Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.

Reaktiosi, jos saisit tietää miehesi käyneen maksullisissa?

Vierailija
28.03.2024 |

Otsikossa kysymys.

Sinkkuna tehnyt tätä, miten suhtautuisit?

Kommentit (310)

Vierailija
21/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin

Vierailija
22/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tälläinen mies hyväksyy että nainenkin pääsee käymään maksullisissa miehissä? Maksumieheksi pääsee tietysti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, jättäisin heti.

Vierailija
24/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liki jokainen mies on joskus käynyt tai tulee käymään. Useimmat ovat pitkissä parisuhteissa ja avioliitoissa. Useimpien vaimot voisivat vannoa että heidän oma miehensä ei ikinä kävisi. Omistakin kaveripiireistä ne luotettavimmat, kunnollisimmat perheidylli-iskät ovat niitä ahkerimpia huorissakävijöitä.

Höpö höpö. Suurin osa miehistä ei tiedä tuosta maailmasta mitään, eivätkä edes uskaltaisi mennä.

Terveisiä sinne kuplaan.

Vierailija
25/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liki jokainen mies on joskus käynyt tai tulee käymään. Useimmat ovat pitkissä parisuhteissa ja avioliitoissa. Useimpien vaimot voisivat vannoa että heidän oma miehensä ei ikinä kävisi. Omistakin kaveripiireistä ne luotettavimmat, kunnollisimmat perheidylli-iskät ovat niitä ahkerimpia huorissakävijöitä.

Höpö höpö. Suurin osa miehistä ei tiedä tuosta maailmasta mitään, eivätkä edes uskaltaisi mennä.

Yllättyisit kuinka saastainen ja perverssi tautipesäke ja puolipedari voi olla Ihan Tavallinen insinööri ja perheenisi taikinanaamalla ja mätisäkkiruholla. Kiitä luojaasi ettei tiedä - itse olen traumatisoitunut.

Vierailija
26/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymys .

Ymmärtäisin jos kyse olisi pettämisestä, mutta tuossahan ei ole siitä kysymys lainkaan.

Vierailija
27/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on käynytkin. Ei herätä sen kummempia tunteita. Minulla mt-ongelmia, joten ymmärrän, että mieskin haluaa välillä täyspäistä seuraa.

Vierailija
28/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu omaan arvomaailmaan yhdenillan jutut, oli ne sitten maksetut tai ilmaiset. En arvostaisi miestä.

Kauanko olette olleet yhdessä? Lakkaisit siis arvostamasta, jos vaikka 20 vuoden jälkeen selviäisi asia? 

Kyllä. Kokisin että minua on huijattu jos miehen menneisyydestä paljastuisi jotain, mistä olemme aiemmin keskustelleet (arvoihin liittyen) eikä hän olisi sitä siinä vaiheessa kertonut.

Vierailija
29/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauttaisi, jos kerran sinkkuna moista tehnyt. Mitä sitä mennyttä mennä kieltämään.

Vierailija
30/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kysymys .

Ymmärtäisin jos kyse olisi pettämisestä, mutta tuossahan ei ole siitä kysymys lainkaan.

Jos odottaa kumppanilta tietynlaista moraalia niin h*orissa käyminen harvoin kuuluu siihen vaikka se olisi tapahtunut ennen tapaamista.

Vierailija
31/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu omaan arvomaailmaan yhdenillan jutut, oli ne sitten maksetut tai ilmaiset. En arvostaisi miestä.

Kauanko olette olleet yhdessä? Lakkaisit siis arvostamasta, jos vaikka 20 vuoden jälkeen selviäisi asia? 

Kyllä. Kokisin että minua on huijattu jos miehen menneisyydestä paljastuisi jotain, mistä olemme aiemmin keskustelleet (arvoihin liittyen) eikä hän olisi sitä siinä vaiheessa kertonut.

Tämä. 

Vierailija
32/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme kysymys .

Jos odottaa kumppanilta tietynlaista moraalia niin h*orissa käyminen harvoin kuuluu siihen vaikka se olisi tapahtunut ennen tapaamista.

Jep. Tällaiseen tekoon alentunut yksilö ei omaa moraalia missään muussakaan asiassa - koskaan. 

Vierailija
33/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia väitteitä esittävät ihmiset, jotka itse toimivat näin, eivätkä ymmärrä, että jonkun toisen moraalikoodisto on täysin toisenlainen.

Vierailija
34/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 6 vuotta ja aina tarpeen tullen käyttänyt palveluja jota on tarjolla ja joka on ihan kunniallinen ammatti nykypäivänä josta maksetaan jopa verojakin. En ymmärrä mitä väärää tai tuomittavaa siinä on .

Vierailija
35/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menneisyydestä? 😂

Vierailija
36/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se minulta pois? Tuskin.

Eli en varmaan kulmakarvan kohotusta suuremmin. 

Vierailija
37/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskisin kuinka monta kertaa olemme olleet sillai ja esimerkiksi 200 euroa laaki. Kirjoittaisin laskun, joten tulisi todella kalliiksi miehelle.

Vierailija
38/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi hele pakkohan fasadit ja naamiot on pitää kunnossa. Nämä miehet ei oikeasti arvosta eikä kunnioita puolisoitaan/naisia ylipäätään. Haluavat saada kaiken. Miksi eivät ehdota vaimolleen että hänkin voisi pitää omaa kivaa? Se olisi vain oikeus ja kohtuus. 

Vierailija
39/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 6 vuotta ja aina tarpeen tullen käyttänyt palveluja jota on tarjolla ja joka on ihan kunniallinen ammatti nykypäivänä josta maksetaan jopa verojakin. En ymmärrä mitä väärää tai tuomittavaa siinä on .

Pyydätkö vaimosi varaamaan sinulle ajan vai menettekö yhdessä?

Vierailija
40/310 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskisin kuinka monta kertaa olemme olleet sillai ja esimerkiksi 200 euroa laaki. Kirjoittaisin laskun, joten tulisi todella kalliiksi miehelle.

Heh. Minä olen ehdottanut tällaiselle huoranpanijalle maksullista seksiä kanssani. Se ei sitten käynyt 😃

Vauva.fi-sivustolla tehdään järjestelmätestausta tiistaina 9.9. klo 7.00–8.00. Testauksen aikana sivusto toimii normaalisti, mutta keskusteluihin voi lähettää viestejä vain kirjautuneena. Viestejä voi silti lukea ilman kirjautumista. Jos sinulla ei ole vielä tunnusta, voit luoda sen helposti ja maksutta. Pahoittelemme tilapäistä muutosta palvelussa.