Oletteko kateellisia miehistä ja seksistä nauttiville naisille?
Täällä aina kun joku kirjoittaa mitä vain positiivista seksistä tai miehistä ylipäätään, epäillään että kirjoittaja on mies. Mistä tämä johtuu? Oletteko epäilijät katkeria ja kateellisia kun joku muu on positiivinen? Vai mistä kyse?
t. nainen jota jatkuvasti epäillään mieheksi täällä
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa taas näkee kuinka vaikeata seksistä on keskustella naisten kanssa. Elämäni aikana minulla ei ole ollut montaa naispuolista ystävää, joiden kanssa seksistä on ollut luontevaa keskustella. Se on tosi harmi itse asiassa.
N48
Jaa. Minulle ystävien kanssa on ihan luontevaa jutella seksistäkin.
N44
Ystäväsi ovat siis miehiä, koska juuri väitit, että naisten kanssa siitä on vaikea keskustella. No keskustele heidän kanssaan, miksi luulet että randomia naisia kiinnostaa seksielämäsi?
Ne kääntää päässään asian siten että AP olisi aina mies jotta tulisi parempi mieli. Sama asia kun jonkun mielestä joku on kaunis/komea tai joku ei pidä jostain samasta asiasta kuten sanoo ettei joku auto ole hieno ja sitten kun joku on eri mieltä niin se käännetään siellä omassa päässä kateudeksi koska sillä helpotetaan sitä omaa pahaa mieltä eikä uskota että kauneus on katsojan silmissä ja että ne ovat täysin makuasioita. Sitten jotkut sanoo että se sanonta on rumien puhetta. Ei ole vaan faktaa. Se että on rumien puhetta niin on omasta mielestään kauniiden/ komeiden keksimä väite koska sillä kuten jo sanottu niin helpotetaan sitä omaa pahaa mieltä kun uskotellaan itselle että on rumien puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa taas näkee kuinka vaikeata seksistä on keskustella naisten kanssa. Elämäni aikana minulla ei ole ollut montaa naispuolista ystävää, joiden kanssa seksistä on ollut luontevaa keskustella. Se on tosi harmi itse asiassa.
N48
N44
Ystäväsi ovat siis miehiä, koska juuri väitit, että naisten kanssa siitä on vaikea keskustella. No keskustele heidän kanssaan, miksi luulet että randomia naisia kiinnostaa seksielämäsi?
Miksi ylipäätänsä ketään kiinnostaisi muiden seksielämä? Ei minua voisi vähempää muiden seksielämä eikä elämä muutenkaan kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen useamman viestin kirjoittanut tuonne seksipalstalle ja aloituksiakin tehnyt. Useamman kerran mua on epäilty mieheksi ja ihan asialliset aloitukset poistatettu. En tajua.
Olen 44v heteronainen joka nauttii seksistä seksikkään ja komean vakipanon kanssa. Tuokin on joidenkin mielestä väärin käyttää sana vakipano. Loukkaa miestä ja lässyn lässyn. No yhtälailla mä olen sen miehen vakipano.
Ja ennen kuin kukaan alkaa inisemään niin kyllä, olen naiseksi syntynyt ja naiseksi itseni koen. En ole koskaan ollut mies enkä koskaan haluaisi sellainen olla.
Varo vain. Vauva.fi:n incel-naisten mukaan kukaan ei oikeasti harrasta seksiä tässä maailmassa. Seksi on pelkkä myytti. Se ken rohkenee väittää, että seksiä harrastetaan on trolli, joka satuilee omia seksifantasioitaan. Näet tästä tyylinäytteen y
Millä oikeudella sä päätät mikä sopii keskustelun aiheeksi vai ei? Et millään oikeudella. Sä et halua keskustella seksistä edes anomyysti niin sä voit sitten välttää sellaiset ketjut. Anna meidän muiden kuitenkin keskustella seksistä jos me niin halutaan.
Nainen 44v jota monta kertaa syytetty mieheksi kun kehtaan keskustella seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen useamman viestin kirjoittanut tuonne seksipalstalle ja aloituksiakin tehnyt. Useamman kerran mua on epäilty mieheksi ja ihan asialliset aloitukset poistatettu. En tajua.
Olen 44v heteronainen joka nauttii seksistä seksikkään ja komean vakipanon kanssa. Tuokin on joidenkin mielestä väärin käyttää sana vakipano. Loukkaa miestä ja lässyn lässyn. No yhtälailla mä olen sen miehen vakipano.
