Reaktiosi, jos saisit tietää miehesi käyneen maksullisissa?
Otsikossa kysymys.
Sinkkuna tehnyt tätä, miten suhtautuisit?
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 6 vuotta ja aina tarpeen tullen käyttänyt palveluja jota on tarjolla ja joka on ihan kunniallinen ammatti nykypäivänä josta maksetaan jopa verojakin. En ymmärrä mitä väärää tai tuomittavaa siinä on .
Pyydätkö vaimosi varaamaan sinulle ajan vai menettekö yhdessä?
Ehkä hän tulee katsomaan kun kerrankin oma vaimo tulee tyydytetyksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys .
Ymmärtäisin jos kyse olisi pettämisestä, mutta tuossahan ei ole siitä kysymys lainkaan.
Jos odottaa kumppanilta tietynlaista moraalia niin h*orissa käyminen harvoin kuuluu siihen vaikka se olisi tapahtunut ennen tapaamista.
Jep. Tällaiseen tekoon alentunut yksilö ei omaa moraalia missään muussakaan asiassa - koskaan.
Ei maksullinen palvelu tai sen käyttäminen liity moraaliin mitenkään. Ihme jeesustelua jälleen sinulta. Älä jaksa, vanha nainen.
Muija ei ota poskeen, niin se on kuitattava reissussa sitten. Joskus myös annelia pitää tupata.
Suomalaiset naiset on sitä mieltä, että mies ei saisi sinkkuna harrastaa irtoseksiä. Sinkkuna!
Kyllä siinä ero tulisi. Ei kuulu parisuhteeseen huorissa käynnit.
T: Tuntematon
Miten itse suhtaudut, kun nainen kertoo myöskin käyneensä maksullisissa? Tai sanoo, että ei ihme, että vaikutitkin niin tutulta, ilmeisesti vanha asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Muija ei ota poskeen, niin se on kuitattava reissussa sitten. Joskus myös annelia pitää tupata.
Mies varmaan hoitanut sen puolen sulle reissuissa
Vierailija kirjoitti:
Miten se on naiselta pois, jos mies on nuorena harrastanut matkailua ja saanut seksiä? Miten? M25
Ei mitenkään. Naiset vain ei voi sietää, jos mies on sinkkuna pitänyt naista enemmän hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on naiselta pois, jos mies on nuorena harrastanut matkailua ja saanut seksiä? Miten? M25
Ei mitenkään. Naiset vain ei voi sietää, jos mies on sinkkuna pitänyt naista enemmän hauskaa.
Eli miten se bodycount....
Hämmästyisin, että eikö mies olekaan aseksuaali, kuten väitti. Olen itse aseksuaali ja voisin olla kimpassa vain toisen aseksuaalin kanssa.
Suurin osa minun tuntemistani miehistä ei ole kyllä käynyt. Mutta liikunkin sivistyneiden ihmisten seurassa. ... Asun itse lähellä 'paikkoja' ja olipa joskus huo*ia ihan seinänaapureinakin. Olen siis nähnyt paljon asiakkaita... Nuoria pohjoisen Afrikan poikia, puolalaisia (?) doubledenim telakkaäijiä, tosi vanhoja (yleensä rumia) , köyhännäköisiä äijiä siis yli 70? Kerran olen nähnyt komean nuoren miehen hiippailevan ulos glory hole-paikasta mutta työvuorossa taisikin olla silloin mies.
Me ei saada käydä maksullisissa, mutta naiset saa harrastaa irtoseksiä ja nuoria naisia oikein yllytetään pysymään sinkkuna ja harrastamaan yhden illan juttuja ja FWB-suhteita.
Reilua?
En edes aloittaisi mitään sellaisen miehen kanssa. Tavoistaan on hyvin vaikea päästä eroon. Kun on tottunut ostamaan naisia ja aina saamaan uutta ja nuorempaa on jo sellaisella tasolla ihmisenä, ettei kumppanikseni missään nimessä kelpaisi.
Eipä tuo minua haittaisi, ihan sama asia jos olisi harrastanut yhdenyön suhteita. Ehkä jopa parempi, että maksullisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu omaan arvomaailmaan yhdenillan jutut, oli ne sitten maksetut tai ilmaiset. En arvostaisi miestä.
Kauanko olette olleet yhdessä? Lakkaisit siis arvostamasta, jos vaikka 20 vuoden jälkeen selviäisi asia?
Kyllä. Kokisin että minua on huijattu jos miehen menneisyydestä paljastuisi jotain, mistä olemme aiemmin keskustelleet (arvoihin liittyen) eikä hän olisi sitä siinä vaiheessa kertonut.
Aiemmin keskustelleet? Millaiset ihmiset keskustelevat huo rissa käymisistään parisuhteen alussa tai ylipäätään?? Mitä hiivatin väliä sillä yleensäkään on onko mies ennen käynyt maksullisilla tai bongannut baarista tai vaikka elokuvateatterista itselleen seksikumppanin? ODOTATKO IHAN OIKEASTI, ETTÄ MIES OLISI KOKO IKÄNSÄ ODOTTANUT JA SÄÄSTELLYT ITSEÄÄN "SILLE OIKEALLE"? Odotellut että juuri sinä saavut paikalle prsettä antamaan? Ääliö! Kumepää tosiaan!
Ainakin olisin kiinnostunut. Millainen seksityöntekijä oli, oliko kokemus hyvä, huono vai jotain siltä väliltä, kävikö uudestaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kysymys .
Ymmärtäisin jos kyse olisi pettämisestä, mutta tuossahan ei ole siitä kysymys lainkaan.
Jos odottaa kumppanilta tietynlaista moraalia niin h*orissa käyminen harvoin kuuluu siihen vaikka se olisi tapahtunut ennen tapaamista.
Jep. Tällaiseen tekoon alentunut yksilö ei omaa moraalia missään muussakaan asiassa - koskaan.
Ei maksullinen palvelu tai sen käyttäminen liity moraaliin mitenkään. Ihme jeesustelua jälleen sinulta. Älä jaksa, vanha nainen.
Tietysti liittyy, mitä paskaa suollat. Olet aivan sekaisin. eri
Vierailija kirjoitti:
Me ei saada käydä maksullisissa, mutta naiset saa harrastaa irtoseksiä ja nuoria naisia oikein yllytetään pysymään sinkkuna ja harrastamaan yhden illan juttuja ja FWB-suhteita.
Reilua?
Jokainen vastaa omista arvoistaan ja toimistaan, on sitten mies tsi nainen.
Vierailija kirjoitti:
En edes aloittaisi mitään sellaisen miehen kanssa. Tavoistaan on hyvin vaikea päästä eroon. Kun on tottunut ostamaan naisia ja aina saamaan uutta ja nuorempaa on jo sellaisella tasolla ihmisenä, ettei kumppanikseni missään nimessä kelpaisi.
Eipä nämä elukat juurikaan taipumuksistaan ennakkoon ilmoittele; häpeähän se on kenelle tahansa, addiktio, heikkoutta, epäihmisyyttä, häiriintyneisyyttä. Suurin ongelma tuossa on se, että nämä olennot esineellistävät sekä naisen että seksin. Ei ole tunneyhteyttä, koska ei ole tunne-elämää. Toinen ihminen on hyödyke, hyväksikäytettävä.
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.
Täytyy myöntää, että mies ansaitsisi palkinnon näyttelijänkyvyistään tuollaisessa tapauksessa. Olisin voinut vannoa, että oli poikuus tallella.