Reaktiosi, jos saisit tietää miehesi käyneen maksullisissa?
Otsikossa kysymys.
Sinkkuna tehnyt tätä, miten suhtautuisit?
Kommentit (310)
Ketju täynnä huonoitsetuntoisia naisia.
Olen se nainen joka tippuisi korkealta. Minulla ei ole yhdenillanjuttuja taustallani. Tunnen paljon muitakin naisia, jotka ovat eläneet samoin. Pitkiä uskollisia parisuhteita.
On meillä oikeus vaatia miehiltämme myös jotakin. Jos se on prostituoituja käyttävistä miehistä liikaa, niin se on vain teidän henkilökohtainen voi voi.
Hyviä, uskollisia ja sitoutumiskykyisiä miehiä on, ja minä ja ystävättäreni olemme joko heidän kanssaan tai yksin. Maksullisia käyttänyt tai käyttävä mies ei ole vaihtoehto.
Minun maailmankuvassani köyhää ja/tai henkisesti (mm. äly, moraali, kotikasvatus, arvot) vähempiosaista ihmistä ei kuulu ostaa seksileluksi. Se ei vain ole OK, ikinä eikä missään tilanteessa.
Siksihän te juuri joudutte käyttämään maksullisia, kun olette henkisesti niin alamittaisia miehiä, että muuten te ette keneltäkään naiselta saa. Se paljastuu heti.
Hiukan aama ajatus yhdenyönjuttujen suhteen. Siinäkin vakka löytää kantensa. Ihmiset masturboivat itseään toisen kehoon ja se on minulle ok, mutta en halua tutustua intiimisti sellaiseen kykenevään mieheen.
Minulle seksi mieheni kanssa on ilmausta ja seurausta meidän rakkaudestamme. En mieti mitä minä saan, vaan keskityn mitä kaikkea voin antaa - ja tietysti myös saan, kun kumppanina on toinen samanlainen.
Ei voi samana päivänäkään puhua jostain pussien tyhjäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi reagoisin mitenkään? Nykyaikana tuo on ammatti muiden joukossa. Vähän sama kun kysyisit, että mikä olisi reaktiosi jos mies olisi käynyt hierojalla, parturissa jne.
T. Ylen toimittaja
Ai no samat ehdot sitten naiselle, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. En katselisi tällaisia naisia päivääkään, jotka eivät hyväksy miesten seksuaalisuutta ja halua löytää itseään ja kokeilla. Miten se on näiltä naisilta pois? Huono itsetunto on dealbreaker naisissa ja hyvä syy dumpata nainen.
Olisin ennemmin yksin kuin h*oraajan kanssa. Se riittänee selitykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Onneksi olen vapaaehtoisesti sinkku. En katselisi tällaisia naisia päivääkään, jotka eivät hyväksy miesten seksuaalisuutta ja halua löytää itseään ja kokeilla. Miten se on näiltä naisilta pois? Huono itsetunto on dealbreaker naisissa ja hyvä syy dumpata nainen.
That's the truth.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ketju täynnä epäkelvollisia "miehiä". Turha ihmetellä miksi naiset eivät teitä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei ole mikään teidän toimintanne pois, kunhan varmistatte suostumuksen ja vapaaehtoisuuden seksuaalisuuttanne etsiessänne.
Oma seksuaalisuuteni on erittäin löytynyt ja itsetunto on niin hyvä, etten tarvitse itsetunnon pönkitystä siitä, että jakaisin itseäni tai nöyristelisin maksullisia käyttävän edessä. Mutta tämänhän te tiesittekin jo.
Jos vaimo olisi käynyt rattopojalla ennen meidän suhdettamme, niin ei haittaisi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, tuskin olet sellainen saalis josta kovin moni kilpailisi. Naiset kun pärjää vallan hyvin ilman huonoa miestä.
Ja miesten psyyke suojaa itseään niin paljon, että kääntävät oman tasottomuutensa naisen huonoksi itsetunnoksi LOL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitäisi olla neitsyt, mutta naisten yhden illan jutut ja kaiken maailman fwb kuviot on ihan ok ja miehellä on paska itsetunto, jos ei hyväksy naisen seksuaalisuutta?
Jos sinulle maailma on niin mustavalkoinen että mitään ei ole neitsyen ja maksullisissa käyvän välillä niin kasvatuksessasi on mennyt jotain pahasti pieleen. Henkilökohtaisesti en arvosta maksullisissa käyvää tai irtosuhteita harrastavaa ihmistä, sukupuolella tai suuntautumisella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Nainen on aina maksullinenm mitä eroa käytännössä on sillä maksaako mies naiselle 100€ edestä ravintolaillallista taksikyytiä ym. Ja saa pimppiä vai lyökö hän naiselle suoraan saman rahan kouraan? Lopputulos on ihan sama ja molemmissa tapauksissa nainen on maksullinen.
Jos sinä et näe mitään eroa parisuhteella ja huori**akäymisellä, en usko, että olisimme edes päätyneet tilanteeseen, jossa parisuhteen vakiinnuttua tulee ilmi jotain tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, tuskin olet sellainen saalis josta kovin moni kilpailisi. Naiset kun pärjää vallan hyvin ilman huonoa miestä.
Mies on onnellisin sinkkuna. Nainen on onnellinen parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ketju täynnä epäkelvollisia "miehiä". Turha ihmetellä miksi naiset eivät teitä huoli.
Miesten solvaaminen on merkki huonoitsetuntoisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten psyyke suojaa itseään niin paljon, että kääntävät oman tasottomuutensa naisen huonoksi itsetunnoksi LOL.
Mitään ei ole käännetty. Lopeta tuo sairas skitsoominen... -.- Naisten huonon itsetunnon saa helposti todistettua ja se on tapahtunut. Ole aikuinen ja myönnä mitä on tapahtunut ja lopeta tuo lapsellinen väkyttäminen.
LOL vain sinnekkin... -.- Erittäin kypsää käytöstä ja merkki LOISTAVASTA itsetunnosta... -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen tiedä itse parhaiten, miten on onnellisin. On sitten mies tai nainen.
Ihan helvetin surullista. Kaikki. Tulisipa sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa se tutkimus.
No öhö öhö. Itse en ole myynyt enkä ostanut seksiä, ja odotan samaa mieheltäni. Arvokysymys, jossa ei ole harmaan sävyjä.