Oletteko kateellisia miehistä ja seksistä nauttiville naisille?
Täällä aina kun joku kirjoittaa mitä vain positiivista seksistä tai miehistä ylipäätään, epäillään että kirjoittaja on mies. Mistä tämä johtuu? Oletteko epäilijät katkeria ja kateellisia kun joku muu on positiivinen? Vai mistä kyse?
t. nainen jota jatkuvasti epäillään mieheksi täällä
Kommentit (91)
Palstamammoilla on harhoja ja lääkkeet ottamatta
Hienoa että ei kiinnosta, omaan elämään kannattaa keskittyä ja iloita sivussa muidenkin iloista kohdatessa. Mutta ketä nämä paranoidiset, kaikkialla setämiehiä näkevät ovat?
En ole. Oman osani jo kummastakin saanut. Ei kiinnosta enää.
En ole, päinvastoin. En todellakaan haluaisi olla mikään miesten perässä kuolaaja ja olisi rasittavaa olla vinkumassa seksiäkin koko ajan.
Minä pidän seksistä hyvin paljon. En silti kirjoita siitä palstalle samalla tyylillä kuin peräkammarin Pera Perähikiältä.
Kuulostaa lähinnä rasittavalta tuollainen jatkuva viettien perässä juokseminen.
Miksi olisin kateellinen jostain sellaisesta, jota en itse halua? Joku tässä logiikassa ontuu.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän seksistä hyvin paljon. En silti kirjoita siitä palstalle samalla tyylillä kuin peräkammarin Pera Perähikiältä.
Eli pitää kaunistella, ujostella ja vähän väheksyä miehiä, että on hieno ja oikea nainen? Onko Pera huoneessa kanssasi?
Älynystyrät on jääny lataamatta, mikä aloitus, voi tätä palstaa.
Kun synnytyksen jälkeiset pukamat roikkuu polvissa, alapää on revennyt ja lapsi huutaa.. No sitä alkaa toisten nautinnollisen kuuloinen elämä ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Älynystyrät on jääny lataamatta, mikä aloitus, voi tätä palstaa.
Palsta niin täynnä homomiehiä
Omassa elämässä on niin paljon muuta positiivista, ettei jaksa kenenkään kiimat kiinnostaa.
Mä kanssa kehun miehiä, kun on aihetta (ja naisia kun on aihetta). Mutta en kehu miehiä tai naisia pelkän sukupuolen perusteella.
Musta aloituksesi on turhauttava, koska oikea (tasa-arvoinen) henkilöä ei ole noin musta-valkoinen. Ja tossa ei ole mitään positiivista tai kateuden aihetta.
Seksi on ihanaa ja oma mieheni on ihana. Muilla ei ole mitään, mitä kadehtisin. Voin silti osallistua keskusteluihin,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitää kaunistella, ujostella ja vähän väheksyä miehiä, että on hieno ja oikea nainen? Onko Pera huoneessa kanssasi?
Mitä höpiset? En kaunistele enkä ujostele. En vain pidä sellaisesta Pera-tyylistä, minulle seksissä on tärkeää aivan eri asiat kuin mistä ne Perat kirjoittelee enkä kiinnitä huomiota samoihin asioihin kuin se Pera. En myöskään koe tarvetta kertoilla seksifantasioitani foorumeilla.
Perat saavat seksin kuulostamaan todella vastenmieliseltä. Perat eivät mainitse teksteissään hellyyttä, tilanteen kauneutta, romantiikkaa tai muutakaan minulle tärkeää vaan tikkaavat tappi ruvella menemään ja räiskivät tykkeinä ympäriinsä.
Perojen tapa kuvailla seksiä on pahin turn-off minkä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset? En kaunistele enkä ujostele. En vain pidä sellaisesta Pera-tyylistä, minulle seksissä on tärkeää aivan eri asiat kuin mistä ne Perat kirjoittelee enkä kiinnitä huomiota samoihin asioihin kuin se Pera. En myöskään koe tarvetta kertoilla seksifantasioitani foorumeilla.
Perat saavat seksin kuulostamaan todella vastenmieliseltä. Perat eivät mainitse teksteissään hellyyttä, tilanteen kauneutta, romantiikkaa tai muutakaan minulle tärkeää vaan tikkaavat tappi ruvella menemään ja räiskivät tykkeinä ympäri
Tämähän se on, juuri tuollainen tyyli on vaikea kuvitella naisen kirjoittamaksi... Miehet kuvailevat paljon visuaalisemmin, naiset keskittyvät tunteeseen. Miehet ihan tutkitusti kiihottuvat visuaalisista asioista paljon voimakkaammin kuin naiset...
En ole. Ei voisi vähempää kiinnostaa.