Mistä nelikymppinen nainen voisi löytää luotettavan panokaverin?
Mielellään vähän nuoremman tai saman ikäisen. Hakuprosessin pitäisi olla hienovarainen.
Tinderi on poissuljettu.
Kommentit (56)
Oman vakkarin löysin Suomi24- treffeiltä. Olin silloin 39, nyt jo 43 eli sama tyyppi pyörinyt mukana jo pian 4 vuotta eikä loppua näy. Hän on pari vuotta minua vanhempi.
Tämä järjestely on ihan täydellinen. Seksi on ihanaa ja sitä on riittävän usein, teemme yhdessä myös muuta, käydään syömässä, lenkillä, joskus mökilläkin ollaan oltu. Jutellaan kaikesta ja meillä on aina super kivaa. Hän on fiksu, komea ja korkeakoulutettu - ja kyllä, myös varattu. Suosittelen varattua, sellaisesta ei saa riippaa ja pelisäännöt ovat selvät. Itse en oman avioliittoni jälkeen halua enää mitään "oikeaa" suhdetta, joten tämä on täydellinen järjestely.
Tietysti sen sopivan löytyminen voi ottaa aikaa, mutta seksiseuraa on naisena ihan naurettavan helppoa löytää, myös vakkarisellaista. Lykkyä etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehistä joku?
En mä kilttistä, pitäisi olla luotettavan lisäksi vähän kinky.
Luotettava panokaveri on satuolento!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liity vaikka XU:n? Siellä on tosi tarkkaa tuon hienovaraisuuden ja anonyyminä pysymisen suhteen ja siinä pystyy viestittelemään ennen tapaamista. Ja fiksua porukkaa siellä.
Sekä mikä tärkeää ehkä sinkkunaisena seuraa hakevalle: Profiileilla on toisten käyttäjien todennuksia: Kyseessä on sama ihminen kuin kuvissa ja muut vahvistavat "tarinansa." Aitous: Ylläpito on saanut kokovartalokuvan, jossa mukana päivämäärä ja profiilinnimi. Arvioita: toiset käyttäjät ovat voineet antaa arvioita. Miitit (kaikki eivät ole "seksibileitä"): Voit sopia ensinäkemisen sinne. Mukavia samanhenkisiä ihmisiä ikäänkuin turvana siinä ympärillä.
Niin, kun menet tapaamaan (vaikkakin ja tietysti julkisell
Tuollaiset varmennetutkaan profiilit tai toisten käyttäjen vakuutus ei kuitenkaan poista mitenkään sitä mahdollisuuttaa että treffityyppi olisikin täysääliö (sanan kaikissa merkityksissä, myös fyysisen truvallisuuden uhan mielessä).
Niin luotettavuus ihan ehdoton jolloin vaikea löytää joltain nettisivuilta. Itse yrittänyt etsiä ihan baareista, mutta huomannut pian, ettei keskustelut olleet riittävän samalla aaltopituudella ikäeron vuoksi. Jotain treffi-alustaa vois vielä koittaa...
hei miksi nähdä enää mouseen mitään vaivaa: " se kuulemummosulta jo ohi.. " ? eikö näin olekin jo. aloita vaikka jokinfiksumpi harrastus:
sudoku?
jooga? onhan näitä hyviä jokaiselle jotain.. ok. :)
Valitettavasti apn ikäset naiset joutuvat tyytymään 60-70v miehiin. Niin se vaan on ikään kuin luonnonlaki että miehet naivat nuorempia eikä päinvastoin joitain harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Aloittaja määritä kinky sinun kohdallasi.
Täysin luotettavaa tapausta tuskin on. Kaikilla miehillä on joskus erektiohäiriöitä. Pillerit toki auttaa.
Ap ei ongelmaa löytää luotettavaa panokaveria ikäluokasta 45-55v. Joka toinen Prismassa vastaantuleva pariskunta, mies on kiinnostunut kun kotona ei peitto heilu.
Bdsm-palstalla on monenlaista kinkkyä ja väliltä 18-70 ja paljon keskusteluita. Profiilit ovat salanimellä, joten omista taipumuksista voi kirjoitella aika vapaasti. Pääset myös tutkimaan muiden profiileita, profiilikuva ja toivomuksia ja myös mitä he ovat keskustelupalstalla kertoilleet. Oikeita nimiä saa käyttää tai olla käyttämättä. Kasvot paljastuvat vain jos laitat kasvokuvan tai käyt bileissä. Minulle on ollut tärkeä paikka vaikka en itsekään ole käynyt missään bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Oman vakkarin löysin Suomi24- treffeiltä. Olin silloin 39, nyt jo 43 eli sama tyyppi pyörinyt mukana jo pian 4 vuotta eikä loppua näy. Hän on pari vuotta minua vanhempi.
Tämä järjestely on ihan täydellinen. Seksi on ihanaa ja sitä on riittävän usein, teemme yhdessä myös muuta, käydään syömässä, lenkillä, joskus mökilläkin ollaan oltu. Jutellaan kaikesta ja meillä on aina super kivaa. Hän on fiksu, komea ja korkeakoulutettu - ja kyllä, myös varattu. Suosittelen varattua, sellaisesta ei saa riippaa ja pelisäännöt ovat selvät. Itse en oman avioliittoni jälkeen halua enää mitään "oikeaa" suhdetta, joten tämä on täydellinen järjestely.
Tietysti sen sopivan löytyminen voi ottaa aikaa, mutta seksiseuraa on naisena ihan naurettavan helppoa löytää, myös vakkarisellaista. Lykkyä etsintään!
Kuinka usein on riittävän usein?
Vierailija kirjoitti:
Bdsm-palstalla on monenlaista kinkkyä ja väliltä 18-70 ja paljon keskusteluita. Profiilit ovat salanimellä, joten omista taipumuksista voi kirjoitella aika vapaasti. Pääset myös tutkimaan muiden profiileita, profiilikuva ja toivomuksia ja myös mitä he ovat keskustelupalstalla kertoilleet. Oikeita nimiä saa käyttää tai olla käyttämättä. Kasvot paljastuvat vain jos laitat kasvokuvan tai käyt bileissä. Minulle on ollut tärkeä paikka vaikka en itsekään ole käynyt missään bileissä.
Mistä toi palsta löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi palsta löytyy?
Sorry se olikin BDSM-baari https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3128.0
Niin, kun menet tapaamaan (vaikkakin ja tietysti julkiselle paikalle) et ole ihan pelkästään tyypin itsensä antaman tiedon varassa. Miettisin tarkkaan alkaako mihinkään vuorovaikutukseen random-tyypin kanssa, jonkin anonyymin linkin kautta.