Oletteko kateellisia miehistä ja seksistä nauttiville naisille?
Täällä aina kun joku kirjoittaa mitä vain positiivista seksistä tai miehistä ylipäätään, epäillään että kirjoittaja on mies. Mistä tämä johtuu? Oletteko epäilijät katkeria ja kateellisia kun joku muu on positiivinen? Vai mistä kyse?
t. nainen jota jatkuvasti epäillään mieheksi täällä
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa nainen joka on sängyssä yhtä hyvä kuin mies itse. Mikäli mies saa orgasmin työntelemällä kullia edestakaisin pillussa niin kyllä naisen pitää saada siinä samalla. Muuten nainen on huonompi sängyssä.
T. Pera
Niin?
Fakta vaan on, että nykyään useimmilla naisilla on aivan samanlainen 50-villitys kuin miehillä on pitkään nähty. Kyse on sukupuolten välisten erojen tasoittumisesta, jonka suomalaiset naiset on tuttuun tyyliin ottaneet todella vakavasti ja konkreettisesti. Ei ole nainen eikä mikään, jos ei ole puuhannut muutaman kymmenen miehen kanssa seksiharrastuksen parissa. Toisaalta ei kaikkien miesten enää ole pakko vetää vanhaa miesroolia vaan voi elää perinaisellisesti kotia ja romantiikkaa varjellen, jos siltä tuntuu. Molempi parempi!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, älyvapaiden ukkojen runkkuringin kokoontuminen käynnissä!
Nuhtele lisää, uuh nnuhtele lisää, nuhtele!
höääääh
En. Olen kateellinen niille typerille miehille, joista kaikki naiset jostain syystä hullaantuvat. Jotkut pelaavat tätä elämänpeliä läpi niin easy modella, että eivät itse edes tajua sitä. On aivan eri asia yrittää mitään rumana äijänä, joka ei yleensä ikinä saa seksiä siltä naiselta jolta haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tai sitten sinä olet väärässä ja maalailet päässäsi jotain utopioita mihin uskot itse vaikka ne ei varsinaisesti perustu mihinkään."
Nyyh! ;_;
eiköhän se ap jo mieheksi paljastunut... Kertoo jo itsessään seksitaidoista paljon että kuvittelee voivansa kirjoittaa kuin nainen ja kuitenkin kaikki huomaa että mies se on.
Ei vaan ymmärrä naisia ja mistä naiset pitävät.
Niin ja sinä kuvittelet, että kyseessä on sama henkilö vaikka ei varmasti ole. Minä tiedän tämän 100%:n varmuudella koska en ole ap ja olen kirjoittanut tuon viestin mihin viittaat.
Lololololololololololololololololol
Uskoo ken haluaa
Vierailija kirjoitti:
En ole, päinvastoin. En todellakaan haluaisi olla mikään miesten perässä kuolaaja ja olisi rasittavaa olla vinkumassa seksiäkin koko ajan.
Pidän seksistä, mutta en ole iknä tarvinnut vinkua seksiä.
Sitä aina välillä yllättyy kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaakin. Vauvapalstalla vierailu on ihan hyvä muistuttaja välillä siitä kuinka ihanan miehen olenkin onnistunut saamaan!
En. En ole kateellinen kroonista ripulia sairastavalle tai syöpäpotilaallekaan. On asioita joita elämääni en missään nimessä halua ja (miehet mukaanlukien) on niitä. On toki muitakin mutta en ala lluetella.
Kukaan ei usko että olet nainen. Naiset eivät ahdistele ihmisiä foorumeilla seksijutuillaan... Ihan positiivisia naisten kirjoituksia täällä on paljonkin eikä niitä kukaan epäile, mutta kyllä ne naamalle lävähtävät fantasiat ovat aina miesten kirjoittamia. Samojen luusereiden jotka ovat puistoissa runkkaamassa, vilauttelemassa ja ahdistelemassa naisia.
Olen kateellinen kaikille aseksuaaleille. Pidän miehistä ja seksistä, ja välillä itsekin ällistyy, mihin kaikkeen voimakas seksuaalivietti voikaan ihmistä ajaa. Ilman sitä olisi elämä varmasti tasapainoisempaa, rauhallisempaa ja yksinkertaisesti helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole, päinvastoin. En todellakaan haluaisi olla mikään miesten perässä kuolaaja ja olisi rasittavaa olla vinkumassa seksiäkin koko ajan.
Tarviiko sitä vinkua?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa lähinnä rasittavalta tuollainen jatkuva viettien perässä juokseminen.
Normaali seksuaalisuus = viettien perässä juokseminen. Right... 🙄
Enemmän kiinnostaisi vaikka päivän verran kokeilla että millaista on olla niin tyhmä kuin nämä palstamiehet. Olisi varmaan mukavaa jos ei päässä liikkuisi mitään. Tai ehkä se kävisi kipeää?
Miksi niitä pitäisi jotenkin erityisesti ymmärtää? Eikö pitäisi olla tasa-arvo tässäkin? Ei siis etuoikeuksia eikä erityiskohtelua vaan nimenomaan naisten itsensä peräänkuuluttamaa tasa-arvoa.