Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kateellisia miehistä ja seksistä nauttiville naisille?

Vierailija
28.03.2024 |

Täällä aina kun joku kirjoittaa mitä vain positiivista seksistä tai miehistä ylipäätään, epäillään että kirjoittaja on mies. Mistä tämä johtuu? Oletteko epäilijät katkeria ja kateellisia kun joku muu on positiivinen? Vai mistä kyse?

t. nainen jota jatkuvasti epäillään mieheksi täällä

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämähän se on, juuri tuollainen tyyli on vaikea kuvitella naisen kirjoittamaksi... Miehet kuvailevat paljon visuaalisemmin, naiset keskittyvät tunteeseen. Miehet ihan tutkitusti kiihottuvat visuaalisista asioista paljon voimakkaammin kuin naiset..." 

Naisia myös yleensä ei kiinnosta läväyttää seksiajatuksiaan muiden kiusaksi koska ymmärtävät yleensä että se ei ole toivottua. 

Vierailija
22/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllä tykkään seksistä kovasti, mutta en koe tärkeäksi päästä kirjoittelemaan siitä keskustelupalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuitenkin taitaa olla mies, ei naiset oo nuin taulapäitä... Eikä naisille oo nuin tärkeetä häiritä toisia seksuaalisesti foorumeilla... Varmaan tää ap kuvittelee että dicpickienki lähettäminen on hyvä ajatus... 

Vierailija
24/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän seksistä hyvin paljon. En silti kirjoita siitä palstalle samalla tyylillä kuin peräkammarin Pera Perähikiältä.

Eli pitää kaunistella, ujostella ja vähän väheksyä miehiä, että on hieno ja oikea nainen? Onko Pera huoneessa kanssasi? 

Tämähän se on, juuri tuollainen tyyli on vaikea kuvitella naisen kirjoittamaksi... Miehet kuvailevat paljon visuaalisemmin, naiset keskittyvät tunteeseen. Miehet ihan tutkitusti kiihottuvat visuaalisista asioista paljon voimakkaammin kuin naiset...

Kyllä ja ei. Moni nainen mielellään omaksuu passiivisen roolin, koska se siirtää vallan hänelle eli mies tuottaa ihailu- ja kehumispalveluja ja nainen nauttii palveluista, vaikka mies nauttisi naisen visuaalisuudesta yhtä paljon tai enemmän kuin nainen. Viktoriaanisen hienosteleva ja mystinen tapa kuvailla naisen seksuaalisuutta auttaa myöskin vallan siirtämisessä eli naisen passiivisuus ja epävisuaalisuus (paitsi pitkän ja komean miehen valitsemisessa) yritetään esittää luonnonlakina ja hyvänä asiana. 

Vierailija
25/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän seksistä hyvin paljon. En silti kirjoita siitä palstalle samalla tyylillä kuin peräkammarin Pera Perähikiältä.

Eli pitää kaunistella, ujostella ja vähän väheksyä miehiä, että on hieno ja oikea nainen? Onko Pera huoneessa kanssasi? 

Tämähän se on, juuri tuollainen tyyli on vaikea kuvitella naisen kirjoittamaksi... Miehet kuvailevat paljon visuaalisemmin, naiset keskittyvät tunteeseen. Miehet ihan tutkitusti kiihottuvat visuaalisista asioista paljon voimakkaammin kuin naiset...

Kyllä ja ei. Moni nainen mielellään omaksuu passiivisen roolin, koska se siirtää vallan hänelle eli mies tuottaa ihailu- ja kehumispalveluja

En ole passiivinen. Olen hyvin aktiivinen ja otan ohjat käsiini, tiedän mistä pidän ja otan nautintoni. Peratyyli nyt vain on vastenmielistä eikä mikään minua sellaisesta saa pitämään, vaan lähinnä juoksemaan karkuun pieni määrä oksennusta suussani. 

Mukavaa pääsiäistä, en viitsi tämän enempää aikaa laittaa keskusteluun ihmisen kanssa joka kuvittelee että naisen seksuaalisuus on jotenkin viktoriaanista, passiivista tai salamyhkäistä. 😀

Vierailija
26/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään kateellinen. Suorastaan rakastan heitä. Olen tosin itse heteromies. Aivan mahtavaa nussia sellaisen naisen kanssa joka saa pelkästään panemalla useita peräkkäisiä orgasmeja, on käytännössä aina valmiina ja itsekin aloitteellinen. Kyllä mieluummin olen sellaisen naisen kanssa joka tykkää nussia ja nauttia kuin sellaisen joka tekee seksistä aivan liian ison numeron. Kerran viikossa jos on kuut ja tähdet kohdallaan ja jeesuksen armo läsnä jne. Juu ei.

Vierailija
27/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamyhkäistä se on vaan semmoiselle jolla ei mitään sosiaalisia taitoja ole! 😂 Ja varmaan huonoja sängyssäkin nämä ällöjuttujen kirjoittajat! 

Ja ne tänne kirjoittelevat ukot ei vissiin tajua sitä et ainoot jotka niiden jutuista tykkää on muut miehet! Siinä sit rinkirunkkaavat kimpassa!

Vierailija
28/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään kateellinen. Suorastaan rakastan heitä. Olen tosin itse heteromies. Aivan mahtavaa nussia sellaisen naisen kanssa joka saa pelkästään panemalla useita peräkkäisiä orgasmeja, on käytännössä aina valmiina ja itsekin aloitteellinen. Kyllä mieluummin olen sellaisen naisen kanssa joka tykkää nussia ja nauttia kuin sellaisen joka tekee seksistä aivan liian ison numeron. Kerran viikossa jos on kuut ja tähdet kohdallaan ja jeesuksen armo läsnä jne. Juu ei.

Sinusta seksi on hankalaa, jos siinä tehdään naista tyydyttäviä asioita (yhdyntä sitä harvoin naiselle on). Ei ihme, ettei kumppaneitasi seksi nappaa, kun asenteesi on noin tyly naisen nautintoa kohtaan. Mintä tuntuisi, jos nainen sanoisi, että sinun tulee saada palleja hyväilemällä tai olet hankala ja työläs seksikumppani?

Vierailija
29/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta seksi on hankalaa, jos siinä tehdään naista tyydyttäviä asioita (yhdyntä sitä harvoin naiselle on). Ei ihme, ettei kumppaneitasi seksi nappaa, kun asenteesi on noin tyly naisen nautintoa kohtaan. Mintä tuntuisi, jos nainen sanoisi, että sinun tulee saada palleja hyväilemällä tai olet hankala ja työläs seksikumppani?

Joo, ei mene jatkoon itsekkäät ja huonot seksipartnerit. 

Vierailija
30/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan täsmälleen päinvastoin. Seksi on mahtavaa kun tehdään molempia tyydyttäviä asioita ilman paineita tai ylimääräistä sähläystä pelkästään naisen nautinnon takia. "yhtdyntä sitä harvoin naiselle on", puhu vain itsestäsi. Ei pidä paikkaansa. Ehkä et vaan ole saanut kullia osaavalta mieheltä. Kyllä minun kumppaneita seksi nappaa, mistä sait päähäsi ettei nappaa? En ylipäätään valitse maailman miljardien naisten joukosta kumppania jota ei nappaa, miksi niin tekisin kun tiedän mitä haluan?

Miltäkö tuntuisi, jos nainen sanoisi, että minun tulee saada palleja hyväilemällä tai olen hankala ja työläs seksikumppani? Hyvältähän se tuntuisi jos olisi noin suorapuheinen nainen joka tietää mitä haluaa ja sanoo sen suoraan ettei tarvitse arvailla. Luiskaanhan se lähtisi tietysti ja uutta tilalle mutta kuten sanottu, maailmassa on miljardeja naisia.

Vierailija
31/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mene jat

Onko nainen siis huono seksipartneri jos ei saa orgasmia kun mies kuitenkin saa? No onhan se ja kannattaa hankkia sellainen nainen joka saa samalla vaivalla kuin mieskin. Orgasmiongelmaiset on todellinen turn off.

Vierailija
32/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naitattaisit itseäsi kaikilla kaupungin miehillä, en ole kateellinen, koska paras könsikäs on omien lakanoitteni välissä. Terveisin. N 61

Vierailija
33/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei, vaan täsmälleen päinvastoin. Seksi on mahtavaa kun tehdään molempia tyydyttäviä asioita ilman paineita tai ylimääräistä sähläystä pelkästään naisen nautinnon takia. "yhtdyntä sitä harvoin naiselle on", puhu vain itsestäsi. Ei pidä paikkaansa. Ehkä et vaan ole saanut kullia osaavalta mieheltä. Kyllä minun kumppaneita seksi nappaa, mistä sait päähäsi ettei nappaa? En ylipäätään valitse maailman miljardien naisten joukosta kumppania jota ei nappaa, miksi niin tekisin kun tiedän mitä haluan?

Miltäkö tuntuisi, jos nainen sanoisi, että minun tulee saada palleja hyväilemällä tai olen hankala ja työläs seksikumppani? Hyvältähän se tuntuisi jos olisi noin suorapuheinen nainen joka t ietää mitä haluaa ja sanoo sen suoraan ettei tarvitse arvailla. Luiskaanhan se lähtisi tietysti ja uutta tilalle mutta kuten sanottu, maailmassa on miljardeja naisia."

##########

Lol, päivän naurut. Siellä joku mahtisonni hyppelehtii ja takoo rintaansa kuin gorilla.

"MINÄ OLEN ALFOISTA SUURIN! MINÄ!", hän huusi tyhjänä kaikuvassa yksiössään.

Hauskuutta hieman varjostaa pieni säälin tjnne taustalla. 

Vierailija
34/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mene jat

Nirsoilemalla menettää paljon. Kyllä pano on aina pano, vaikka vähän huonompikin. N33

Vierailija
35/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Olen aseksuaali ja onnellinen sinkkunainen.

Vierailija
36/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei, vaan täsmälleen päinvastoin. Seksi on mahtavaa kun tehdään molempia tyydyttäviä asioita ilman paineita tai ylimääräistä sähläystä pelkästään naisen nautinnon takia. "yhtdyntä sitä harvoin naiselle on", puhu vain itsestäsi. Ei pidä paikkaansa. Ehkä et vaan ole saanut kullia osaavalta mieheltä. Kyllä minun kumppaneita seksi nappaa, mistä sait päähäsi ettei nappaa? En ylipäätään valitse maailman miljardien naisten joukosta kumppania jota ei nappaa, miksi niin tekisin kun tiedän mitä haluan?

Miltäkö tuntuisi, jos nainen sanoisi, että minun tulee saada palleja hyväilemällä tai olen hankala ja työläs seksikumppani? Hyvältähän se tuntuisi jos olisi noin suorapuheinen nainen joka t ietää mitä haluaa ja sanoo sen suoraan ettei tarvitse arvailla. Luiskaanhan se lähtisi tietysti ja uutta tilalle mutta kuten sanottu, maailmassa on miljardeja naisia."

##########

Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään.

Vierailija
37/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa nainen joka on sängyssä yhtä hyvä kuin mies itse. Mikäli mies saa orgasmin työntelemällä kullia edestakaisin pillussa niin kyllä naisen pitää saada siinä samalla. Muuten nainen on huonompi sängyssä.

Vierailija
38/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään." 

Nyyh! ;_;  

eiköhän se ap jo mieheksi paljastunut... Kertoo jo itsessään seksitaidoista paljon että kuvittelee voivansa kirjoittaa kuin nainen ja kuitenkin kaikki huomaa että mies se on.

Ei vaan ymmärrä naisia ja mistä naiset pitävät. 

Vierailija
39/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa nainen joka on sängyssä yhtä hyvä kuin mies itse. Mikäli mies saa orgasmin työntelemällä kullia edestakaisin pillussa niin kyllä naisen pitää saada siinä samalla. Muuten nainen on huonompi sängyssä.

T. Pera

Vierailija
40/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään." 

Nyyh! ;_;  

eiköhän se ap jo mieheksi paljastunut... Kertoo jo itsessään seksitaidoista paljon että kuvittelee voivansa kirjoittaa kuin nainen ja kuitenkin kaikki huomaa että mies se on.

Ei vaan ymmärrä naisia ja mistä naiset pitävät. 

Niin ja sinä kuvittelet, että kyseessä on sama henkilö vaikka ei varmasti ole. Minä tiedän tämän 100%:n varmuudella koska en ole ap ja olen kirjoittanut tuon viestin mihin viittaat.