Ja ennen kuin kukaan alkaa inisemään niin kyllä, olen naiseksi syntynyt ja naiseksi itseni koen. En ole koskaan ollut mies enkä koskaan haluaisi sellainen olla.
Kirjoitteletko seksifantasioitasi tänne AV-puolelle vai tajuatko pysytellä siellä seksipuolella? Minäkin olen joskus sinne kirjoitellut, mutta ei tulisi mieleenikään tälle puolelle. Olisi aika törkeää muita kohtaan.
En ole kateellinen, koska vaikka elänkin vasten tahtoani ikisinkkuna ja siten myös selibaatissa niin oikeasti olen itsekin samanlainen eli miehistä ja seksistä nauttiva nainen.
Itse en ole kiinnostunut mistään säädöistä tai seksisuhteista, mutta ymmärrän kyllä että toiset niistä tykkää ja heistä on kiva kun on edes satunnaista "säpinää". Itse olen enemmänkin joko-tai ihminen eli haluan koko paketin tai sitten en mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteletko seksifantasioitasi tänne AV-puolelle vai tajuatko pysytellä siellä seksipuolella? Minäkin olen joskus sinne kirjoitellut, mutta ei tulisi mieleenikään tälle puolelle. Olisi aika törkeää muita kohtaan.
Mitä helkutin fantasioita??? Ihan oikeasti tapahtuneita asioita olen kirjoittanut ja ihan asiallisesti ja seksiosioon. Silti joku paskapää tulee vikisemään, että olet oikeasti mies ja täysin asiallisia ketjuja poistetaan. Ja mitä helkuttia se edes liittyi asiaan minne kirjoittelen jos ärsyynnyn siitä kun mun väitetään olevan mies. Hyvin selkeästi kirjoitin tuohon, että mihin olen kirjoittanut.
Kyllä on aikuisilla ihmisillä korvien välissä vikaa jos ei osaa pysyä poissa ketjuissa jotka ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
N44
Miksi ylipäätänsä ketään kiinnostaisi muiden seksielämä? Ei minua voisi vähempää muiden seksielämä eikä elämä muutenkaan kiinnostaa
Kun olette todenneet, että seksistä keskustelu ei kiinnosta, miksi
1) tulette keskustelemaan seksiä käsitteleviin ketjuihin
2) väitätte niihin kirjoittavia naisia miehiksi?
Mitä ihmettä saatte tästä?
N45, joka mielellään keskustelee myös seksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
N44
Minulla on sekä miehiä että naisia ystävinä ja tuo oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Juttelen seksistä hyvien, samanmielisten ystävieni kanssa ihan luontevasti, sekä miesten että naisten.
Toisten ystävieni kanssa en, koska heitä ei aihe kiinnosta. Eri ystävien kanssa eri jutut.
Onko näiden kaikkien viestien 'takana' oikeasti aikuisia,mahdollisesti koulutettuja ja töissä käyviä ihmisiä. Ihan uskomatonta paskaa. Väitellään ja tapellaan ja provosoidutaan täysin anonyymilla palstalla.
Ei kertakaikkiaan uskota,kun joku kertoo seksistä ,jollaista itsellä ei ole.
Väitellään jonninjoutavista aiheista,kuten seksitavoista,haluista ja toteutuksista. Hillitön määrä katkeruuttaa paistaa monista viesteistä,kuten myös mies/nais viha.
Miten joku voi hermostua tälläisellä palstalla. Se on aina,kun on seksistä kyse edes jollain tavalla.
Tietenkin suurin osa palstan naisista on tietoinen seksistä ihan kokemuspohjalta. Se vain ihmetyttää, miksi siitä viitsisi puhua. Seksi on mahtavaa puuhaa, mutta ei sovi puheenaiheeksi, ei edes näin anonyymisti. Vielä vähemmän seksistä haluaa puhua kavereiden kanssa. Esim. verhojen sävyjä voi kavereiden kanssa miettiä ja pohtia pihakasvien istutuksia, mutta ei oikein tunnu sopivalta kertoa, miten päin ja miten usein meillä seksiä harrastetaan. Siinähän on toinen osapuoli mukana, joka ei ole päättämässä, mitä kertoilen hänen asioistaan.