Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kateellisia miehistä ja seksistä nauttiville naisille?

Vierailija
28.03.2024 |

Täällä aina kun joku kirjoittaa mitä vain positiivista seksistä tai miehistä ylipäätään, epäillään että kirjoittaja on mies. Mistä tämä johtuu? Oletteko epäilijät katkeria ja kateellisia kun joku muu on positiivinen? Vai mistä kyse?

t. nainen jota jatkuvasti epäillään mieheksi täällä

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään." 

Nyyh! ;_;  

eiköhän se ap jo mieheksi paljastunut... Kertoo jo itsessään seksitaidoista paljon että kuvittelee voivansa kirjoittaa kuin nainen ja kuitenkin kaikki huomaa että mies se on.

Ei vaan ymmärrä naisia ja mistä naiset pitävät. 

Miksi niitä pitäisi jotenkin erityisesti ymmärtää? Eikö pitäisi olla tasa-arvo tässäkin? Ei siis etuoikeuksia eikä erityiskohtelua vaan nimenomaan naisten itsensä peräänkuuluttamaa tasa-arvoa.

Vierailija
42/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa nainen joka on sängyssä yhtä hyvä kuin mies itse. Mikäli mies saa orgasmin työntelemällä kullia edestakaisin pillussa niin kyllä naisen pitää saada siinä samalla. Muuten nainen on huonompi sängyssä.

T. Pera

Niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta vaan on, että nykyään useimmilla naisilla on aivan samanlainen 50-villitys kuin miehillä on pitkään nähty. Kyse on sukupuolten välisten erojen tasoittumisesta, jonka suomalaiset naiset on tuttuun tyyliin ottaneet todella vakavasti ja konkreettisesti. Ei ole nainen eikä mikään, jos ei ole puuhannut muutaman kymmenen miehen kanssa seksiharrastuksen parissa. Toisaalta ei kaikkien miesten enää ole pakko vetää vanhaa miesroolia vaan voi elää perinaisellisesti kotia ja romantiikkaa varjellen, jos siltä tuntuu. Molempi parempi!

Vierailija
44/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, älyvapaiden ukkojen runkkuringin kokoontuminen käynnissä! 

Vierailija
45/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, älyvapaiden ukkojen runkkuringin kokoontuminen käynnissä! 

Nuhtele lisää, uuh nnuhtele lisää, nuhtele!

höääääh

46/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen kateellinen niille typerille miehille, joista kaikki naiset jostain syystä hullaantuvat. Jotkut pelaavat tätä elämänpeliä läpi niin easy modella, että eivät itse edes tajua sitä. On aivan eri asia yrittää mitään rumana äijänä, joka ei yleensä ikinä saa seksiä siltä naiselta jolta haluaisi.

Vierailija
47/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä reppanat hutsut lähinnä säälittää.

Vierailija
48/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään seksistä mutta vain kumppanini kanssa.

Vierailija
49/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään." 

Nyyh! ;_;  

eiköhän se ap jo mieheksi paljastunut... Kertoo jo itsessään seksitaidoista paljon että kuvittelee voivansa kirjoittaa kuin nainen ja kuitenkin kaikki huomaa että mies se on.

Ei vaan ymmärrä naisia ja mistä naiset pitävät. 

Niin ja sinä kuvittelet, että kyseessä on sama henkilö vaikka ei varmasti ole. Minä tiedän tämän 100%:n varmuudella koska en ole ap ja olen kirjoittanut tuon viestin mihin viittaat.

Lololololololololololololololololol

Uskoo ken haluaa 

Vierailija
50/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääs pieru! Tuleeks joku pimu haistaa? 

Vierailija
51/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, päinvastoin. En todellakaan haluaisi olla mikään miesten perässä kuolaaja ja olisi rasittavaa olla vinkumassa seksiäkin koko ajan.

Pidän seksistä, mutta en ole iknä tarvinnut vinkua seksiä. 

Vierailija
52/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina välillä yllättyy kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaakin. Vauvapalstalla vierailu on ihan hyvä muistuttaja välillä siitä kuinka ihanan miehen olenkin onnistunut saamaan! 

Vierailija
53/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole kateellinen kroonista ripulia sairastavalle tai syöpäpotilaallekaan. On asioita joita elämääni en missään nimessä halua ja  (miehet mukaanlukien) on niitä. On toki muitakin mutta  en ala lluetella.

Vierailija
54/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko että olet nainen. Naiset eivät ahdistele ihmisiä foorumeilla seksijutuillaan... Ihan positiivisia naisten kirjoituksia täällä on paljonkin eikä niitä kukaan epäile, mutta kyllä ne naamalle lävähtävät fantasiat ovat aina miesten kirjoittamia. Samojen luusereiden jotka ovat puistoissa runkkaamassa, vilauttelemassa ja ahdistelemassa naisia. 

Vierailija
55/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen kaikille aseksuaaleille. Pidän miehistä ja seksistä, ja välillä itsekin ällistyy, mihin kaikkeen voimakas seksuaalivietti voikaan ihmistä ajaa. Ilman sitä olisi elämä varmasti tasapainoisempaa, rauhallisempaa ja yksinkertaisesti helpompaa.

Vierailija
56/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihanaa olla sinkku aseksuaali.

Vierailija
57/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, päinvastoin. En todellakaan haluaisi olla mikään miesten perässä kuolaaja ja olisi rasittavaa olla vinkumassa seksiäkin koko ajan.

Tarviiko sitä vinkua?

Vierailija
58/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa lähinnä rasittavalta tuollainen jatkuva viettien perässä juokseminen.

Normaali seksuaalisuus = viettien perässä juokseminen. Right... 🙄

Vierailija
59/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen.

Vierailija
60/91 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaisi vaikka päivän verran kokeilla että millaista on olla niin tyhmä kuin nämä palstamiehet. Olisi varmaan mukavaa jos ei päässä liikkuisi mitään. Tai ehkä se kävisi kipeää?