan elämästä ja toisistamme ja annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
136/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistelen teitä miesvihaajia sitten syksyllä, kun lähden Okinawaan. Ja arvatkaa mitä, harrastan silläkin kertaa seksiä lasten kanssa. Ja kukaan ei voi pysäyttää minua. Japani on taivas meille vapaaehtoisesti sinkuille miehille. M25

Jotka tykkää lapsista, eli pedoille on varmasti taivas. Täsmensin, kun unohdit mainita.

Suomiakoista Japanissa ei ole nyt aikuisia naisia! :DDD M25

Vierailija
137/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa, mies ottaa baarista naisen mukaansa ja lähtee harrastamaan "maksutonta" seksiä tuntemattoman kanssa yhdeksi yöksi. Varaa ajan seksityöntekijältä, joka tekee tätä vapaaehtoisesti työkseen, ja maksaa siitä palvelusta? Miten nämä eroaa toisistaan, että toinen on sallittavampi vaihtoehto?

Seksityöntekijä vaatii kondomin käyttöä, eli se ainakin on terveellisempi vaihtoehto. Itselle on pari kertaa maksuttomat naiset nauraneet/pilkanneet kun olen halunnut käyttää kondomia, myös suuseksissä.

Vierailija
138/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidankin olla pedofiili, kun harrastan Japanissa matkustelua vuosittain ja harrastan siellä seksiä maksullisten ja ei-maksullisten naisten kanssa. :] Tulisiko minun lopettaa? M25

Jos ne "naiset" ovat oikeasti lapsia niin kyllä todella olet. Ikähän tuossa ratkaisee. Jos naiset taas ovat yli 18, niin olet ihan tavallinen naisten hyväksikäyttäjä.

Vierailija
139/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on sitä mieltä, että mies ei saisi sinkkuna harrastaa irtoseksiä. Sinkkuna!

Jokainen saa tehdä ihan mitä itse haluaa, omaksi puolisoksi en ottaisi. Tämä on ihan henkilökohtainen kysymys ei mikään yleistys.

Vierailija
140/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi edes kuvitella tilannetta. Tipahtaisin kyllä korkealta. Olen tosi rakastunut vieläkin mieheeni ja arvostan häntä ihmisenä kovasti.

Olen aina ihaillut juurikin hänen arvojaan ja sitä miten vahvasti ne käytännön elämässä näkyvät. Koen lisäksi, että mieheni on aidosti hyvä, empaattinen ja toiset huomioiva ihminen.

Tuommoinen tieto olisi kyllä hirveä shokki. Luultavasti järkyttyneenä ensiksi poistuisin paikalta kokonaan. Tietenkin pitäisi myöhemmin yrittää kuulla aidosti.

En kuitenkaan usko, että voisin samalla tavalla enää kunnioittaa miestäni. Toisaalta kukaan meistä ei ole virheetön ja sellaisen edellyttäminen toiselta ei ole reilua.

Mutta virheissäkin on asteita. Luulen, että meidän parisuhteemme olisi tuollaisen paljastuksen jälkeen tuhoon tuomittu. Ehkä en heti jättäisi, jos olisi käynyt ennen suhdettamme. Mutta loppuisi se silti.

Miettisin, kuka se tämä sikamies edes syvimmiltään on ja miten ihmeessä tämä kaikki tuli minulle pölvästille näin yllätyksenä.

Rakkaus ja suhde olisi pilalla, kun sen toista osapuolta ei olisi olemassa enää ollenkaan. Vihkikaavan "Toinen toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne" olisi sekin enää lähinnä huono vitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän